Toon posts:

Policy Got-Browser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed, ik heb dus een app gemaakt die het forum van GoT parsed (omdat ik tuureluur wordt van al dat paars ;) )
Ik vraag me nu af, is het toegestaan om dit te verspreiden? (ivm banners enzo die nu niet getoond worden)

offtopic:
LA faq:
onder punt 4:
[url=http://gathering.tweakers.net/forum/find">de search
staat een beetje slordig :)

Verwijderd

"Ik vraag me nu af, is het toegestaan om dit te verspreiden? (ivm banners enzo die nu niet getoond worden"

Kan ik heel kort over zijn: Neen :)

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

um als je _geen_ banners toont is er denk ik een probleem

.edit: snel hoor HetSneeuwt ;)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:00

-ET-

Phone Home

Ik denk het niet, want dat staat gelijk aan een Bannerblokker en deze zijn niet toegestaan op GoT

edit:

onze HTML prutser is weer sneller :P

[ Voor 0% gewijzigd door -ET- op 11-09-2002 12:13 . Reden: te laat ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 12:11:
"Ik vraag me nu af, is het toegestaan om dit te verspreiden? (ivm banners enzo die nu niet getoond worden"

Kan ik heel kort over zijn: Neen :)
en met banners?

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Geef es de url van het proggie, kijken wij of het mag deal? :P

Twitter

Verwijderd

Geen idee :) DAN mag een MT'er zich erover uitspreken ;)

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

dan is het voor het MT

.edit: heej ItSnows :( :(

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 12:15:

[...]

Geen idee :) DAN mag een MT'er zich erover uitspreken ;)
dat gaat per mail, of komen die hier ook wel eens langs zetten?

Verwijderd

die komen hier ook langs maar je kunt natuurlijk altijd gathering@tweakers.net mailen met een zip file :)

EDIT: rofl. Sneller dan user, lite-mod en nu ook nog een mod >:)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 12:18:
[...]

dat gaat per mail, of komen die hier ook wel eens langs zetten?

Wel eens, maar mailen is sneller denk ik :).
edit:
Bah, die SP gast was me voor :(, ;).

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

komt alleen maar omdat ik hier nog niet reageerde :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
LuNaTiC schreef op 11 september 2002 @ 12:23:
komt alleen maar omdat ik hier nog niet reageerde :+

Anders was ie 2 mods voor geweest? :P

Verwijderd

Hebbie spuit 11 ook :D

Verwijderd

Topicstarter
goed, zal mail wel gebruiken :)
Moet dan alleen nog banner-support inbouwen ;)

/edit

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 95% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:23 ]

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kun je iets van plaatjes onthullen? screenshots :?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Wacht ff als je geen banenrs ziet ben je illi bezig?! Dus als ik elinks gebruik om got te browsen zou ik inprinciepe gebanned kunnen worden :?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, vinnik niet echt sim-pel om te gebruiken. Één enkele exe is dan toch makkelijker :)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 13:25:
Wacht ff als je geen banenrs ziet ben je illi bezig?! Dus als ik elinks gebruik om got te browsen zou ik inprinciepe gebanned kunnen worden :?
Als je banners blokt, ben je illegaal bezig, en kun je gebanned worden.

hdd, die link is dus best wel illegaal
Kill most all advertising banners
...

Verwijderd

Yarvieh: heel simpel. De prijs die je betaald voor het gebruiken van deze site is 1 bannertje bovenaan de pagina :) Als dat teveel moeite is en je moet dat uitgebreid kenbaar maken op het forum waarom zou T.net jou dan willen helpen? :) Voor wat hoort wat.

Verwijderd

Euhh ok even voor de duidelijkheid elinks is 'n textmode webbrowser, ik kan geen banners zien al zou ik het willen..

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:38

job

worden er ooit eigenlijk nog templates gemaakt voor got?
dan ben je ook van dat paarse af.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Maar ehm, als je gek wordt van het paars kan je toch gewoon een custom stylesheet maken, want wanneer je in je prefs 'gebruik javascript' uitzet is het toch mogelijk om gewoon de door GOT gebruikte styles te overschrijven met je eigen :?

Met andere woorden: Waarom een programma als je het gewoon met een custom stylesheet kan oplossen..

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

damster schreef op 11 september 2002 @ 13:54:
worden er ooit eigenlijk nog templates gemaakt voor got?
dan ben je ook van dat paarse af.

Die komen wel, maar dat is nogal een klus en de layout voor de FP heeft ff voorrang :)

Bericht hierboven

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:23 ]

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:38
Ehhh ff een vraagje tussendoor, maar waar zijn die banners eigenlijk gebleven dan....valt me net op dat ik er helemaal geen zie meer hier op got.

