Ik heb hier een machine staan met NT4 en Echange 5.5, nu komt het regelmatig voor dat mensen hier een mailtje naar een bepaalde groep sturen, regelmatig komt het voor dat onderstaande medling verschijnt
Aan: bewuste gebruiker
Onderwerp: Onbestelbaar: Back Office
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: Back Office
Verzonden: 10-09-2002 15:15
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
bewuste gebruiker op 10-09-2002 15:15
De naam van de geadresseerde is niet herkend.
De MTS-ID van het oorspronkelijke bericht is: c=US;a= ;p=XXXXXXXX;l=SERVER2-020910131442Z-3477
MSEXCH:MSExchangeMTA:HABITASK:SERVER2
xxxxxxxx staat voor ons domein.
Het vervelende is dat deze "bewuste gebruiker" reeds meer dan een half jaar van het systeem is verdwenen, verwijderd, zowel in NT4 als in Exchange, maar deze gebruiker blijft maar terugkomen.
Ik heb alles afgezocht en en de boeken erop nageslagen om erachter te komen waar het probleem nu ligt en nog belangrijker, hoe ik er vanaf kan komen, helaas geen resultaat.
Hoop dat er iemand is die me kan helpen.
Aan: bewuste gebruiker
Onderwerp: Onbestelbaar: Back Office
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: Back Office
Verzonden: 10-09-2002 15:15
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
bewuste gebruiker op 10-09-2002 15:15
De naam van de geadresseerde is niet herkend.
De MTS-ID van het oorspronkelijke bericht is: c=US;a= ;p=XXXXXXXX;l=SERVER2-020910131442Z-3477
MSEXCH:MSExchangeMTA:HABITASK:SERVER2
xxxxxxxx staat voor ons domein.
Het vervelende is dat deze "bewuste gebruiker" reeds meer dan een half jaar van het systeem is verdwenen, verwijderd, zowel in NT4 als in Exchange, maar deze gebruiker blijft maar terugkomen.
Ik heb alles afgezocht en en de boeken erop nageslagen om erachter te komen waar het probleem nu ligt en nog belangrijker, hoe ik er vanaf kan komen, helaas geen resultaat.
Hoop dat er iemand is die me kan helpen.