Ik heb hier een oude pc staan. Een amd K6 166 mhz. Deze heeft een koeler erop, die heb ik eraf gehaald, en op de onderkant van de koeler zit een soort plakkertje, ik neem aan dat dit geen koelpasta oid is. Maar moet dit erop blijven of had dit eraf gemoeten voordat de koeler erop kwam. Het apparaat doet het al een aantal jaartjes maar toch?
Verwijderd
Het is wel koelpasta! 
Maar dan wel hele slechte, een los scheermesje pakken en het er vanaf krabben is de beste oplossing!
Maar dan wel hele slechte, een los scheermesje pakken en het er vanaf krabben is de beste oplossing!
Verwijderd
Het plakertje wat je erafgehaal dhebt is ene oud koelpasta plakkertje,
hij lijkt van rubber is een flexibel en een beetje rekbaar, en zorgd voor een beter geleiding tussen je proc ewn de cooler.
het is verstandig om deze er weer tussen te leggen of anders wat nieuw koelprut ertussen te doen.
let wel op dat je de evenveel oppervlakte keolprut aanbrengt als het plakkertje groot is.
hij lijkt van rubber is een flexibel en een beetje rekbaar, en zorgd voor een beter geleiding tussen je proc ewn de cooler.
het is verstandig om deze er weer tussen te leggen of anders wat nieuw koelprut ertussen te doen.
let wel op dat je de evenveel oppervlakte keolprut aanbrengt als het plakkertje groot is.
Verwijderd
W00T!! Sorry hoor, maar dit is echt onzin!!Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 17:16:
Het plakertje wat je erafgehaal dhebt is ene oud koelpasta plakkertje,
NOOIT 2x gebruiken die dingen. En helemaal niet zoveel pasta als het stickertje groot is. Ook niet er af halen met een scheermesje. Gewoon aceton of wasbenzine gebruiken en pasta ertussen doen. Verder niks..