Toon posts:

A7V333 tot welke xp proc?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi, meschien een domme vraag.

Maar ik wil de a7v333 mobo aan gaan schaffen, en dan er een tijdelijke xp 1600 aan te schaffen.

totdat de prijs zakkingen zijn geweest en ik na de winter een xp 3 gigh of een eventuele andere kan aanschaffen voor een lagere prijs dan de huidige.

Maar nu weet ik niet tot hoeverre die mobo pakt (aan gigh) (socket)

Dus mijn vraag is tot welke xp versie kan er op de A7V333 mobo.

Op de officiele site van asus, staat dit echter niet.

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:05

JWO

moet je even kijken tot welke fsb dit mobo gaat, dan kijk je welke socket de cpu heeft die je er strax op wilt hebben en dan kijk je of de fsb er nog op kan en dan zie je tot welke cpu je er op kan hebben, info over de cpu's stond een paar dagen geleden op de frontpage (ik gok zelf tot een 2700+ ofzo)

Verwijderd

allemaal

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik d8 namelijk dat die 3gigh proccesoren een andere socket gingen gebruiken.

thnx voor de reply`s

Verwijderd

Ondersteund de a7v333 dan de 333 MHz fsb ?
Ik dacht van niet.

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

officieel ondersteund die geen 333MHz, maar ga er maar vanuit dat dit wel gaat lukken gezien het feit dat het merendeel van de mobo's met gemak fsb 166 of meer haalt

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01 15:52
iemand al getest tot hoe ver dit mobo het trekt?
ik heb namelijk op het moment een 1800+, maar als een 2600+/2700+ een beetje goedkoper is, wil ik die er wel in pluggen..

is dat mogelijk zonder aanpassingen [overclocken oid] of moet er op zijn minst een biosupdateje over!?

ben hier heel erg benieuwd naar, want op zich is het een super lekker bordje!!!

pr0mpt - It never hurts to help!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik heb de a7v333-x, bios update hoort ie de 2700xp te draaien.. ik ben een uitzondering.. mijne wil alleen op 133. (ben nog op zoek naar et probleem). maar alles kan die gewoon aan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ik heb op mijn A7V333 succesvol een 2700 deaaiende gehad, en morgen ga ik een 2800 halen, die wil ik ook wel ff testen voor je ;)

• pr0mpt
nouw, da's heel errug beter als je dat effe door kan geven... je staat dacht ik ook nog op me ICQ, dus laat effe weten als je wil!!!

en ehhh, was kost een 2800 nou deze tijd?!
want een gig erbij is natuurlijk altijd lekker :D

Verwijderd

een gig er bij?? je bedoelt 700 mhz ongeveer.. van 1533 naar 2250

• pr0mpt
ja, maar effectief zou het ongeveer een gig verschil moeten zijn of bennik nou gek?!

• Abbadon
  • Laatst online: 16-08 23:05
Verwijderd schreef op 11 September 2002 @ 12:02:
Op de officiele site van asus, staat dit echter niet.
Daar staat het wel degelijk, incl. de vereiste BIOS en mobo revisie versies. Met BIOS 1016 en moborevisie 2.00 kun je er zelfs officieel een XP 3000+ op zetten. Dus alles past :)

Gewoon hier ff checken :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Klopt :) Ik wilde enkel even toevoegen dat dit tegenwoordig ook gewoon via de Technische PMG FAQ te vinden is. Kijk eens onder het kopje "welke processoren kan ik allemaal op mijn moederbord prikken?" B) In het vervolg dus óók even de FAQ's checken naast het searchen en eer je een oud topic omhoogschopt ;)

[ Voor 21% gewijzigd door BalusC op 24-04-2003 07:24 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.