• Floor-is

Floor-is

5.2

hdd schreef op 11 september 2002 @ 14:15:
[...]

Word de template structuur ooit bekend gemaakt, zodat de users zelf ook iets in elkaar kunnen schroeven en hier aanbieden?

Dat is niet aan mij op dit moment, ik weet dat Femme minstens 2 Templatesets wil maken, maar ik heb geen idee wanneer de structuur bekend gemaakt gaat worden, of dat die uberhaupt wordt vrijgegeven...

Overigens heb ik in mijn mailbox nog niets mogen vinden wat lijkt op een speciale browser oid?

Bericht hierboven

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:00

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Supervisor schreef op 11 september 2002 @ 14:23:
Ehhh ff een vraagje tussendoor, maar waar zijn die banners eigenlijk gebleven dan....valt me net op dat ik er helemaal geen zie meer hier op got.
:D Je hebt gelijk, ik zie niks meer (en nee, heb geen blokker ofzo :) )

Verwijderd

Jullie zijn niet de enige ;) Af en toe staat er een T.net shop banner maar het lijkt erop alsof er regelmatig ook lege tussen zitten :? Maar phear niet Floris is der ;) >:)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Uitleg is simpel:

Femme is met een stukje code bezig voor het admanagementsysteem, soms werkt het dan wel goed en soms ook weer niet. :)

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Floris schreef op 11 september 2002 @ 14:24:

[...]

Overigens heb ik in mijn mailbox nog niets mogen vinden wat lijkt op een speciale browser oid?
Klopt, ik wil eerst ad-support erin hebben :)

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-10 20:20
hdd schreef op 11 september 2002 @ 14:15:
[...]

Word de template structuur ooit bekend gemaakt, zodat de users zelf ook iets in elkaar kunnen schroeven en hier aanbieden?
Het is inderdaad mogelijk om gebruikers template-sets te laten maken. Hier hangen helaas wat 'problemen' aan vast.
  1. de maker van de template-set moet redelijk wat templates doorworstelen en testen om alles in zijn gewenste look te hebben (lees: enkele dagen werk als je de basis layout al hebt ontworpen).
  2. de maker van de template-set (of iemand van de crew!) moet bij updates de template-set updaten. Meestal zijn dit niet enorm ingewikkelde updates maar het moet wel gebeuren wil het goed blijven werken.
  3. de template-sets moeten door iemand van de crew nagelopen worden, want zoals je zal begrijpen kan je veel informatie halen door gebruik te maken van de beschikbare variablen.
Of het MT hieraan wil beginnen is een 2de :)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

RedHat schreef op 11 september 2002 @ 13:44:
hdd, die link is dus best wel illegaal
.
dan is je hosts file dus ook illegaal als localhost proxy's niet mogen :? :/

d8 et niet :)

• Crazy D
  • Laatst online: 08:10

Crazy D

I think we should take a look.

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 13:51:
Euhh ok even voor de duidelijkheid elinks is 'n textmode webbrowser, ik kan geen banners zien al zou ik het willen..
Zie je ook niet de alt-text die bij afbeeldingen (en een banner is een afbeelding) "hoort" te staan?
Jasper schreef op 11 september 2002 @ 14:58:
• de template-sets moeten door iemand van de crew nagelopen worden, want zoals je zal begrijpen kan je veel informatie halen door gebruik te maken van de beschikbare variablen.
Bij het parsen wordt toch wel gekeken of iemand wel of niet die gegevens mag zien? Dan is er in principe toch niets op te vragen wat je niet mag zien?

Exact expert nodig?

Verwijderd

• odysseus
  • Laatst online: 08-10 11:21

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

[rml][ mogelijk/toegestaan?] GoT-interface[/rml]
Ik neem aan dat je iets bedoelt dat effectief hetzelfde werkt als is te vinden in bovenstaande link? Ik heb zelf al een keer eerder zoiets geschreven (en Nielsonline daarvoor ook al) en het werkt prima, zeker nu je met React nog wat meer dingen via de URL in kunt stellen. Ik denk - maar heb daar GEEN ENKELE stem in - dat het met een banner wel toegestaan is, behalve als je een heel serverpark neerzet dat voor honderden bezoekers continu GoT-topics gaat lopen parsen :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
iets in die richting is het inderdaad, met als enige verschil dat het dus niet een web-interface is maar een locaal stand-alone programma.

Is er trouwens ergens docu te vinden over de mogelijkheid om dingen in te stellen via URL?

Verwijderd

Topicstarter
Goed, Floris heeft nog geen mail, ik wil de ads er nog inzetten ;) komt morgen wel
Pagina: 1