Toon posts:

Het grote [echte standby-tijden]- topic

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dus het is mij opgevallen dat de meeste opgegeven standbytijden niet kloppen --> ook degene die opgegeven worden door jullie allemaal

als ik mensen hoor zeggen dat hun 3310 het 7 dagen uithoudt, dan word ik nijdig :r ! ik heb zelf een 3310 gehad (nieuw aangekocht) en ik weet hoelang die écht meegaat : 3 dagen (waarbij ik hem bovendien 's nachts uitzet !!)

hetzelfde maak ik nu mee met mij 6510 : deze gaat bij mij 5 dagen mee, bij gemiddeld bellen (20 min. per dag) en dit terwijl ik hem 's nachts uitzet; ik heb het eens in detail uitgerekend : de standbytijd van mijn 6510 bedraagt 72,5 u waarbij er tussendoor ook ongeveer 80 tot 100 minuten gebeld is (+ natuurlijk af en toe een sms'je) --------> en ook hier hoor ik sommige mensen beweren dat hun 6510 7 dagen of nog langer meegaat (dag én nacht) ?!?!

hoe kan dit? en nou niet komen zeuren dat het afhankelijk is van het netwerk en dergelijke, want dat kan inderdaad verschillen geven, maar niet zo een grote verschillen !

Wie durft er uit te komen voor de echte standby-tijd van zijn mobieltje ? :P

PS : ik ben zéééééér tevreden over mijn 6510 hoor, zalig toestelletje :7 !

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 14:39

TwoR

Gekleurde stippen

Nou mijn 3310 staat dag en nacht aan en is nu al wel een poosje oud maar de standby tijd is iets tussen de 4 en de 5 dagen ligt een beetje aan mijn belgedrag.

Maar 3 dagen is wel weinig als je hem snachts uitzet is die al our ???? LAat je je accu misschien ook op als hij nog niet helemaal leeg is ?? want daar worden de accu's lui van.

Verwijderd

Topicstarter
TwoR schreef op 11 september 2002 @ 09:53:
Nou mijn 3310 staat dag en nacht aan en is nu al wel een poosje oud maar de standby tijd is iets tussen de 4 en de 5 dagen ligt een beetje aan mijn belgedrag.

Maar 3 dagen is wel weinig als je hem snachts uitzet is die al our ???? LAat je je accu misschien ook op als hij nog niet helemaal leeg is ?? want daar worden de accu's lui van.
dus volgens jou heeft jouw 3310 een betere standbytijd dan mijn 6510? kan gewoonweg niet zijn hoor!
en mijn 3310 is nooit 5 dagen meegegaan, zelfs toen 'm nog nieuw was!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Tja kan er niks aan doen maar als ik weinig bel dan red ie echt wel 5 dagen. Hij staat nu op 2 streepies heb ongeveer 30 minuten gebeld en ik heb hem zaterdag avond opgeladen. Dat is dus Zondag, Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag en dan moet ik hem 's avonds weer opladen en dat zijn dus echt 5 dagen.

Wacht anders eens tot ook het laatste streepie verdwijnt want als je hem dan al oplaad wordt de telefoon echt lui. En dan kan het bijna niet anders dan dat je er 5 dagen mee doet.

Verwijderd

Hmm, de standby tijd van mijn Ericcson T68 is toch zo'n 5 dagen en nachten :) .

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

tja dat is ook niet meer dan normaal.

volgens mij doet ElPacino dan toch iets verkeerd met zijn telefoon. ;)

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat voor abonnement heb je (900 of 1800 netwerk)?
Heb je thuis en op je werk/studieadres een goed bereik?
Reis je veel door gebieden met slechte dekking?
Heb je EFR aanstaan?
Heb je een bewegende screensaver?
Heb je een tril- en geluidsalarm aanstaan?
Zit je veel te gamen?
Radio aan?
Bel / SMS je veel?

Is allemaal van invloed op de levensduur van de batterij, dus je zult iets nauwkeuriger moeten zijn voor een vergelijking.

