Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
ja een tb1000 kan altijd op kt266 en kt333 etc, maar een kt133 met ddr bestaat niet
ok dat wou ik ff weten en hoe zit t met het geheugen moet ik dat nou wel of niet ECC nemen, in het begin komt er 256 MB in en later waarschijnlijk nog 256 MB extra
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Dan moet je gewoon een MSI Kt3 ultra of een Asus A7V333 kopen, kun je ook nog eens een nieuwe processor erop kopen, en qua prijs zijn deze twee het beste. Vaak is een kt266a moederbord nog weer duurder. Kt266 is niet zo'n beste keus geloof ik. Je moet btw wel een goed merk kopen. Bijv dus een MSI of een Asus.
De meerwaarde van ECC is voor thuisgebruik erg bedenkelijk, het kost meer en vertraagt je systeem lichtelijk; heb je die extra data security echt nodigMBrulez schreef op 11 september 2002 @ 09:50:
ok dat wou ik ff weten en hoe zit t met het geheugen moet ik dat nou wel of niet ECC nemen, in het begin komt er 256 MB in en later waarschijnlijk nog 256 MB extra
Gewoon voor de beste mobo gaan die je nu kunt krijgen; ivm onvolwassenheid van de KT400 platform zou ik een KT333 aanraden (denk A7V333, KX-333 of die Epox wiens naam ik steeds vergeet maar keer op keer als snelste mobo voor de SoA platform uit de bus komt). Backward compatible zijn ze allemaal- je zou er bij wijze van spreken een Duron 600 op kunnen prikken
Oslik blyat! Oslik!