NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Verwijderd
AMD maakt n.l. geen BIOS updates voor moederborden dus daar zul je weinig vinden
Heb afgelopen zaterdag een computer voor een maat van top tot teen uit losse onderdelen in elkaar gezet.Roman schreef op 11 september 2002 @ 15:44:
Aopen zelf zegt dat er maximaal een TB 1400 op kan.
mobo was een AK73 Pro (a) en heb er een 1800+ ingestopt. Dus jouw vlieger gaat niet op...
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
En hier de nieuwste BIOS voor jouw mammaplankje, veel suc6 er mee.
Kijk de volgende keer eerst zelf even, voordat je roept dat Aopen geen BIOS'en maakt.
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Ik heb niet gezegt dat aopen geen bios maakt. alleen dat hun zeggen dat de snelste cpu de TB 1400 is.Cobra_Lup schreef op 11 september 2002 @ 15:53:
http://club.aopen.com.tw/....asp?RecNo=2953&Section=5
En hier de nieuwste BIOS voor jouw mammaplankje, veel suc6 er mee.
Kijk de volgende keer eerst zelf even, voordat je roept dat Aopen geen BIOS'en maakt.
[afbeelding]
Roman schreef op 11 september 2002 @ 15:19:
of zijn ze van de fabrikant van dat mobo alleen te lui om een nieuwe Bios te schrijven?
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Dat zeg Aopen, AMD zegt dat er maximaal een 1800+ op kan. Dus het moet kloppen dat het werkt. Alleen mijn vraag is warom kan er geen 2000+ (volgens AMD dan)DeMoN schreef op 11 september 2002 @ 15:51:
[...]
Heb afgelopen zaterdag een computer voor een maat van top tot teen uit losse onderdelen in elkaar gezet.
mobo was een AK73 Pro (a) en heb er een 1800+ ingestopt. Dus jouw vlieger gaat niet op...
Verwijderd
Maar maak je niet dik jongen een xp1800 is ook snel!
Verwijderd
Dan kan het zijn dat je mobo geen hogere klok kan genereren.
En dat betekent waarschijnlijk dat als je er een 1500 MHz processor inprikt hij op 1400 blijft hangen , dat is dus als die het al doet.
Verwijderd
Een 1800+ draait op 1533 MHz.Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 18:58:
Hmmm , is het niet zo dat een XP 1800+ op pak-em-beet 1400 MHz draait ?
Dan kan het zijn dat je mobo geen hogere klok kan genereren.
En dat betekent waarschijnlijk dat als je er een 1500 MHz processor inprikt hij op 1400 blijft hangen , dat is dus als die het al doet.
Canon Digital Ixus V3
Klopt, gewoon met 133 FSB,... rock stable bij die gozer die ik ken
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
77 73 75 71 79 7A 7B 7C 7D 7E 37 33 35 31 39 3A 3B 3C 3D 3E 57 53 55 51 59 5A 5B 5C 5D 5E 17 13 97 93.
Verwijderd
Het moet wel de goede serie zijn.
eerst kijken dan zeiken
Verwijderd
Ik had toch liever een AK-74 gehadRoman schreef op 11 september 2002 @ 15:33:
van de site van AMD, ik heb trouwens een Aopen AK73-Pro A.