Rekenvoorbeeld (gegevens van nokia.nl):

6510: tot 288 uur standby of 135 - 210 min. gesprekstijd (Dus niet allebei tegelijk!)
Maximaal: 288 uur of 210 min.
5 dagen x 20 min. bellen: ca. 50% van accu gebruikt.
Wat hou je over: 140 uur standby.
Dit is het meest optimale geval. Als je nu naar de mogelijke stroomvreters hierboven kijkt, zie je dat 72 uur in de praktijk heel aardig klopt.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat voor abonnement heb je (900 of 1800 netwerk)? KPN 900 netwerk dus
Heb je thuis en op je werk/studieadres een goed bereik? Ja, 3-5 van de 5
Reis je veel door gebieden met slechte dekking? nee
Heb je EFR aanstaan? Ja, kan het niet uitzetten dus :+
Heb je een bewegende screensaver? Nee, dat hebben heeft me M35i niet
Heb je een tril- en geluidsalarm aanstaan? Trilalarm alleen
Zit je veel te gamen? Nooit
Radio aan? Heb ik niet op me tel :)
Bel / SMS je veel? Meer smsen dan bellen

Had een NIMH accu die het niet echt langer dan 1 dag vol kon houden (incl. nacht) Ik heb toen een Li-Ion 600 mAH accu gekocht die hield het in het begin 4 dagen en nachten uit, nu nog iets van 3 omdat ik simpelweg gewoon meer smste dan eerst :) Vind het niet echt slecht aangezien de m35 volgens mij best wel een stroomslurper is soms en omdat ik op het meer energie vragende 900 Mhz net zit.

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 21:01
mijn 3310 houd het iets van 5 dagen dag+nacht uit en daarbij gebruik ik 'm als primaire telefoon dus...

Verwijderd

Topicstarter
KifArU schreef op 11 september 2002 @ 11:01:
Wat voor abonnement heb je (900 of 1800 netwerk)?
Heb je thuis en op je werk/studieadres een goed bereik?
Reis je veel door gebieden met slechte dekking?
Heb je EFR aanstaan?
Heb je een bewegende screensaver?
Heb je een tril- en geluidsalarm aanstaan?
Zit je veel te gamen?
Radio aan?
Bel / SMS je veel?

Is allemaal van invloed op de levensduur van de batterij, dus je zult iets nauwkeuriger moeten zijn voor een vergelijking
ik heb een goed bereik, zowel thuis als op het werk; 900-netwerk (mobistar, belgië), trilalarm + geluidsalarm aan, radio nooit aan, geen screensaver, bel of sms niet meer dan het gemiddelde -------> dus ik denk dat mijn gebruiksparameters vrij gemiddeld zijn, dus zou mijn standbytijd ook gemiddeld moeten zijn ; maar iedereen heeft zogezegd een betere standby dan mij ?? dus ik denk dat jullie allemaal wat bluffen, de een al wat meer dan de ander ...

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

GRapjas ik kan er ook niks aan doen dat mijn accu het langer volhoud als een andere. En als je daar niet goed tegen kan dan moet je eens naar een telefoonwinkel gaan en hun ervaringen vragen misschien kom je er dan achter dat jou accu misschien gewoon niet goed is en dat.

Verwijderd

Topicstarter
TwoR schreef op 11 september 2002 @ 11:50:
moet je eens naar een telefoonwinkel gaan en hun ervaringen vragen misschien kom je er dan achter dat jou accu misschien gewoon niet goed is en dat.
ik heb het bij mijn 3310, bij mijn 6510 en ik had ook effekes een 6310 en bij dat toestel had ik het ook...
dus had ik 3 maal een slechte accu of zo ? I don't think so my best friend...

