Ik krijg binnenkort de kans om voor weinig Philips spullen te kopen. Overigens alleen voor mezelf en volledig legaal. In ieder geval nu wil ik nog een dvd-speler hebben. Daar had ik al een topic over open staan....
Maar nu kan ik dus goedkoop een Philips DVD-speler kopen, ik weet alleen nog niks concreets over prijzen
Dus ik weet wel wat ik wil besteden, tussen de €150 en €200,- Maar ik weet niet hoeveel korting ik daar krijg, is namelijk een fabriekswinkel en als de doos kapot is zit er soms wel 50% korting op, dat heb ik dan wel weer gehoord.
Daar ik dus niks kan zeggen over de prijzen en ik wel meteen moet kopen, wil ik dus eigenlijk weten welke philips dvd-spelers zijn aanraders? Soms zijn namelijk lagere typen toch beter dan een hoger type, dus het hoeft niet verstandig te zijn automatisch voor het hoogste type nr te gaan.
Ik heb wel een paar voorkeuren:
-Optische digitale uitgang
-SVCD kunnen afspelen
-MP3 cd's afspelen (kunnen ze dacht ik allemaal)
-Regiovrij te maken, liefst met alleen code
Het is een heel verhaal, maar op welke spelers zou ik moeten letten?
Maar nu kan ik dus goedkoop een Philips DVD-speler kopen, ik weet alleen nog niks concreets over prijzen
Daar ik dus niks kan zeggen over de prijzen en ik wel meteen moet kopen, wil ik dus eigenlijk weten welke philips dvd-spelers zijn aanraders? Soms zijn namelijk lagere typen toch beter dan een hoger type, dus het hoeft niet verstandig te zijn automatisch voor het hoogste type nr te gaan.
Ik heb wel een paar voorkeuren:
-Optische digitale uitgang
-SVCD kunnen afspelen
-MP3 cd's afspelen (kunnen ze dacht ik allemaal)
-Regiovrij te maken, liefst met alleen code
Het is een heel verhaal, maar op welke spelers zou ik moeten letten?