Toon posts:

mobo overzet prob.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo..

Ik heb een van mijn mobo s (msi 850 pro2) overgezett in een andere case alleen daar doet de pc het niet meer.
Dus heb ik em weer terug gezet in mijn ouwe case aan daar deed ie het perfect dus dan zou je denken dat de power switch het niet meer doet maar nou heb ik de voorkant van mijn nieuwe case naar de ouwe gehaald en daar getest én daar doet ie het wel weer.
Ik heb al vanalles geprobeert maar ik kom er niet uit , zouden jullie mijn kunnen helpen?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
probeer eens een andere voeding ofsow
het moet iig aan een van de onderdelen van die pc liggen

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:17
Zet je je mobo wel goed in je case, met de afstandbusjes e.d. ?

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:51

TwoR

Gekleurde stippen

Kijken of de voeding goed is en andrs kijken of ie geen kortsluiting met de case maakt. en wat zit er nog meer in die andere pc kan het daar niet aanliggen.

Verwijderd

Lijkt me een klasiek verhaal van sluiting, probeer het met zo min mogelijk spullen uit. Dus mobo, mem, vga en proc. En alleen powerswitch aansluiten, kan namelijk ook worden veroorzaakt door reset switch e.d.

Verwijderd

Topicstarter
Het vreemde is dat alles werkt.
De power switch heb ik op dezelfde plek dus vreemde zaak :(
echt irri als iets nie lukt!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 15:35:
Het vreemde is dat alles werkt.
De power switch heb ik op dezelfde plek dus vreemde zaak :(
echt irri als iets nie lukt!
Heb alles hetzelfde overgezet (zelfde onderdelen)

Verwijderd

Kan ook zijn dat het de case zelf is die sluiting maakt, ik zoou anders even alle spullen buiten de kast aansluiten, met alle onderdelen die je wilt gebruiken. Gebruik natuurlijk wel een ondergrond die niet statisch is...
Dan kun je misschien uitsluiten dat de case het probleem is.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:51

TwoR

Gekleurde stippen

leg het mobo naast de kast sluit hem nog eens aan en kijk of ie het doet. doet ie het dan is het de case, doet ie het niet dan zoeken we verder

Verwijderd

Topicstarter
Wat ook raar is mijn waslijstje die bij mijn specs staat heeft 2 maanden in die nieuwe case gezeten! en had gaan wazige dingen zoals nu

Verwijderd

Topicstarter
We hebben het mobo naast de kast gezet( op mijn bed :) ) met plaat eronder en vervolgens deed ie het niet hebben we de plaat eronder uit gehaald en nu wil het wel.
Maar wat nu? kan ik em nou niet inbouwen of hoe zit dat?

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

jawel :)

zet gewoon tussen elk afstandhoudertje en de plaat van je mobo een klein stukje karton / papier, zodat het mobo geen direct contact heeft met de metalen busjes c/q schroeven. dan wekt het perfect :)

* SchizoDuckie heeft hier vroeger ook geklooi mee gehad. papier oplossing werkt altijd :)

Stop uploading passwords to Github!

Pagina: 1