pcmcia naar pci adapter

Pagina: 1
Acties:

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:55
Ik ben op zoek naar een schema of bestaande pcmcia naar pci adapter. Iemand enig idee of zoiets al bestaat? Het is voor een bouw van een goedkope geluidskaart in een oude laptop ofwel een mp3 speler :)

Verwijderd

Ze bestaan wel. Ik heb er hier 2 liggen, Die kreeg ik bij me WLAN PCMCIA kaartjes.
Maar ik weet niet of ze los te krijgen zijn.

ik bedoel er zo 1

Afbeeldingslocatie: http://www.elan-digital-systems.co.uk/images/p111_with_WLAN_sunset_ripples.jpg

• savale
dus daarmee sluit je een lan kaart aan op je laptop? kun je misschien een fotootje sturen ben benieuwd hoe zoiets in elkaar zit

edit: hehe ik bedoel dus iets wat precies omgekeerd werkt :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:48
[quote]Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 12:43:
Ze bestaan wel. Ik heb er hier 2 liggen, Die kreeg ik bij me WLAN PCMCIA kaartjes.
Maar ik weet niet of ze los te krijgen zijn.

ik bedoel er zo 1

[img]"http://www.elan-digital-systems.co.uk/images/p111_with_WLAN_sunset_ripples.jpg">[/quote] Die[/img] PCMCIA... en voor WLAN

Topicstarter wil een PCI kaart in een PCMCIA ding aansluiten.. da's dus andersom

Topicstarter... volgens mij lukt dat je niet.. moet je aardig wat electronica klussen.
Verder komt pcmcia eerder in de buurt van ISA gezien de snelheid

kun je niet beter een dockingstation scoren en die ombouwe? die hebben vaak WEL pci en/of ISA

• savale
ik doe elektrotechniek en kan wel redelijk wat klussen als ik maar een schema heb oid :) dat over dat docikngstation is een goede ga ik ff naar kijken... mocht iemand een idee of schema hebben dan is dit zeer zeer welkom want op internet vind ik weinig nuttige informatie nog :(

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Ik kan geen merken ofzo noemen, maar ik heb wel eens een kastje met 3(?) PCI-slots gezien dat via een PCMCIA-adapter in een laptop kon.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• savale
ok dus het is wel mogelijk? ik ga maar ff verder googlen nog :) thanx voor de hoopgevende info
Pagina: 1