Toon posts:

[OF] Hoe level uitspelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu in het level dat je alleen in het bos bent en dat je naar een rendez-vous punt moet in morton (zuidelijke richting) maar als ik die kant oploop zie ik nogal wat ventje staan die het liever niet hebben dat ik er langs ga en laten dat ook duidelijk merken.

Hoe speel je dit level uit :? Ik heb al wat geprobeerd met een bazooka en dan zo'n tank neer schieten maar dan zijn er nog steeds erg veel ventjes....

Het gaat dus over Operation Flashpoint.

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Run Forest run :)
Je moet zo lang mogelijk is het bos blijven, dus een beetje uitwijken. Het is een kwestie van veel rennen en een beetje geluk. Een gevecht aangaan is niet slim, want dat verlies je ook.
Als ik het goed heb ik er ergens in een dorp een auto die je mee kunt nemen waardoor je de tegenstanders voor kan blijven. ( En maar hopen dat de Tanks je auto niet raken ) ;)

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Verwijderd

naar de rand van het bos lopen verderop. Dus niet de rand van het bos, waar de heli heen en weer vliegt, maar verder, naar het dorpje. Wel uitkijken, daar lopen wat russen. In het dorpje zelf zijn nog meer russen, met een bmp. Daar staat ook een auto, die je mee zou kunnen nemen. Je kan ook, vlak voor het dorp, het bos uitlopen (rechtsaf is dat), naar het eerstvolgende dorpje, en daar de auto of tractor pakken. En dan gewoon domweg hard rijden en hopen dat je halverwege (daar staat ergens nog een bmp namelijk :D) niet geraakt wordt :P Succes :+

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-12-2025
Heb je alle patches gedraaid? Waarschijnlijk zo'n release bug .

Ik raad je echt aan ALLE patches te installeren, anders blijft ie echt mega-buggy.
Goed spel, maar het duurde wel ff voordat ie draaide. :+

Verwijderd

Topicstarter
Warfare schreef op 11 september 2002 @ 14:45:
Heb je alle patches gedraaid? Waarschijnlijk zo'n release bug .

Ik raad je echt aan ALLE patches te installeren, anders blijft ie echt mega-buggy.
Goed spel, maar het duurde wel ff voordat ie draaide. :+
Uhm ik heb géén patches geinstaleerd, en hij draait perfect alleen ik wist dus niet hoe en wat er met het level moest.

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2025
als je begint is er ten oosten geloof ik een dorpje
daar staan een paar mannetjes die je moet killen er staat ook en BMP
in dat dorpje staat een UAZ die je moet pakken en daarmee naar het rendez-vous point moet rijden
rij wel om anders kom je allemaal tanks en mannetjes tegen.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Verwijderd

Topicstarter
joostve schreef op 12 september 2002 @ 10:53:
als je begint is er ten oosten geloof ik een dorpje
daar staan een paar mannetjes die je moet killen er staat ook en BMP
in dat dorpje staat een UAZ die je moet pakken en daarmee naar het rendez-vous point moet rijden
rij wel om anders kom je allemaal tanks en mannetjes tegen.
Zoiets ben ik nu aan het proberen ja. Toch wel irritant dat er zoveel lui rondwandelen daar.

• Retaliator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08-2025
kwestie van sluipen... heel sneaky door door de bosjes kruipen.
en als ze je zien heel hard rennen.

Verwijderd

Topicstarter
Retaliator schreef op 12 september 2002 @ 17:57:
kwestie van sluipen... heel sneaky door door de bosjes kruipen.
en als ze je zien heel hard rennen.
Als ze je zien ben je al dood :+

Ik had het nu bijna gehaald, loopt mn comp. vast :( |:( dat ding weet ook nooit wanneer die dat nou juist niet mag doen....

Verwijderd

Whehe kan me nog goed herinneren dat ik belaagd werd door 3 Tanks..ik wanhopig vluchten in m'n trabantje..overal explosies om me heen..woei :)

• Retaliator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08-2025
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 19:51:
[...]

Als ze je zien ben je al dood :+

Ik had het nu bijna gehaald, loopt mn comp. vast :( |:( dat ding weet ook nooit wanneer die dat nou juist niet mag doen....
in dat geval moet je beter sluipen of nog harder rennen he! 8)7

ik vond hem best wel meevallen. maarja ik ben ook 3 uur bezig geweest met sluipen... hoezo ik maakte een lange omweg???

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Check die post van Darth Raider. Je moet die auto halen en hard wegscheuren want daar is ook een tank en die vindt jou niet aardig! :) Serieus, dat is the way to go, want als je door het bos loopt duurt het ontzettend lang en de kans is 90% dat je toch doodgaat en drie kwartier spelen verneukt.

Play safe. Drive.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2025
ik heb dat level eens geopend in de editor en die ventjes staan bijna allemaal op Expert ingesteld
dus als ze schieten schieten ze direct raak :X
maar je moet gewoon een beetje omlopen om het dorpje heen, via het noorden dan

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Pagina: 1