[XP]Voodoo2 met direct3d?

Pagina: 1
Acties:

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 12:04
ik zit met het volgende:

in een Windows XP machine heb ik een Voodoo2 kaart zitten en heb daar de juiste drivers voor gevonden op Voodoofiles.com. nu is het probleem hetvolgende:

ik heb nu slechts ondersteuning voor Glide, terwijl ik onder Windows 98 met dezelfde kaart ook Direct3D ondersteuning had. wat moet ik doen om mijn Voodoo2 ook Direct3D te laten ondersteunen in XP???

graag wat tweaker adviezen.. (en niet "koop een Geforce kaart" want dit is mijn extra systeempje.. just4phun)

chaozz.nl | RetroGameCouch

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een voodoo2 die direct3d ondersteund? :? Was dat niet softwarematige direct3d?

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Tuurlijk ondersteunt de V2 hardwarematige D3D. Alleen onder Glide of Mini-GL loopt ie veel sneller. Als hij het niet hardwarematig zou ondersteunen zou hij in D3d games zwaar floppen. En dat valt nog best wel mee. WarCraft III loopt prima en Red Faction ook op 1024x768x16 op een Celly 667Mhz.

Maar nog een vraag: Zou jij mij kunnen vertellen welke drivers dat zijn? Ik ben zelf ook druk opzoek naar V2 drivers voor XP dus als je me zou willen helpen graag.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• chaozz
neem via de mail (in mijn profile of via mijn site in mijn signature) ff contact met me op, dan meel ik ze je wel ff. tis maar rond de 1 a 2 mb.

maar de vraag blijft: hoe krijg ik D3D in XP met V2?? (lekker cryptisch!)

• chaozz
*KICK*

anyone? dit lijkt me toch geen onoverkomelijk probleem???