Toon posts:

Draaitafels gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een stel draaitafels, liefst Soundlabs of Geminis. Voor een lage prijs want ze zijn voor erbij!

Verwijderd

Ik heb nog een paar oude soundlabs staan. Beltdrive zonder naald. Je ken ze voor een leuk prijsje op komen halen woon in de buurt van Rotterdam

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:05

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Ik heb nog 2 soundlabs staan met 3 stanton 500 naalden (1 reserve dus) en slipmaten, kabels en een mengpaneel en nog een zooi platen (75 stuks)

ik hoor het wel

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 22:40 schreef Traceman(KS) het volgende:
Ik heb nog een paar oude soundlabs staan. Beltdrive zonder naald. Je ken ze voor een leuk prijsje op komen halen woon in de buurt van Rotterdam[/quote]Dat klinkt precies als wat ik zoek. De naald/element is op wat oudere draaitafels het duurste gedeelte dus.....wat moet je er voor hebben ? Ik woon in de buurt van Rotterdam dus ophalen is geen probleem

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 22:57 schreef ZyMoTiC het volgende:
Ik heb nog 2 soundlabs staan met 3 stanton 500 naalden (1 reserve dus) en slipmaten, kabels en een mengpaneel en nog een zooi platen (75 stuks)

ik hoor het wel[/quote]Wat wil jij hebben voor alleen de draaitafels dan?

Verwijderd

ik weet wat heel moois

een linn lp12 met de ringo voeding

fl 25.000
Pagina: 1