Zoals het topic al zegt. Ik heb office XP geinstalleerd, maar om de zoveel tijd als ik een office XP programma wil openen, dan vraagt hij om de installatiecd. Heb ik de installatiecd gebruikt dan werkt het even goed, maar na een paar keer openen/sluiten van een office XP programma begint hij weer om de installatiecd te vragen.
Verwijderd
Even office eraf gooien en opnieuw instalen tijdens install de aangepaste versie kiezen.
Dan daaronder staa gedetaileerde lijst weergeven die aanvinken.
Dan kom je in een menutje met alle onderdeln van ofice xp.
Op het bovenste gedeelte van het dropdownmenu'tje rechte muisklik en alle onderdelen van deze computer uitvoeren kiezen.
Als het goed is moet dat werken.
Greetz
Op het bovenste gedeelte van het dropdownmenu'tje rechte muisklik en alle onderdelen van deze computer uitvoeren kiezen.
Greetz
die melding komt doordat bij de installatie ws is aangegeven dat het geinstalleerd moet worden on-demand ( als het nodig is)....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Ik heb daarvoor de msi-bestanden van de Office CD gekopieerd naar de harde schijf. De eerste keer dat ik die vraag kreeg, heb ik als locatie van de msi-bestanden dus de harde schijf opgegeven, en nu vindt hij ze automatisch. Scheelt heel veel ergernis als de cd weer eens niet te vinden is. Ik heb inderdaad heel veel functies niet standaard geïnstalleerd, want nu installeer ik alleen de dingen die ik ook echt gebruik.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Je hoeft het niet eerst te verwijderen.... gewoon CD er in en de optie 'onderdelen toevoegen of verwijderen' kiezen... Vervolgens het bovenste tabblad uittrekken en kiezen voor de optie 'alle onderdelen uitvoeren vanaf deze computer'Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 10:52:
Even office eraf gooien en opnieuw instalen tijdens install de aangepaste versie kiezen.
Greetz
Klaar
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nou, tot nu toe blijft het goed werken, ik kreeg alleen dat dropdownmenu niet, misschien omdat ik office XP PRO heb?Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 10:52:
Greetz
In ieder geval bedankt
Oeps, de vraag om de install-cd komt toch weer terug.
Ik ga nu de truc met de MSI bestanden proberen of heeft iemand nog een andere oplossing???
Ik ga nu de truc met de MSI bestanden proberen of heeft iemand nog een andere oplossing???
Ik heb de MSI bestanden van de office XP installatie disk naar de harde schijf gecopieerd, maar dat helpt ook niet. Office vraagt om de PRO.MSI bestanden, maar die staan nergens niet op de harde schijf en niet op de installatiedisk. Met een zoekopdracht worden die bestanden ook niet gevonden. Maar als ik vervolgens de installatiedisk in de cdrom doe, dan installeert hij wel en kan ik Word openen.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Bij een andere computer met hetzelfde OS en Office XP heb ik nergens last van.. Alle Service Packs er al overheen geinstalleerd.
Niemand?
Niemand?
Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
Pagina: 1