• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Wij zijn hier nokia 6310i's aan het opladen. Volgens de handleiding duurt het 1 uur en 40 minuten maar na 1 uur loopt het indicateimetertje van het opladen al niet meer. Mijn collega's zeggen dat dat betekent dat ze vol zijn. Ik vertrouw het niet om ze er nu al af te halen. Dat het metertje niet meer loopt hoeft toch niet te betekenen dat ie niet meer aan het laden is? Of wel?

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Verwijderd

waar maak jij je druk om!

vol is vol!

get a life.......

• shotputty

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Als je batterijen de eerste keer niet volledig oplaadt dan hebben ze voor altijd een lagere capaciteit....

Verwijderd

als je nokia aangeeft vol te zijn
is ie vol, ik heb dit zelf met de 3510 gehad ook een uurtje en toen gaf de telefoon aan vol te zijn.

Je hebt zeker een snellere stroomverbinding ;)

Verwijderd

laat hem er maar effekes langer inzitten, het kan alleszins geen kwaad!

Verwijderd

ja en zinvol is het zeker .........

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 11:58:
ja en zinvol is het zeker .........
het kan geen kwaad zei ik
dus waarom niet???

• shotputty

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Ja maar ik beslis dat niet dus ik zoek gewoon een reden waarom het stilstaan van de indicator niet hoeft te betekenen dat het opladen is gestopt. ;)

Verwijderd

bewering klopt niet, als je indicator stil staat is je accu vol, er zit ook kwaliteit verschil tussen de door nokia afgeleverde accu's ;)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:41

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 12:08:
bewering klopt niet, als je indicator stil staat is je accu vol, er zit ook kwaliteit verschil tussen de door nokia afgeleverde accu's ;)
Precies ... En je hebt ook snelladers en gewone.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• shotputty

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Ik beweer dat ook niet, ik vraag me alleen af of het zou kunnen. Maar als jullie zeggen dat ie dan vol is dan geloof ik dat graag. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Bij de eerste keer opladen 'weet' de accumeter nog niet helemaal goed of dat de accu vol zit of bijna vol. Daarom wordt meestal ook aangeraden om de eerste keer de accu een langere tijd op te laden, daarna te gebruiken tot dat de telefoon vanzelf uitgaat en daarna weer helemaal op te laden. Dit moet beter zijn voor de levensduur van je accu en de indicatie ervan. Na deze tijd kan je beter je telefoon regelmatig opladen en maar 1x in de 2 maanden ofzo hem weer is leeg laten lopen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2002 17:09 . Reden: typo en toevoeging ]

Pagina: 1