[Suse8.0] Fijne window manager ism dual monitor

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ik draai nu Suse 8 en heb eindelijk mijn dual monitor systeempje op gang 8)7

Alleen flikkert Sawfish de vensters liefst zo veel mogelijk in het midden van het totale scherm, ofwel halverwege mijn beide schermen. Ik heb al andere managers geprobeerd, maar die konden soms helemaal niet overweg met dual monitor of weigerden simpel een venster van scherm 1 naar scherm 2 te verschuiven.

Enlightenment heb ik ook geprobeerd, maar dat krijg ik onder Suse niet helemaal lekker geconfigureerd omdat volgens mij de sessions niet goed opgeslagen worden.

Welke zijn volgens jullie prettig?

ieeeepppppp :P

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Iemand?

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Heb je de optie Xinerama in je config file wel aan?
Voor zover ik weet ondersteund alleen Gnome, KDE, WIndowmaker wel goed duall screen net als wat je zegt ivm die schermpjes in het midden van je screen.
Ik heb hier alle 3 de windowmanagers gehad en werkten hier prima.
Heb nu een duallscreen op KDE3.1 werkt ook prima.

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Xinerama is aan. Zonder dat Xinerama support enabled is geloof ik. Met gaf nog irritantere plaatsing en dan werden windows gemaximized over de beide schermen.

Ik draai hier KDE 3.0.3 en Gnome 1.4. Windowmaker is geinstalleerd, maar vind ik minder prettig dan die andere.

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
VROEM! schreef op 11 september 2002 @ 18:17:
Xinerama is aan. Zonder dat Xinerama support enabled is geloof ik. Met gaf nog irritantere plaatsing en dan werden windows gemaximized over de beide schermen.

Ik draai hier KDE 3.0.3 en Gnome 1.4. Windowmaker is geinstalleerd, maar vind ik minder prettig dan die andere.
Dan zal je meoten wachten tot Xinerama volledig gesupport word onder de windowmanager die jij prettig vind.