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Ja maar zoals nu al een paar keer is gevraagd: wanneer laad je je accu op? Halverwege een keer of pas als ie helemaal leeg is? Als je hem steeds oplaadt als de accu nog lang niet leeg is wordt de accu heel snel zwak.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

euhm toen ik mijn 3330 nog had (zelfde accu als de 3310) ging deze OOK toch echt 4-5 dagen mee hoor, en ik bel gemiddeld 40 minuten in die 5 dagen. Ik ben het dan ook met TwoR eens ;) Nu heb ik een alcatel 511 en die houdt het makkelijk ruim een week uit...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

6310i = 17 dagen volgens mijn collega. ;)

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Verwijderd

Topicstarter
GerbenW schreef op 11 september 2002 @ 12:20:
Ja maar zoals nu al een paar keer is gevraagd: wanneer laad je je accu op? Halverwege een keer of pas als ie helemaal leeg is? Als je hem steeds oplaadt als de accu nog lang niet leeg is wordt de accu heel snel zwak.
ik laat mij battery helemaal leeglopen, echt he-le-maal leeg en ik laat hem heel de nacht opladen
da's toch wel genoeg zeker?
ik denk echt wel dat jullie bluffen hoor...

Verwijderd

Topicstarter
shotputty schreef op 11 september 2002 @ 12:27:
6310i = 17 dagen volgens mijn collega. ;)
dik-ke bluf !

ik heb een 6310 gehad voor 3 weken en die hield het maar 6 dagen uit ('snachts uit!) en die heeft exact dezelfde accu als de 6310i...
BLUF

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Gully schreef op 11 september 2002 @ 12:25:
euhm toen ik mijn 3330 nog had (zelfde accu als de 3310) ging deze OOK toch echt 4-5 dagen mee hoor, en ik bel gemiddeld 40 minuten in die 5 dagen. Ik ben het dan ook met TwoR eens ;) Nu heb ik een alcatel 511 en die houdt het makkelijk ruim een week uit...
Zie je wel dat ik niet de enige ben die goed met zijn telefoon omgaat. Helemaal laten leeglopen en dan pas weer opladen

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Dat trilalarm vreet trouwens ook bergen stroom afaik...

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Tja de trilfunctie staat bij mij ook gewoon aan dus daar zal het niet aan liggen

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 12:28:
[...]

ik laat mij battery helemaal leeglopen, echt he-le-maal leeg en ik laat hem heel de nacht opladen
da's toch wel genoeg zeker?
ik denk echt wel dat jullie bluffen hoor...
OE..wij bluffen... :? Waarom zou je daarover bluffen?

1. Ik moest mn 3330 eens in de 5 dagen opladen
2. Hij stond daarbij bijna 24/7 aan
3. Ik belde 40 minuten in de 5 dagen ongeveer

Dat is gewoon zo. PUNT. Geloof je het niet, dan had je dit topic niet eens hoeven openen...

*schop een mod, nu een slot!* >:)

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Ja goed idee met opmerkingen van jullie bluffen kom je niet verder en als je ons niet geloofd vraag het dan ook niet.

EINDE VAN DIT TOPIC

Verwijderd

Als ik met mijn 9210 geen spelletjes speel , loop te internetten, maar alleen bel, dan gaat hij zo'n 5 tot 6 dagen mee. En als ik hem de hele dag intensief gebruik (lees: alleen maar gamen) dan een dag of 2

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Sorry maar de standby tijd van een nieuwe 3310 is toch echt minimaal 6 dagen hoor, als je er verder niet aankomt (=lichtje niet aan), en zeker niet bellen !

TwoR: Nieuwe mod ?

Mother, will they like this song?

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Ik??

