Toon posts:

Nieuw moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was van plan een kt400 moederbord aan te schaffen, vooral vanwege alle nieuwe ondersteuningen. Maar met een nieuwe processor wou ik nog ff w88. Ik d8 bijv. aan de gigabyte ga-7vaxp. Nu is mijn vraag :

1 - Welke toekomstige amd processors kunnen hierop (333 fsb, barton core e.d.)
2 - En hoe werkt dit moederbord samen met een ati radeon 9700 ( ik heb gehoord dat hier wat problemen mee waren. )
3 - En welke processor raden jullie mij aan om te kopen, nu of in de toekomst, niet specifiek de snelheid, maar zou ik w88 op de barton met 333 fsb, of is dat het w88 niet waard.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat heb ik dus uitvoerig gedaan, maar ik ben niet echt een expert op dat gebied en ik kom er niet echt uit. Ik krijg vraag 1 nergens beantwoordt. Vraag 3 is me helemaal vaag, omdat ik dus nog geen test heb kunnen lezen waaruit blijkt welke snelheid die cpu's nou gaan leveren en of dit veel meer is of verwaarloosbaar, vandaar.

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-07 22:31
Ik zou wachten tot er wat 333fsb amd cpu's uit zijn en dan in reviews kijken op welk mobo die het beste presteren en die dan kiezen. Kwa cpu hangt het van je budget dan af maar je kan natuurlijk ook kijken bij welke cpu je de meeste mhz'en per euro krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
K bedankt, maar heb je ook enig id wanneer de eerste 333 fsb cpu's van amd komen?

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-07 22:31
Is nog ff afwachten maar zodra ze er zijn staat het vast wel op de frontpage van tweakers :)

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Ik heb nog geen test oid gelezen van dit bord, maar kan je wel vertellen dat je met een gigabyte eik nooit fout zit. Heb er zelf 2 thuis draaien, hier @ werk een stuk of 9, heb er veel voor anderen moeten inbouwen, en eigenlijk nooit gezeik gehad, en altijd lekker snel

Verwijderd

Topicstarter
K, bedankt allemaal dan, maar ik kan dus best zo'n gigabyte bord aanschaffen lijkt me. Zo ver als ik gelezen heb, verandert alleen de core en de fsb en blijft het standaard socket a, dus ik kan neem ik aan alle toekomstige athlon xp cpu's hier op zetten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 14:01:
K, bedankt allemaal dan, maar ik kan dus best zo'n gigabyte bord aanschaffen lijkt me. Zo ver als ik gelezen heb, verandert alleen de core en de fsb en blijft het standaard socket a, dus ik kan neem ik aan alle toekomstige athlon xp cpu's hier op zetten?
Ja je kan daar de toekomstigen xps op zetten.
Waarschijnlijk alle xps tot de hammer.
Pagina: 1