Toon posts:

[Photoshop] Bestellen van het pakket

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu wil ik photoshop bestellen. Alleen ik werkt zelf al een tijd met 6. Alleen dat is de versie van "thuis". Nu zei me baas dat het tijd werd, aangezien we het pakket vaak gebruiken voor allerlei dingen, om photoshop aan te schaffen.

Welke kan ik het beste gebruiken? photoshop 6 of 7?

En bij wie kan ik dat het beste bestellen?

Verwijderd

promate is een optie. Ik zou de goedkoopste pakken! Het verschil tussen 6 en 7 is minimaal!

www.promate.nl

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Maarja als je het toch van scratch moet kopen kun je het beste 7 nemen. UK versie van 7 kost slechts 759 €. 6 kun je trouwens niet eens meer kopen bij promate :)

|{ brrr }] |

Verwijderd

dan is het duidelijk lijkt me! ;)

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:33

DeFeCt

je wéét toch

Ik zou het gewoon direct bij Adobe bestellen, waarom naar promate gaan?

Misschien is het voor je baas interessanter om dan meteen een bundel aan te schaffen, kan namelijk een hoop geld schelen...

https://eurostore.adobe.c...l?id=ybnUUNyn&mv_arg=DCOL

* DeFeCt heeft tot nu toe alleen waardeloze service van promate mogen ontvangen dus misschien ben ik niet helemaal 'onpartijdig'

[edit]

Voor 7 moet je uiteraard gaan :)

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Zo'n pakket ziet er wel leuk uit.. zal s overleggen

Promate :

Photoshop 7.0 Full version (NL) Win € 999 € 970 ex btw..

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 11:50:
Photoshop 7.0 Full version (NL)
De vraag is dus of je een nederlandse of een engelse versie wil...

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Gebruik 6 NL zelf, omdat het handiger is..maar tutorials enzo zijn wel engels. Ik ga voor de NL denk ik.. of hebben jullie nog redenen?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zit dat met de licentie's? Mag ik het pakket 2 x binnen onze organisatie installeren?

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

Ik zou zeker in verband met de Ruim aanwezige tutorials voor de UK versie gaan. Ik vind daarnaast persoonlijk de nederlandse vertalingen van de Engelse termen veelal nogal krom, langdradig ende lachwekkend :)

"Doorschijnendheid" (Opacity)
"Bijsnijden" (Crop)

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Ik persoonlijk zou voor de engelse versie gaan. Misschien omdat ik altijd al met de engels heb gewerkt.
Ik heb gemerkt dat shortcuts op de nederlandse versie anders zijn (dat was in 5.5) en updates komen altijd eerst in het engels uit. Daarnaast ligt het ook aan je werkomgeving, ik werk vaak bij klanten en daar kom ik eigenlijk altijd de engelse versie tegen, maar denk ook aan je carriere, misschien wil je ooit naar het buitenland en daar werken als designer, ga er dan niet vanuit dat ze daar een nederlandse versie draaien, en dus zit je met je short cuts die je jezelf zo goed hebt aangeleerd.. daarnaast je andere software is toch ook in het engels?

Flickr

Verwijderd

Ik heb hier PS 6 NL, t pakket is van de Fiat 500 Club Nederland, wordt nl gebruikt voor het clubblad etc.
Gekocht bij onze Mac-dealer :)
maar je kan m gewoon bij Adobe bestellen...

Volgens mij is de UK versie trouwens goedkoper, en ik neem aan dat je wel n beetje Engels kan of niet? ;)

maarja tis maar wat je liever hebt...
/me mag dan wel PS 6 NL hebben nu, maar heeft toch liever Engelse software.
M'n Mac OS X staat ook op Engels, de comment bij mn PHPfrutsels is ook altijd in het Engels...

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik hem thuis voor me eigen site en een aantal andere dingen. Bewerken van me foto's enzo. Op het werk, moest ik gister een legitimatiebewijsje maken, de website heb ik een aantal dingen op gemaakt. Verder een muismat ontworpen enzo, en ik ben de enige die heb pakket gebruikt. En heb alles in het nederlands aangeleerd.
Pagina: 1