Tja ze hebben me nog niet gevraagd maar wat niet is kan komen

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De mensen die elkaar niet geloven kunnen misschien gezamenlijk een keer een excursie naar een GSM testlaboratorium maken. Duur: zolang de laatste GSM standby blijft, dus slaapzakken, eten voor 2,3,4,5,6...17 dagen meenemen en een reservetelefoon om te bellen ;). Alleen dan zijn de standbytijden echt vergelijkbaar.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Tja maar of ik daar trek in heb weet ik ook weer niet ??? Ik heb nergens last van >:)

Verwijderd

Topicstarter
TheLunatic schreef op 11 september 2002 @ 13:46:
Sorry maar de standby tijd van een nieuwe 3310 is toch echt minimaal 6 dagen hoor, als je er verder niet aankomt (=lichtje niet aan), en zeker niet bellen !
wie komt er nu helemaal niet aan zijn gsm? daarvoor heb je hem toch niet ?
ik spreek over normaal, gemiddeld gebruik, dus een paar sms'jes per dag, een beetje bellen (15 tot 20 min.), trilalarm staat aan, misschien een keer een spelletje : da's normaal gebruik van een gsm

en ik kan jullie één ding verzekeren : bij dergelijk normaal gebruik gaat een 3310 géén 5 of 6 dagen mee !!!!

tenzij dat jullie inderdaad echt jullie gsm gewoon in de zak steken en er enkel naar kijken zonder op een toets te drukken, dan kan die het wel 6 dagen uithouden I guess...

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Je zit er echt mee he dat jou telefoon het niet zo goed doet.
WAt is voor mij het voordeel om iets te zeggen dat niet zo is ??? Volgens mij helemaal niks want dan zit ik me zelf voor de gek te houden en dat doe ik meestal niet is niet zo leuk. Het enige waarom ik dit zou doen is om jou een beetje te treiteren want je hapt zo lekker. Verder moet je zelf maar zien wat je met je telefoon doet kan me weinig schelen al leg je hem de hele dag aan de oplader.

Zo dat lucht op ;)

Verwijderd

Topicstarter
als je mijn topic goed leest, dan zie je mijn vraag : "wie durft er uit te komen voor de echte standby-tijd van zijn mobieltje ?"
jij niet blijkbaar...
tenzij je je gsm nooit gebruikt en er enkel maar naar kijkt...

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

hap hap hap

Oja naar lang kijken naar mijn telefoon ben ik er achter gekomen dat :

- er 10 cijfertjes opstaan
- er een sterretje en een hekje opstaan
- een letter C
- er een aan/uit knoppie opzit
- er ook nog w pijltjes toetsen opzitten
- er een knop opzit met een een streepje erop (voor het menu)
- en natuurlijk niet te vergeten een display met daarin letters (en het lampje uit want anders gaat de accu niet lang genoeg mee 8)

Verwijderd

Topicstarter
wie is er hier nu aan het happen?

• Martinus
  • Laatst online: 19:27
6210, 5 dagen en nachten met 5 uur bellen en 10 sms
T66 twee dagen, 1 uur bellen en 5 sms
M35i 5 dagen en nachten 0 uur bellen en 0 sms

no comment

Verwijderd

Topicstarter
Martinus schreef op 11 september 2002 @ 14:43:
6210, 5 dagen en nachten met 5 uur bellen en 10 sms
da's gelogen !

• Martinus
Met mijn instellingen en Libtel als provider echt waar, anders geloof je het lekker niet!

no comment

Verwijderd

Topicstarter
Martinus schreef op 11 september 2002 @ 14:51:
[...]

Met mijn instellingen en Libtel als provider echt waar, anders geloof je het lekker niet!
5 uur bellen ????????????????????????? met een 6210 ??
zelfs met mijn 6310 (li-polymer!) ging dat niet...

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Martinus welkom, Je kan het blijven zeggen dat hij zijn telefoon niet goed verzorgt en dat hij nog niet weet wanneer hij een telefoon moet opladen maar lees het topic maar eens goed door want hij blijft zeggen dat het niet kan en dat je bluft/liegt dus ach ja...........

...........Wat moet je met zo'n jong zeg

• Martinus
Heb er wel een dikke battery opzitten, misschien dat dat het verklaart.
TwoR schreef op 11 september 2002 @ 15:02:
Martinus welkom, Je kan het blijven zeggen dat hij zijn telefoon niet goed verzorgt en dat hij nog niet weet wanneer hij een telefoon moet opladen maar lees het topic maar eens goed door want hij blijft zeggen dat het niet kan en dat je bluft/liegt dus ach ja...........

