Toon posts:

heel kleine lcd of crt voor server?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een servertje in mijn meterkast staan, zonder monitor. Het kan af en toe voorkomen dat ik iets moet doen dat niet met VNC gaat, dan moet ik mijn 17" naar de meterkast slepen.
Zijn er hele kleine, betaalbare lcd (of evt crt) schermpjes, die ik zo op de uitgang van mijn videokaart kan aansluiten? Dus niet op tv-out, want die heb ik niet.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zijn te vinden in casemodding en electronica... (Veel IA's) Of je koopt een marquant schermpje bij de kijkshop...

Verwijderd

Neem gewoon een kleine crt scherm. die dingen kosten toch niks meer en een lcd blijft duurder dan crt.
Denk niet dat je 'm vaak gaat gebruiken en in de meterkast is het niet altijd de ideale omstandigheden om een lcd weg te zetten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 09:39:
Neem gewoon een kleine crt scherm. die dingen kosten toch niks meer en een lcd blijft duurder dan crt.
Denk niet dat je 'm vaak gaat gebruiken en in de meterkast is het niet altijd de ideale omstandigheden om een lcd weg te zetten.
Ik weet niet hoe groot je meterkast is, maar ik denk dat je met gemak een klein 14" crt weg kan werken, niet?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb echt een hele kleine meterkast, een 14" gaat volgens mij niet passen. alternatieven??

dat schermpje van marquant bij de kijkshop kan niet aan de uitgang van mijn videokaart, ik heb geen tv out

Verwijderd

gewoon remote beheren met VNC ofzo en anders als je server echt niet meer werkt gewoon tijdelijk een 14 of 15" schermpie er aan hangen....

maar je kan echt bijna alles remote doen ..duss

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 09:17

Super_ik

haklust!

ga op zoek naar een lekker ouwe IBM monitor :P
een goeie 11" zijn die dinge, lekker klein, gewoon 2e hands, bv op basisscholen

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Pagina: 1