ZM80 HP in NL!!!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 300 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoor, de eerste sampletjes beginnen ons land te bereiken. Ik kreeg de eer de eerste passieve Zalman VGA koeler uit te proberen, en wooow, it's massive.

Afbeeldingslocatie: http://zooi.digiskin.net/a_28_80hp0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://zooi.digiskin.net/a_28_80hp1.jpg

Hij houdt de kaart nu goed koel op 35.5 graden!! Das 7 graden koeler dan dat de originele irritante koeler hem houdt!!

Binnenkort volgt meer info!!!

[ Voor 0% gewijzigd door Jaymz op 20-09-2002 23:36 ]

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

EntonoX

Team leider

wauw!

Het is idd een mega geval, maar je bespaart wel een aantal pci sloten? of neemt zit die nog steeds over de 2e heen?

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Verwijderd

Topicstarter
je levert een slot in

Verwijderd

ccmod.com roelzzz

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Da mogen wij hier niet meer zeggen, alleen als link naar een artikel ofzo wat met het topic te maken heeft...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Passen deze cooler eigenlijk ook op een Geforce 3 ti200?

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Interessant, en past mooi bij m'n passieve Zalman chipset koeler ;)

Maarruhh... prijsindicatie?

• adana
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:07

adana

merzbow, schmerzbow

Hee dat werd tijd, ik zat hier al een tijdje naar uit te kijken.

Even twee vraagjes:
Ten eerste vraag ik me af of ie op een radeon 8500 gaat passen, ik heb daar tot nu toe nog niets over kunnen vinden, en vervolgens vraag ik me af wat 'ie gaat kosten.

"One day I may find it quite amusing,
how touch and tongues make life so confusing."
Anne Clark

Verwijderd

ludo schreef op 11 september 2002 @ 16:16:
Interessant, en past mooi bij m'n passieve Zalman chipset koeler ;)

Maarruhh... prijsindicatie?
ze zijn nog nergens te koop, hij heeft em via ccmod.com zeeer exclusief kunnen regelen.

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 10:52
Hoe bevestig je zo'n gevaarte op een vid. kaart.

Ziet er in ieder geval wel erg strak uit moet ik zeggen en een lekker stille oplossing :)

Verwijderd

hij is zeer zeker GEIL te noemen.
beetje groot en zwaar lijkt mij maarja niets wat een tweaker of iemand die voor stilte en koelte gaat tegenhoud.

ik ben trouwens benieuws hoeveel de temp zal worden als je er boven en onderlangs een airflow overheen laat gaan.

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Daar zit ik nou al een hele tijd op te wachten 8-) De koeler van m'n GF4ti maakt echt veel herrie :( Hier de officiele Zalman site: http://www.zalman.co.kr/english/product/zm50-hp.htm hoeveel vraag je ervoor :P

• jbcyber
Dat je een pci slot mist dat is dan ook maar net als je naar de foto op de site kijkt :

Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/images/0204/computex/b-img/26.gif

Maar als je naar het bovenste plaatje kijkt dan zie je toch wel dat ie er wel eentje pakt. Is dit soms een ander model op de site.

Zou iemand een wilde schatting kunnen maken wat dit juweeltje mag gaan kosten??

[ Voor 0% gewijzigd door jbcyber op 11-09-2002 18:03 . Reden: Veranderde mening over pci slot ]

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
jbcyber schreef op 11 september 2002 @ 18:01:
Dat je een pci slot mist dat is dan ook maar net als je naar de foto op de site kijkt :

[afbeelding]

Maar als je naar het bovenste plaatje kijkt dan zie je toch wel dat ie er wel eentje pakt. Is dit soms een ander model op de site.

Maar dit is niet de HP hoor :) Deze is voor GeForce2 kaartjes enzo, de HP moet de GF4ti serie o.a. gaan koel houden. En op de foto's van de topic-starter zie je dat er zeker wel ruim één pci-slot verloren gaat. Ik denk dat ie zo'n 45 Euro gaat kosten.

/edit snel editen he? >:)

• Robino
  • Laatst online: 13-09 14:36
Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/images/0204/computex/s-img/27.gif

Zijn zo te zien verschillende versies. Pureoptical welke heb jij gereviewed want op de site van Zalman staat dat binnenkort de ZM50-HP uitkomt en niets over een ZM80 HP :?