...........Wat moet je met zo'n jong zeg
Ik ook niet weten............ ik weet wel beter.............

no comment

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
En anders eens op http://www.mobilestunter.com kijken naar de speciale power accu's.
Voor de 6310:

3650 mAh Li-ion Powerakku
- Super capaciteit !!!
- Standbytijd tot 900 Uur *
- Spreektijd tot 940 Min. *
* Netwerk afhankelijk

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-04 23:27
Mijn 8210 trekt het 2 dagen (+nachten) met totaal 10min bellen en 10 sms-jes
Mijn 6510 trekt het 5 dagen (+nachten) met totaal 60min bellen en 20 sms-jes

De 8210 heeft een defect aan de antene waardoor het ontvangst vaak weg valt. :(Dat kost vrij veel stroom. Ik heb daarom ook de nieuwe accu uit de 6510 in de een jaar oude 8210 (en omgekeert)

Ik laad mijn accu's het liefst pas op wanneer ze hellemaal leeg zijn. Hellaas lukt die niet altijd want ik vind de berijkbaarheid belangrijker dan de levensduur van mijn accu. Ongeveer 1 keer per maand schakeld het toestel zich zelf uit omdat de accu leeg is. Vaak zit ie 10 seconde later aan de lader

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
/me doet,als ie volop belt en prutst, een dikke week met zijn SL45i ;)

• sverzijl
  • Laatst online: 21:48
m'n 6510 zit iedere dag in m'n carkit, dus geen flauw idee hoe lang hij het nu zou uithouden (wordt meteen opgeladen). Voordat ik een carkit had gemiddeld zo'n 4 a 5 dagen+nachten met +/- 30 belminuten.

• FreakNL
  • Laatst online: 23:41

FreakNL

Well do ya punk?

Toen ik mijn 3310 kocht zat er een Ni-Mh batterij in. Toen wist nog niemand mijn nummer enzo, en toen ging ik een week op vakantie, en toen had ik hem gewoon aan laten staan. Toen ik thuiskwam stond hij nog steeds aan :) (toen had ik hem wel thuis laten liggen natuurlijk, anders met netwerk zoeken enzo gaat het sneller natuurlijk :) )

Dat werd overigens wel gauw minder hoor. Hoewel ik altijd netjes mijn batterij leeg liet lopen (op enkele uitzonderingen na) merkte ik toch dat de batterij zwakker werd.. Op een gegeven moment had ik zoveel problemen ermee, dat ik gister een Li-On batterij gekocht heb. Even afwachten maar...

Overigens had ik geen problemen met mijn standby-tijd. Ondanks dat die batterij zwak was (viel vaak uit tijdens gesprekken enzo), hield hij het standby toch altijd nog wel een dag of 4 uit (dat en nacht)...

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

He zeg elpacino.... waarom vraag je anderen om feiten te geven om ze vervolgens keihard voor leugens uit te maken? Krijg je in het normale leven nooit gelijk ofzo en denk je dat hier ff recht te kunnen zetten :?

Als ik zeg hoe lang mn foon standby is, dan is dat zo. Bij jou is dat misschien anders, omdat de omstandigheden anders zijn. Denk je dat jij in dat geval gelijk hebt, prima. Ga in dat geval dan maar meespelen in het EO spelletje: "Ik weet het beter". |:(

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Live verslag van Siemens C45 met 550 mAh accu - Deel 1

Ik gooi hem nu op de lader :)

Extra info: hij's ongeveer een half jaar oud, ik bel er vrij weinig mee, misschien 2x per week een gesprekje van een paar minuten en 1 of 2 smsjes. Verder staat hij dag en nacht aan, gebruik ik hem 's ochtends als wekker en het trilalarm staat uit.

Verwijderd

Topicstarter
Gully schreef op 11 september 2002 @ 15:24:
He zeg elpacino.... waarom vraag je anderen om feiten te geven
ik vraag om échte feiten te geven en geen 'verbloemde' feiten...

