Verwijderd
Ik heb nog een paar oude soundlabs staan. Beltdrive zonder naald. Je ken ze voor een leuk prijsje op komen halen woon in de buurt van Rotterdam
Ik heb nog 2 soundlabs staan met 3 stanton 500 naalden (1 reserve dus) en slipmaten, kabels en een mengpaneel en nog een zooi platen (75 stuks)
ik hoor het wel
ik hoor het wel
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 22:40 schreef Traceman(KS) het volgende:
Ik heb nog een paar oude soundlabs staan. Beltdrive zonder naald. Je ken ze voor een leuk prijsje op komen halen woon in de buurt van Rotterdam[/quote]Dat klinkt precies als wat ik zoek. De naald/element is op wat oudere draaitafels het duurste gedeelte dus.....wat moet je er voor hebben ? Ik woon in de buurt van Rotterdam dus ophalen is geen probleem
Ik heb nog een paar oude soundlabs staan. Beltdrive zonder naald. Je ken ze voor een leuk prijsje op komen halen woon in de buurt van Rotterdam[/quote]Dat klinkt precies als wat ik zoek. De naald/element is op wat oudere draaitafels het duurste gedeelte dus.....wat moet je er voor hebben ? Ik woon in de buurt van Rotterdam dus ophalen is geen probleem
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 22:57 schreef ZyMoTiC het volgende:
Ik heb nog 2 soundlabs staan met 3 stanton 500 naalden (1 reserve dus) en slipmaten, kabels en een mengpaneel en nog een zooi platen (75 stuks)
ik hoor het wel[/quote]Wat wil jij hebben voor alleen de draaitafels dan?
ik hoor het wel[/quote]Wat wil jij hebben voor alleen de draaitafels dan?
Pagina: 1