Verwijderd

Topicstarter
OK, ik geef hier een klein beetje info weg, de rest lees je binnenkort maar in mijn review op CCMOD: Er komen twee types uit de ZM50 HP en de ZM80 HP. De eerste is de kleinere variant voor GF2MX, GF4MX en lichte Radeons. De 80 trekt: GF2GTS/Ultra/Ti, GF3 Ti, GF4 Ti en Radeons vanf 8500 en Parhelia

Bevestiging is typisch Zalman (ik verklap niets) en de operatie neemt ongeveer 20 minuutjes in beslag. Prijzen vallen mee. De kleinere ongeveer 25 euro en de zwaardere maximaal 35, denk nog iets minder.

Bij de grote ben je een PCI slot helemaal kwijt! en de zware jongen weegt 385 gram!!

De rest van de info volgt zoals gezegd zeer snel op ccmod.

Nog een teasertje:

Afbeeldingslocatie: http://www.ccmod.com/images/upload/a_28_PICT0447.JPG

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:22
is er al ong release date bekent ?
hijs wel echt om te kwijlen

Verwijderd

Topicstarter
Over de release termijn het volgende: denk in weken en niet in maanden. Waarschijnlijk 3 weken of zo ongeveer.

Interresse in een inkoopactie??? Groot inkopen is korting!!

• cryptapix
ik wil er denk wel 1
want hij koelt beter als da standaard ding ?
en hijs STIL! :D
passen er nog wel ramsinkjes onder cq langs ?

en waarvoor dient die buis ? gewoon geleiding ?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:09

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

"Geleiding" van lucht dient het voor. Het is een heatpipe-systeem, wat steeds meer en meer voor coolers gebruikt wordt.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
cryptapix schreef op 11 september 2002 @ 23:27:
ik wil er denk wel 1
want hij koelt beter als da standaard ding ?
en hijs STIL! :D
passen er nog wel ramsinkjes onder cq langs ?

en waarvoor dient die buis ? gewoon geleiding ?
Als je goed kijkt zie je de ramsinkjes zitten. Die blauwe geribbelde dingen!!

• cryptapix
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 00:00:
[...]

Als je goed kijkt zie je de ramsinkjes zitten. Die blauwe geribbelde dingen!!
omg ik krom :) tnx

• cryptapix
B_O_S_S schreef op 11 september 2002 @ 23:31:
"Geleiding" van lucht dient het voor. Het is een heatpipe-systeem, wat steeds meer en meer voor coolers gebruikt wordt.
welke lucht ? er zit geen fan op ??
heatpipe is toch voor geleiding van warmte ?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.teksector.net/reviews/HSFs/coolermaster/hhc001hp/pics/demopic.jpg

zo werkt et dus 2 refresh ur memory
Whoei coolermaster krijgt navolging :P trots op me hhc001!
ziet er wel erg goed uit die passieve koeling, beetje HEAVY misschien alleen, gelukkig rust er een hoop gewicht gewoon op de backplate (achterkant vd kast) want anders gaat je mobo misschien kuren geven :|

edit: en als je het echt wilt weten:
http://www.lanl.gov/orgs/...ipe_Site/Ht_Pipe_top.html

• Robino
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 22:11:
OK, ik geef hier een klein beetje info weg, de rest lees je binnenkort maar in mijn review op CCMOD: Er komen twee types uit de ZM50 HP en de ZM80 HP. De eerste is de kleinere variant voor GF2MX, GF4MX en lichte Radeons. De 80 trekt: GF2GTS/Ultra/Ti, GF3 Ti, GF4 Ti en Radeons vanf 8500 en Parhelia

Bevestiging is typisch Zalman (ik verklap niets) en de operatie neemt ongeveer 20 minuutjes in beslag. Prijzen vallen mee. De kleinere ongeveer 25 euro en de zwaardere maximaal 35, denk nog iets minder.

Bij de grote ben je een PCI slot helemaal kwijt! en de zware jongen weegt 385 gram!!

De rest van de info volgt zoals gezegd zeer snel op ccmod.

Nog een teasertje:

[afbeelding]
Zeg het is toch geen zelfgemaakte he, ik zie dat hij tussen een werkbank zit :+

Vind dat hij een zeer mooi prijsje heeft :9~

Verwijderd

Topicstarter
Bankschroef alleen gebruikt als steuntje voor de kaart!!!