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Sorry maar hier kan ik dus echt niet tegen ga lekker ff iemand anders pesten of ga je zoals gully al zei even inschrijven voor ik weet het beter.

Dus je kan nu twee dingen doen

1. Je zegt bedankt voor de info of je het gelooft of niet dit zijn onze ervaringen en die worden er echt niet anders op wat je ook zeft
2. Of je gaat ergens anders proberen vrienden te maken

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-05 19:43
Hmm, elpacino zet hem dus snachts uit. Als je hem dan smorgens weer aanzet gaat ie lopen scannen. Zou dat niet meer stroom vreten dan snachts op standby?

Mijn c35i houd het met een li-ion als ik thuis ben ongeveer 4 dagen uit maar als ik op school zit kan ik hem na 2 dagen weer aan de lader hangen.... Netwerk is daar zo brak dat ie bijna constant zoekt naar een goede verbinding. :(

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Verwijderd

Topicstarter
TwoR schreef op 11 september 2002 @ 15:55:
Sorry maar hier kan ik dus echt niet tegen ga lekker ff iemand anders pesten of ga je zoals gully al zei even inschrijven voor ik weet het beter.

Dus je kan nu twee dingen doen

1. Je zegt bedankt voor de info of je het gelooft of niet dit zijn onze ervaringen en die worden er echt niet anders op wat je ook zeft
2. Of je gaat ergens anders proberen vrienden te maken
HAP HAP HAP ...

Verwijderd

Topicstarter
Vorlon schreef op 11 september 2002 @ 16:02:
Hmm, elpacino zet hem dus snachts uit. Als je hem dan smorgens weer aanzet gaat ie lopen scannen. Zou dat niet meer stroom vreten dan snachts op standby?
Is dat echt zo? Verbruikt 'm door één maal achter het netwerk te moeten zoeken 's ochtends meer stroom dan de 8u dat ik 'm 's nachts uitzet ?

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 15:51:
[...]

ik vraag om échte feiten te geven en geen 'verbloemde' feiten...
ah... nee, ik heb bij mijn standby tijd 50% opgeteld, sorrie...ik zal het niet meer doen okee? ...mijn 3330 gaat toch maar 3 uur mee... zo beter :? hoppa daar is je feit! |:(

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Kijk dat kliknkt al beter.

Is het proberen waard toch.

Verwijderd

Nokia 3410@vodafone 4-5 dagen met totaal 30-40 minuten bellen en wat gamen en s'nachts uit
Ericsson T29s@BEN 5 dagen 30-40 minuten totaal bellen s'nachts uit
Sagem MW3020 2 dagen met bij niks bellen of doen :( (bout telefoon dus snel aan me moeder gegeven)

Toekomstige foon Sony-Ericsson T300 dunno maar zal het posten zodra die te koop is :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 17:00:
Nokia 3410@vodafone 4-5 dagen met totaal 30-40 minuten bellen en wat gamen en s'nachts uit
Ericsson T29s@BEN 5 dagen 30-40 minuten totaal bellen s'nachts uit
Sagem MW3020 2 dagen met bij niks bellen of doen :( (bout telefoon dus snel aan me moeder gegeven)

Toekomstige foon Sony-Ericsson T300 dunno maar zal het posten zodra die te koop is :P
da's nu tenminste iemand die het eerlijk speelt
en je ziet, ik breek niet iedereen af

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Live verslag van Siemens C45 met 550 mAh accu - Deel 2

De foon is vol!! Nu wachten tot ie leeg is :) (deel 3 dus)

Verwijderd

Sorry Elpacino als je eerst een topic opent met de vraag naar standbytijden en vervolgens replies plaatst zoals 'Bluf' en 'da's gelogen' zie ik het nu van dit topic niet.

Je mag een nieuw topic openen en proberen niet iedereen meteen voor leugenaar uit te maken maar misschien eens respecteren dat anderen meer geluk met hun telefoon hebben dan jij.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.