Linux Mandrake 8.2 - NU HEBBEN! waar scoor ik die officieel?

Pagina: 1
Acties:

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik zit in omgeving Eindhoven en rijdt het liefste nu aan om zo'n pakket te halen maar ik moet weten WAAR WAAR WAAR? Niemand heeft zo'n pakket liggen hoor ik wel.

HELP

bijvoorbaat dank

3d1t
om het nog moeilijker te maken: het moet de pro-suite zijn
/3d1t

HELP!!!! :P

Aunt bunny is coming to get me!

Verwijderd

google is je vriend
http://www.vanpiere.nl/

Verwijderd

ff googlen op linux mandrake en voila de eerste hit geeft al een download voor Mandrake.
Of wil je hem gewoon kopen? :)
mandrake

• bultoog
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05-2021

bultoog

dat deed pijn!!!

ben je al langs de betere boekhandels / computer winkels gegaan???

daar willen ze dat soort pakketten nog wel eens hebben. veel plezier met zoeken

hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!

• iH8
ik moet hem OFFICIEEL hebben en bestellen het liefste niet want ik heb die 2 dagen niet. de beter zaken hier in de buurt hebben mandrake8.2pro-suite niet op voorraad :( vanpiere heb ik bv al aan de foon gehad.

iemand maybe?

Verwijderd

iH8 schreef op 11 september 2002 @ 12:06:
ik moet hem OFFICIEEL hebben en bestellen het liefste niet want ik heb die 2 dagen niet. de beter zaken hier in de buurt hebben mandrake8.2pro-suite niet op voorraad :( vanpiere heb ik bv al aan de foon gehad.

iemand maybe?
uhm downloaden op de officiele site? zijn maar 3 iso files á 650 meg ofzo...

• iH8
Mandrake Linux 8.2 Pro Suite
Designed for businesses, ProSuite 8.2 provides complete and powerful server solutions. It comes equipped with easy to use installation and system management utilities and allows you to quickly setup a stable and secure professional computing environment. ProSuite Edition 8.2 scales easily for large enterprise deployments. It also offers a full line of services, including extended enterprise support (90 days through MandrakeExpert as well as 2 installation incidents settled by phone). The bundled support covers installation and configuring of Web server, mail server, FTP server and secure remote administration.

dat krijg ik niet bij de download. dat pakket is 9 cd's een dvd en een bult handleidingen en ondersteuning waar je u tegen zegt. die moet ik hebben. gewoon in een doosje :+

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

euhmm waarom moet je em eigenlijk hebben? (gewoon nieuwsgierig)

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-05 10:13
computer collectief heeft hem zeker weten, alleen die zit in haarlem. kijk ff op www.comcol.nl

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
*Hint: als je dan nog ff (ik gok) een weekje wacht kan je 9.0 kopen

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Omgeving eindhoven... Bij de dixons op winkelcentrum woensel hebben ze m volgens mij liggen...

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• iH8
hullepim schreef op 11 september 2002 @ 12:33:
computer collectief heeft hem zeker weten, alleen die zit in haarlem. kijk ff op www.comcol.nl
YES! voor één uur besteld morgenvroeg in huis, daar kan ik nog mee leven! thnx voor de tip, computer collectief... hmmz dat ik daar zelf niet opgekomen ben |:(

wij hebben dat ding nodig op zsm asap een server te kunnen gassen >:)

Verwijderd

Ik denk dat je bij Van Piere een goede kans maakt. Winkel is aangesloten bij Boekenmeer en die heeft in Groningen ook een vestiging (Scholtens & Wristers) met een groot assortiment Linux dozen en boeken. Ook Slackware is daar verkrijgbaar (in Groningen dan). Misschien dat Dynabyte het ook heeft, in het verleden heb ik daar wel RH Linux zien staan.
Pagina: 1