• Freekdernatuur
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-09 22:47

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

FINALLY!!!
Eindelijk is het tijd geworden om van 19 koelers terug te gaan naar 0!!

• Demo

Demo

jbcyber schreef op 11 september 2002 @ 18:01:

[afbeelding]

Zo te zien krijg je daar zelfs nog wel een kaartje in hoor... of het verstandig is ivm de warmte van de videokaart, da's wat anders :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Verwijderd

Topicstarter
bij de ZM80HP kan er absoluut geen kaart meer in, de PCI slot ben je dus kwijt!!

Iig op mijn moederbord, maar heb er nog zat over!

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 15:32:
bij de ZM80HP kan er absoluut geen kaart meer in, de PCI slot ben je dus kwijt!!

Iig op mijn moederbord, maar heb er nog zat over!
Het schijnt ook dat het bovenste PCI slot een IRQ deelt met het AGP slot. Dus sowieso niet zo slim om het te gebruiken...

Verwijderd

gelukkig is ie dus ook voor de r9700... Dan wordt ie ook voor mij intressant :) ff afw88 nog op de precieze prijs

• cryptapix
bovenste 2 sloten (agp + pci) delen vrijwel altijd 1 irq (tenzij je een klein mobo hebt)
en als je een ISA slot hebt (handig voor antieke chello kaarten) dan deelt ie ook een irq met het bovenliggende pci slot
dus maakt niet uit da je er 1 kwijt bent

• jbcyber
ziet er veelbelovend uit. Zeker als je kijkt naar de prijs.

Moet je daarna alleen nog een beetje koeling verzorgen voor je geheugen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
ow nog ff toevoeging..
een agp kaart zit ook op zijn kop ten opzichte van een pci kaart
probeer maar eens een pci kaart in het slot onder je agpo te steken als er een agp kaart inzit..
hoogswaarschijnlijk past dat nieteens :p

maar goe.d. ik wil die zalman :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
wow, nog meer picz, komen er nog meer 1337e dingen aan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer is dat ding ongeveer in Nl verkrijgbaar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Binnen een week of drie denk ik. Inkoopactie zal niet via GoT lopen (Dabit vindt dat niet nodig) maar ik heb wel een alternatief!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
wow nice heatsink :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
  • Laatst online: 06-09 10:03
* Peertje NL heeft op zijn ati 8500 gewoon een socket A koeler op zitten, lekker cheap en werkt prima, mist 1 pci slot :)

kosten 6 euro ;)

Reality beats fiction by far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peertje NL schreef op 15 september 2002 @ 16:59:
* Peertje NL heeft op zijn ati 8500 gewoon een socket A koeler op zitten, lekker cheap en werkt prima, mist 1 pci slot :)

kosten 6 euro ;)
Maar eht gaan onss ook om het geluid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 17:04:
[...]

Maar eht gaan onss ook om het geluid ;)
zonder koeler natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-08 01:09
je kan deze krijgen bij pc-tronix in pricewatch maar 35 euro is wel een belachelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb half jaar geleden de Zalman ZM17Cu bij Space Promotion gekocht en op mijn radeon 8500 gezet.

Afbeeldingslocatie: http://www.space-promotion.nl/media/17cu.gif

Op zich erg handig. Ik heb bijvoorbeeld geen lawaaige fan meer in mijn kast.

Maar enige nadeel van zon gpu koeler is: als het eenmal erop zit, krijg je het niet makkelijk eraf...het is namelijk erop gelijmd met Thermal Adhesive chemische zooi.... het verkopen van mijn r8500 gaat ook stuk moeilijker....

Als ik ooit de r9700 krijg..dan zet ik die(=ZM80 HP) erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry de pics zijn offline nu, maar de review staat nu wel online, met nog meer pics: http://66.227.58.184/review.php/8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
Ziet er zeer strak uit.

