[Dreamweaver MX] Hoe een regel bookmarken?

Pagina: 1
Acties:

• KillR-B
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-01 20:49
Momenteel ben ik bezig om in Dreamweaver MX een PHP-code van 1400 regels te wijzigen. Het is een hel om in deze code naar bepaalde regels te springen en met de "Goto line" functie schiet dat niet echt op.

Ik vroeg me daarom af of er een soort bookmarkfunctie in Dreamweaver zit (net als in Delphi), waarmee ik makkelijk naar bepaalde regels kan springen.

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

wat bij allaire bij mij heel goed werkte was simpelweg commentaar in de code toevoegen (ik werkte met ASP, maar dat kan met php dus ook wel) en daar keywords instoppen.

maarem.. 1400 regels? kun je niet een onderverdeling maken en dan in de main page 'include' directives gebruiken?

teveel zooi, te weinig tijd

• KillR-B
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-01 20:49
Yoozer schreef op 11 september 2002 @ 13:53:
wat bij allaire bij mij heel goed werkte was simpelweg commentaar in de code toevoegen (ik werkte met ASP, maar dat kan met php dus ook wel) en daar keywords instoppen.

maarem.. 1400 regels? kun je niet een onderverdeling maken en dan in de main page 'include' directives gebruiken?
Commentaar met keywords gebruik ik nu dan ook als oplossing. Maar ik vind het gewoon raar dat deze functie niet in Dreamweaver zit :?.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Lijkt me nogal een onzinnige functie eerlijk gezegd.. regels code bookmarken. Tis misschien handiger om het onder te verdelen in losse files met ieder hun eigen doel.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:57
Ik vind commentaar altijd stukken makkelijker werken dan bookmarks of ligt dat nou gewoon aan mij :?
En omdat je toch PHP gebruikt zou ik veel includes gebruiken ipv alles in 1 bestand prakken.