Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Nee, een N64 kopen is nooit goed...
Koop een pc heb je veeeeeeeeeeeel meer aan
Koop een pc heb je veeeeeeeeeeeel meer aan
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Voor dat geld heb ik volgens mij onderhand een gloedjenieuwe Playstation...
Die-hard Brexiteer
Ik heb al een leuke PC
dus dat is het niet. Het is gewoon voor op m'n kamer lijkt me wel cool. Ik ken degene die 'm verkoopt trouwens wel goed.
Hij heeft wel meer spellen:
Mortal Kombat 4
Tony Hawk
Body Harvest
Mario Party
Mario 64
1080 Snowboarding
Maar dan kost ie natuurlijk ook weer meer en die 2 spellen interesseren mee ook alleen maar dus... Vandaar. Tot nu toe alleen negatieve reacties, dat gaat de goede kant op
Mortal Kombat 4
Tony Hawk
Body Harvest
Mario Party
Mario 64
1080 Snowboarding
Maar dan kost ie natuurlijk ook weer meer en die 2 spellen interesseren mee ook alleen maar dus... Vandaar. Tot nu toe alleen negatieve reacties, dat gaat de goede kant op
Verwijderd
Uh ligt aan je vrije tijd.. Met perfect dark en Zelda ben je nog wel ff bezig. Ik heb zelf een N64(amerikaanse,3jaar daar gewoont) met 4 controller,expansion pak en 22 spellen en het is extreem lache om je vrienden uit te nodigen om ff een potje te Perfect Darken of WCW revengen(als je die ooit ziet kopen!! echt fun). Kweet niet als je een beetje grote tv hebt en vrienden(
) gewoon doen.
Niet kopen die Nintendo. De N64 is zo goed als dood... er komen bijna geen nieuwe spellen meer voor, en de spellen die uitkomen zijn slecht (nou ja op een paar na dan
) Ik denk dat je beter een PSone kunt kopen (of wachten op een next-gen console)
Hmm.. dit zul je wel niet serieus nemen vanwege mijn signature enzo..
maar toch..
Hmm.. dit zul je wel niet serieus nemen vanwege mijn signature enzo..
maar toch..
Als je nou 's leest. Ik wil geen NIEUWE, want ik heb 'm alleen voor fftjes tussendoor. Voor het andere heb ik een goede PC. Ook is een PsOne helemaal niks want die graphics zijn echt bagger (ja dat is zo, bijv Metal Gear Solid op 320*200... En dat is dan het spel met super graphics), ook is de PS veel ouder (jaartjes ofzo). OK de N64 is langzaam aan het sterven maar toch... Op een SNES kun je zelfs nog fun beleven dus. En nogmaals doe geen suggesties van, nee ik zou dat doen... WANT IK WIL DEZE OF IK WIL ER GEEN! Dit is namelijk een ingeving (vandaag gehoord dat ie hem verkoopt) dus het is niet zo dat ik al een tijdje op zoek ben. Want als ik echt een console wil koop ik wel een PS2 (Door die DVD speler valt te prijs nog wel uit te leggen;)).
ff de topic "alife" houden...
ja daarom en ik krijg 'm dit weekend te leen. Ook zit er nog een derde spel bij voor dezelfde prijs. Mortal Kombat 4 waarschijnlijk (ook de keus uit Mario Party, Mario 64, Body Harvest, Pokemon Stadium, 1080 Snowboarding of Tony Skateboarder). Dus het wordt wel steeds interessanter...
Pagina: 1