Even wachten en dan komt ie ook op mijn Asus V8440. Want het moet nog wat stiller worden op mijn kamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Laatst online: 31-08 15:37
Hmmz.. zoneen op m'n gt4ti zon chipset koelertje op me kt400... en dan een 6000cu op me .. 2000+ die dingen moeten snel leverbaar zijn enigste fans die ik dan maar in mijn kast zijn allemaal instelbaar..

silence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 15:10:
Binnen een week of drie denk ik. Inkoopactie zal niet via GoT lopen (Dabit vindt dat niet nodig) maar ik heb wel een alternatief!!
Laat mij raden, via CCMOD :X :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rave17 schreef op 16 september 2002 @ 12:44:
[...]

Laat mij raden, via CCMOD :X :O
Goedzo, en Laupro natuurlijk. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nou nog een fan op die heatpipe zou bevestigen zou dat zin hebben, of weinig tot geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk wel heeft dat zin, maar je no-noise insteek is dan ook weer ver te zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Goed nieuws, VGA HP koeler is eind volgende week uit voorraad te leveren!!

• cryptapix
w00000000000t

Verwijderd

ga dur wel 1tje kopen :)

Verwijderd

Damn die dingen zien er erg scherp uit =]
de grote kost '37,50 € en de kleine 27,50€
zien er erg goed uit jup jup smikkel :D

• cryptapix
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 22:57:
Damn die dingen zien er erg scherp uit =]
de grote kost '37,50 € en de kleine 27,50€
zien er erg goed uit jup jup smikkel :D
35 en 27.50 hoor

[ Voor 0% gewijzigd door cryptapix op 19-09-2002 00:01 . Reden: 25 moes 27.50 zijn ]

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik ga er zeker 1 halen, de koeler van me ti 4400 maakt veels te veel herrie :(

Verwijderd

Hmmm Zalman CNPS6000-Cu op me CPU, Zalman ZM17CU op me Chipset. Nou nog een ZM80HP op me volgende videoplank en een Zalman Voeding en me collectie is compleet =)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Inkoopactie voor die dingen lijkt me heel haalbaar :-)

En verder, zitten die mooie blauwe ramsinkjes die in de 1e post op het geheugen zitten er nou ook standaard bij?

Verwijderd

Topicstarter
Nee ramsinks zitten er niet bij, ik krijg geen toestemming van Dabit voor inkoopactie!!! Er komt binnenkort wel een aktie met casemodstuff en glowwire, misschien zet ik em dan daarbij!

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 14:37

bille

Don't call me Buff

omg dat ziet er wel té gruwel uit zeg :))

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• Kippenijzer

Kippenijzer

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 11:52:
Nee ramsinks zitten er niet bij, ik krijg geen toestemming van Dabit voor inkoopactie!!! Er komt binnenkort wel een aktie met casemodstuff en glowwire, misschien zet ik em dan daarbij!
Welke ramsinkjes zijn het dan die daarop zitten? Gewoon die dingen die bij zo'n memory heatspreader zitten van TermalTake? (Zien er iig wel ongeveer zo uit... Werken die dingen wat naar behoren icm zo'n Zalman heatspreader? Hoe hoog krijg je je mem nu?)
[edit]
Btw... Kijk voor een verhelderende monyagevideo op de Zalman-site. :?:?:?

Tja, kan dat niet net effe in montagevideo verandert worden in de review? :+

[edit2]
Ik weet niet zeker of Space Promotions het zo fijn gaat vinden dat jij in je review stellig 30-35 euro blijft beweren, terwijl ze op hun site die dingen al hebben staan voor 27,50 resp. 37,50 euro (binnenkort leverbaar)

[edit3]
Op vrij korte termijn zullen wij op CCMod ook de ZM50-HP reviewen.
Maar die had je daar toch al ten tijde van deze review? Beetje jammer wel dat je die niet op de GF2 geprobeert hebt... Die 7 graad verschil van de zware HP80 met de originele koeler voor een GF2 laat mij nog steeds twijfelen of hij op een GF4 wel zo koeltjes blijft... 35 graad op een GF2 vrees ik wel voor >55 op een GF4... En dus wacht ik nu al met spanning op de resultaten van de HP50 op dezelfde VID-kaart...

Verwijderd

Topicstarter
Kippenijzer schreef op 19 september 2002 @ 12:24:
[...]

Welke ramsinkjes zijn het dan die daarop zitten? Gewoon die dingen die bij zo'n memory heatspreader zitten van TermalTake? (Zien er iig wel ongeveer zo uit... Werken die dingen wat naar behoren icm zo'n Zalman heatspreader? Hoe hoog krijg je je mem nu?)
[edit]
Btw... Kijk voor een verhelderende monyagevideo op de Zalman-site. :?:?:?

