Msn op school (Win 2000)

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 01:11
Ik heb ff een probleem waar denk ik veel meer mensen van last hebben,Niet kunnen MSN-en op school..:(;(

Nu is mijn vraag hoe moet dit..?Er staat een of andere beveiligin op waardoor je geen MSN kunt downloaden..

Weet er misschien iemand een site die het omzeilt of een site waar je online(op de site zelf dus) kan Msn-en"??})

En/Of..iets anders?_/-\o_

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19
jouw school hangt aan kennisnet blijkbaar, en daar staat msn op uitgeschakeld.

Sometimes you need to plan for coincidence

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

wij hebben ook kennisnet ops chool en we kunnen gewoon Msnnen hoor :P

Er is ook ergens een Webbased MSn hoor :)

www.google.com ;)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

btw

Move -> ergens waar het wel hoort ?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01

MadMax

Dammax

Je kunt proberen http-tunnel te gebruiken.

ps. lees voorgebruik de bijsluiter ;) , handleiding dus.
ps2. dit programma is voor het omzeilen van de firewall e.d.

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Die beveiliging staat er niet voor niets op.... Als je zo graag wilt MSN'en neem je gewoon contact op met de systeem beheerder en vraag je hem of hij de beveiliging wil opheffen (niet dat ik je veel kans geef :P ) Hier op GoT gaan we echt niet meewerken aan listen of trucjes om een beveiliging te omzeilen zodat jij kunt MSN'en.

Nogmaals, neem contact op met de systeembeheerder, mocht deze niet mee willen werken heb je pech :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Kan je niet met een TS sessie naar huis gaan msn-en ...?? met mstsc.exe kan je de ts service starten ...!!! (je moet wel thuis een terminal server hebben!!!!)

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 01:11
Merely schreef op 11 september 2002 @ 14:54:
Die beveiliging staat er niet voor niets op.... Als je zo graag wilt MSN'en neem je gewoon contact op met de systeem beheerder en vraag je hem of hij de beveiliging wil opheffen (niet dat ik je veel kans geef :P ) Hier op GoT gaan we echt niet meewerken aan listen of trucjes om een beveiliging te omzeilen zodat jij kunt MSN'en.

Nogmaals, neem contact op met de systeembeheerder, mocht deze niet mee willen werken heb je pech :)
Haha... :X daar geef ik je gelijk in..Maar het zou toch leuk zijn als er aan werd geholpen want niet alleen ik wil dat..deze hele scholengemeenschap wil dat weet :*) ik zeker en dat zijn 4000 + leerlingen..Is ook leuk dat ik dan de redder van hun allemaal zou zijn, O-) _/-\o_

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

kobe0823 schreef op 11 september 2002 @ 15:01:
Is ook leuk dat ik dan de redder van hun allemaal zou zijn, O-) _/-\o_
Inderdaad ;)

Maar ik weet dat GoT hier gewoon niet op zit te wachten, zulke topic met die doeleinden. Meestal eindigen deze topics met een slot, helemaal als mensen URL's gaan posten voor tooltjes om bepaalde beveiliginen te omzeilen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

ik weet wel dat er een webbased msn is...
ik zoek het adres wel ff op

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ga maar even aan de schoolleiding vragen :)

MSN messenger vragen horen uberhaupt in Software Algemeen thuis, Windows Operated Systems - Policy :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:55

Jaymz

Keep on moving !

Dicht. Reden: Zie Merely; 'T zit niet voor niks dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.