Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
DFX roelt bigtime, voor de rest niets
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
SQRsoft heeft een veel betere Crossfader (vind ik), die crossed zelfs tijdens de liedjes en heeft een gapkiller...OMX2000 schreef op 11 september 2002 @ 10:21:
Aangezien ik winamp al een tijd gebruik en steeds het gevoel heb dat ik iets mis. Zou ik van jullie wel eens willen weten wat jullie top 5 van plugins zijn.
Ik speel even vals want ik kom niet verder dan 2
1. Crossfading DirectSound output 1.37
2. Enhancer v0.17 (maakt het geluid echt een stuk beter)
Maar kgeloof dat Crossfading DirectSound output 1.37 dat ook allemaal kan, maar dat ligt denk ik aan mij
En wat is die DFX plugin, ik kan er nergens wat over vinden...
Winampswitch: Wekker / Alarm / bedtijd funtie
Ideel, om je pc als wekker tegebruiken. En de dag testarten met je fav. mp3tje
Ideel, om je pc als wekker tegebruiken. En de dag testarten met je fav. mp3tje
DFX staat vrij vaak op de frontpage van WinAmp
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Ik heb DFX 5.0 gebruikt, maar daar ben ik niet tevreden over. Bovendien is hij niet gratis.
Enhancer 0.17 is wat dat betreft veel beter, gratis, goede instellingsmogelijkheden (scrabble
). Het nadeel vindt ik dat er vrij veel ruis is te horen als je 'dry signal' wat hoger zet. Bij lager valt er al snel een deel hoge tonen weg.
Verder heb je nog JackAMP gebruikt, die ervoor zorgt dat ruis weggewerkt wordt. Jammer genoeg draait die niet lekker op mijn AMD K6.
Verder heb ik nog Much FX2 gebruikt. Deze is ideaal voor het combineren van plug-ins.
Mr. Gooochie. Geinig dansend poppetje.
Tot slot in de Line-in plug-in wel handig als je zelf een beetje DJ't. Deze kan de microfoon- ingang weergeven in WinAmp. Nadeel is de hoge vertraging.
Let op: vrijwel overal staat 'gebruikt'. Dat komt omdat ik nu WinAmp 3 gebruik.
Enhancer 0.17 is wat dat betreft veel beter, gratis, goede instellingsmogelijkheden (scrabble
Verder heb je nog JackAMP gebruikt, die ervoor zorgt dat ruis weggewerkt wordt. Jammer genoeg draait die niet lekker op mijn AMD K6.
Verder heb ik nog Much FX2 gebruikt. Deze is ideaal voor het combineren van plug-ins.
Mr. Gooochie. Geinig dansend poppetje.
Tot slot in de Line-in plug-in wel handig als je zelf een beetje DJ't. Deze kan de microfoon- ingang weergeven in WinAmp. Nadeel is de hoge vertraging.
Let op: vrijwel overal staat 'gebruikt'. Dat komt omdat ik nu WinAmp 3 gebruik.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Enhancer 0.17 is relaxed!
Nederlander in België
1) Winamp Hotkeys
2) Crossfade
3) Direct-x plugin (Kun je alle mogelijke Direct-x effecten van professionele software gebruiken)
4) Font plugin om een fatsoenlijke titel te laten scrollen door je venster
5) MM-keybord hotkeys
2) Crossfade
3) Direct-x plugin (Kun je alle mogelijke Direct-x effecten van professionele software gebruiken)
4) Font plugin om een fatsoenlijke titel te laten scrollen door je venster
5) MM-keybord hotkeys
[ Voor 18% gewijzigd door baexem op 08-01-2020 11:27 ]
...
Waar haal je die vandaan? Ik zie alleen 0.95 op de site van winamp...Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 11:25:
Ik kom niet verder dan 1
Crossfading DirectSound output 1.37
Nederlander in België
Ik vind DFX persoonlijk een raar programma. Het maakt de muziek echt kei vreemd.
Een betere oplossing voor het verbeteren van muziekkwaliteit vind ik OctiMax. Super mooi geluid!
Verder gebruik ik als MPEG decoder de MAD plugin.
Een betere oplossing voor het verbeteren van muziekkwaliteit vind ik OctiMax. Super mooi geluid!
Verder gebruik ik als MPEG decoder de MAD plugin.
-DFX: voor het geluid verbeteren dus, maar dat was denk ik al wel duidelijk
-MEXP: mp3'tjes vinden -handig met een grote playlist- uitgebreide mogelijkheden tot ID3 taggen, bijv albums (die al mp3 zijn) opzoeken mbv CDDB
- bookmark manager: soort verkenner voor je mp3 directories, zodat je ook direct een hele directory (bijv. album) aan je playlist kunt toevoegen.
deze 2 zijn niet echt de plug-ins die je bedoelt denk ik, maar toch:
- trillian-winamp plug-in: winampcontrol in trillian & het spelende nummer in een willekeurige IM-client laten zien.
-winamp2mirc: huidige spelemde song in mIRC laten zien.
-MEXP: mp3'tjes vinden -handig met een grote playlist- uitgebreide mogelijkheden tot ID3 taggen, bijv albums (die al mp3 zijn) opzoeken mbv CDDB
- bookmark manager: soort verkenner voor je mp3 directories, zodat je ook direct een hele directory (bijv. album) aan je playlist kunt toevoegen.
deze 2 zijn niet echt de plug-ins die je bedoelt denk ik, maar toch:
- trillian-winamp plug-in: winampcontrol in trillian & het spelende nummer in een willekeurige IM-client laten zien.
-winamp2mirc: huidige spelemde song in mIRC laten zien.
Pagina: 1