Tja, kan dat niet net effe in montagevideo verandert worden in de review? :+

[edit2]
Ik weet niet zeker of Space Promotions het zo fijn gaat vinden dat jij in je review stellig 30-35 euro blijft beweren, terwijl ze op hun site die dingen al hebben staan voor 27,50 resp. 37,50 euro (binnenkort leverbaar)

[edit3]

[...]

Maar die had je daar toch al ten tijde van deze review? Beetje jammer wel dat je die niet op de GF2 geprobeert hebt... Die 7 graad verschil van de zware HP80 met de originele koeler voor een GF2 laat mij nog steeds twijfelen of hij op een GF4 wel zo koeltjes blijft... 35 graad op een GF2 vrees ik wel voor >55 op een GF4... En dus wacht ik nu al met spanning op de resultaten van de HP50 op dezelfde VID-kaart...
Nu kan de mierenneuk modus wel uit!!!

Ramsinkjes: die zaten standaard op de VGA kaart! Goed he!!

Prijzen: de genoemde prijzen zijn afkomstig van de leverancier en die blijven staan zolang ik niks hoor, en nog wat de mijn was veel goedkoper!!

Als je nu probeert begrijpend te lezen dan kom je tot de conclusie dat de ZM50-HP niet geschikt is voor de gebruikte GF2 Ti. Dus die ga ik daar ook niet op monteren. En natuurlijk begrijpelijk dat ik de review snel online wil hebben, zodat ccmod die primeur bij kan schrijven!!

En OK de typo is veranderd (dat was wel nuttig aan je reply, thnx)

|:(

• cryptapix
maar als die zm80-hp geforce 2 maar 7 graden koeler houd..
houd die de gf4 ti series dan wel koeler dan normaal of worden ze warmer en is ocen nog meer onmogelijk ?

Verwijderd

Topicstarter
Denk je dat Zalman dat gaat beweren als het niet haalbaar is? Zalman maakt tot nu toe altijd waar wat ze beweren, en gaan heus niet hun goede naam te grabbel gooien. Aangezien de casetemperatuur bij mij niet veel onder de 30 graden is denk ik niet dat die heatsink meer hitte af kan geven, logisch anders zou het koelblok onder de casetemp induiken, en da ken nie!!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 13:20:
[...]

Nu kan de mierenneuk modus wel uit!!!

Was niet zo bedoeld

Ramsinkjes: die zaten standaard op de VGA kaart! Goed he!!

Zag ik idd in de review... Moet ik zelf dus toch eens losse gaan zoeken...

Prijzen: de genoemde prijzen zijn afkomstig van de leverancier en die blijven staan zolang ik niks hoor, en nog wat de mijn was veel goedkoper!!

Owkee... Viel me gewoon op... 35 euro lijkt me mooie prijs, En gefeli met je eigen exemplaar :)

Als je nu probeert begrijpend te lezen dan kom je tot de conclusie dat de ZM50-HP niet geschikt is voor de gebruikte GF2 Ti. Dus die ga ik daar ook niet op monteren. En natuurlijk begrijpelijk dat ik de review snel online wil hebben, zodat ccmod die primeur bij kan schrijven!!
Begrijpelijk idd, en beetje duf van mij, maar ik dacht dat de GF4MX een opgevoerde GF2 was en dacht dus dat hij ook wel GF2 geschikt zou zijn... Mijn fout (idd niet begrijpend genoeg gelezen...)

En OK de typo is veranderd (dat was wel nuttig aan je reply, thnx) Geen dank (Ondanks je heerlijke tegenaanval :+)

[ Voor 0% gewijzigd door Kippenijzer op 19-09-2002 16:37 . Reden: Voordat iemand mieren neukt door bedoelt... ]

• Gipsy King
  • Laatst online: 04:57
past dit ook op een ati9700pro 128mbddr???
en houd ie hem dan wel cool genoeg? 8)7 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Er wordt diverse malen verwezen naar een review, daar vind je al je info!!

• Manie Riets
  • Laatst online: 08-09-2024
Bij http://www.pc-tronix.nl/ hebbe ze em, ben je in totaal 43 euro kwijt maar is op zich wel een goeie investering als ie ook toekomstige kaarten past

Verwijderd

Topicstarter
week 39?

