dus het is mij opgevallen dat de meeste opgegeven standbytijden niet kloppen --> ook degene die opgegeven worden door jullie allemaal
als ik mensen hoor zeggen dat hun 3310 het 7 dagen uithoudt, dan word ik nijdig
! ik heb zelf een 3310 gehad (nieuw aangekocht) en ik weet hoelang die écht meegaat : 3 dagen (waarbij ik hem bovendien 's nachts uitzet !!)
hetzelfde maak ik nu mee met mij 6510 : deze gaat bij mij 5 dagen mee, bij gemiddeld bellen (20 min. per dag) en dit terwijl ik hem 's nachts uitzet; ik heb het eens in detail uitgerekend : de standbytijd van mijn 6510 bedraagt 72,5 u waarbij er tussendoor ook ongeveer 80 tot 100 minuten gebeld is (+ natuurlijk af en toe een sms'je) --------> en ook hier hoor ik sommige mensen beweren dat hun 6510 7 dagen of nog langer meegaat (dag én nacht) ?!?!
hoe kan dit? en nou niet komen zeuren dat het afhankelijk is van het netwerk en dergelijke, want dat kan inderdaad verschillen geven, maar niet zo een grote verschillen !
Wie durft er uit te komen voor de echte standby-tijd van zijn mobieltje ?
PS : ik ben zéééééér tevreden over mijn 6510 hoor, zalig toestelletje
!
als ik mensen hoor zeggen dat hun 3310 het 7 dagen uithoudt, dan word ik nijdig
hetzelfde maak ik nu mee met mij 6510 : deze gaat bij mij 5 dagen mee, bij gemiddeld bellen (20 min. per dag) en dit terwijl ik hem 's nachts uitzet; ik heb het eens in detail uitgerekend : de standbytijd van mijn 6510 bedraagt 72,5 u waarbij er tussendoor ook ongeveer 80 tot 100 minuten gebeld is (+ natuurlijk af en toe een sms'je) --------> en ook hier hoor ik sommige mensen beweren dat hun 6510 7 dagen of nog langer meegaat (dag én nacht) ?!?!
hoe kan dit? en nou niet komen zeuren dat het afhankelijk is van het netwerk en dergelijke, want dat kan inderdaad verschillen geven, maar niet zo een grote verschillen !
Wie durft er uit te komen voor de echte standby-tijd van zijn mobieltje ?
PS : ik ben zéééééér tevreden over mijn 6510 hoor, zalig toestelletje