• Dezjay
  • Laatst online: 31-08 15:37
als goed is heeft space promotions ze vanmiddag binnen gekregen... zeiden ze namelijk toen ik andere zooi bestelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
* Bossie wil er ook eentje

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 22:50:
Over de release termijn het volgende: denk in weken en niet in maanden. Waarschijnlijk 3 weken of zo ongeveer.

Interresse in een inkoopactie??? Groot inkopen is korting!!
Ik heb wel interesse maar zou deze op mijn Radeon 9700 Pro passen ?
Peertje NL schreef op 15 september 2002 @ 16:59:

kosten 6 euro ;)
Wat voor een cooler is het.
Ik wil er een met een kopere bodem of helemaal van koper voor mijn radeon 9700.
Hoe snel loopt jou 8500 nu ? meme ging 315-333 met BGA MEM.

En er moeten dan nog wel mem blokjes op kunnen. maar dat was volgens het plaatje geen probleem als ze maar niet hoger zijn dan 1,5 cm maar ik kijg sinks van 2,5 :?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
Astennu schreef op 20 september 2002 @ 13:56:
[...]

Ik heb wel interesse maar zou deze op mijn Radeon 9700 Pro passen ?

[...]

Wat voor een cooler is het.
Ik wil er een met een kopere bodem of helemaal van koper voor mijn radeon 9700.
Hoe snel loopt jou 8500 nu ? meme ging 315-333 met BGA MEM.

En er moeten dan nog wel mem blokjes op kunnen. maar dat was volgens het plaatje geen probleem als ze maar niet hoger zijn dan 1,5 cm maar ik kijg sinks van 2,5 :?
ik moest 1 hoekje afzagen
geen idee wat voor coolermaster het was, voor een duron en athlon tot 1 ghz oid
Ik heb dus helemaal gaan airflow of niks, alleen op mijn proc, dus bij mij loopt mijn LE versie 250@270 passief, kan misschien hoger alleen ik merk er dan toch geen fuck van (sof2 en warcraft3), mem loopt op 250@290 geen blokjes er op.
Waarom koper? bij die vermogens scheelt het toch niks, je moet oppervlakte hebben, dus coolermaster of een 2e hands Alpha PAL 6035 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://zooi.digiskin.net/a_28_80hp0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://zooi.digiskin.net/a_28_80hp1.jpg

na overleg met maurice is hotlink weer aangezet, hier de plaatjes nog een keer vanuit mijn hosting(ccmod heeft niet onbeperkt, mij trek je niet weg :P )
ik heb ook hotlink, maar daar staat GoT+ccmod.com ook in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:21

Jaymz

Keep on moving !

Plaatjes in ere hersteld :)

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

damn, ziet er echt "koel" ;) uit, maar ik betwijfel of daar nog ruimte voor heb tussen m'n pci sloten en de arm van m'n zalman waaier koeler |:(

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
ik heb me hdd's al verplaatst zodat het niet alte krap wordt kan nie w88 tot ik de jsf fan voor deze :z :z :z koeler heb vervangen

• jbcyber
Ik wacht mijn loon af en dan weet ik zeker dat de postbode een pakketje brangt met een mooi koelertje erbij. Nu ik eindelijk waterkoeling heb moet ik de rest toch ook stil krijgen :)

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

bleh, als ik die review op ccmod wil bekijken staat er telkens dit onderaan de pagina:

You have an error in your SQL syntax near '?PHPSESSID=5866792c8ef21f7dcb52ca83bf764a7d ORDER BY paginanr' at line 1

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Kippenijzer

Kippenijzer

amahusu schreef op 21 september 2002 @ 01:47:
damn, ziet er echt "koel" ;) uit, maar ik betwijfel of daar nog ruimte voor heb tussen m'n pci sloten en de arm van m'n zalman waaier koeler |:(
Ik heb hier zelf zo'n Zalman 6000Cu op mijn CPU zitten, met idd zo'n arm + 92mm fan, maar die laten gezamelijk voldoende ruimte over om dit beestje op mijn GF4 te kunnen plaatsen...

• Freekdernatuur

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

Ik ben ook voor een Inkoopactie!
Wie meer?

Verwijderd

Freekdernatuur schreef op 21 september 2002 @ 21:23:
Wie meer?
Moi ! :) Als er tenminste een mooi bedragje van gemaakt wordt :) Bij Spacepromotion is ie voor 37,50 (nog niet op voorraad hoor ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Freekdernatuur schreef op 21 september 2002 @ 21:23:
Wie meer?
Ik kreeg geen toestemming voor de inkoopaktie van Dabit! Als jullie het voor elkaar krijgen kan ik em wel regelen, je verdient al minimaal 4 euro op de verzending en dan krijg je ook nog eens korting bij grote aantallen.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 13:06

Epsilon

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 22:00:
[...]

Ik kreeg geen toestemming voor de inkoopaktie van Dabit! Als jullie het voor elkaar krijgen kan ik em wel regelen, je verdient al minimaal 4 euro op de verzending en dan krijg je ook nog eens korting bij grote aantallen.
|:( Hier zijn inkoopakties niet voor bedoelt.
Ze zijn niet om verzendkosten te drukken binnen NL. Inkoopakties zijn bedoelt om exclusievere dingen te halen in het buitenland, of bij groothandels.

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Dit is is toch exclusief :? Het gaat nog echt wel een paar weekjes duren voor dat zooi in de winkel komt te liggen.
En dat verzendtkosten drukken, is altijd mooi meegenomen.

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 22:11:
Van http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80-hp.htm:

Among the cards with heatsink mounting holes:

- Notice before buying -
1) Matrox Parhelia/Voodoo 5 is not compatible with this product.

2) The heatsink occupies an adjacent PCI slot.

3) If the components on the video card interfere in any way with the heatsink components, you cannot use this heatsink. In such a case, you should immediately stop installation and return the product.

4) The video cards without the heatsink mounting holes or with components that interfere with the heatsink cannot accommodate this product.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook wel voor een inkoop aktie van deze kwel koeler
ik ga ook voor z'n een

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
O.D.Smolik schreef op 21 september 2002 @ 22:27:
Dit is is toch exclusief :? Het gaat nog echt wel een paar weekjes duren voor dat zooi in de winkel komt te liggen.
En dat verzendtkosten drukken, is altijd mooi meegenomen.
Hij bedoelt exclusief dus niet makkelijk/totaal niet leverbaar in Ned. Kijk een IA is pas echt leuk als je er redelijk wat korting uit kan halen. Dus een euro of 5.

* Robino wilt er toch wel eentje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
5 euro kan ik wel organiseren op verkoopprijs en verzending samen, dat heb ik Dabit verteld maar vond hij geen steekhoudend argument!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Hou dan eentje op ccmod zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekdernatuur

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

waarom heeft dabit eigenlijk het laatste woord in een inkoopactie?
behalve dat het via GoT gepromoot wordt?
<just wondering>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik rond eerst de lopende inkoop aktie af, vandaag laatste besteldag, daarna wil ik wel een volgende opstarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 00:48:
ik ben ook wel voor een inkoop aktie van deze kwel koeler
ik ga ook voor z'n een
Anders ik wel

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Waarom organiseren jullie dit niet op IRC? Ik neem aan dat dat geen probleem is.

voor de IRC noobs: http://www.hoicks.com/got/chatbox/

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

amahusu schreef op 21 september 2002 @ 12:58:
bleh, als ik die review op ccmod wil bekijken staat er telkens dit onderaan de pagina:

You have an error in your SQL syntax near '?PHPSESSID=5866792c8ef21f7dcb52ca83bf764a7d ORDER BY paginanr' at line 1

http://www.ccmod.com/review.php/8

zo kan het wel :)

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanious
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-01-2023
MAN!!! denk ik eindelijk iets vets te kunnen gaan kopen, past ie niet vanwege mijn SLUT A CPU die een beetje HEEEEL ERG in de weg hangt :( 8)7

Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met een beetje schuiven moet ie passen, alleen de heatpipe komt buiten de VGA kaart (als je het goed doet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol slot a... bejaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net dat je de koelblokken alleen kan/mag bevestigen als je van die gaten rond je gpu hebt. Zelf heb ik deze niet, maar is het niet gewoon mogelijk door middel van die speciale lijm (of gewoon secondelijm ;) ) de koeler alsnog te bevestigen?
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.