Email naar domein komt soms niet aan.

Pagina: 1
Acties:

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01-2025
Wanneer sommige mensen een email sturen naar het domein biogas.nl komt deze niet aan.

even wat info:

eerst was het domein geregistreerd via essent/keyaccess,

vervolgens was het domein gehost en geregistreerd via sitebytes,

en op dit moment wordt het gehost en geregistreerd via internettoday.

is er mischien een manier waarop ik de route waarlangs de mail wordt verstuurd kan "tracen"?

Zou het kunnen dat er bij de vorige Registrars nog een verwijzing voor problemen kan zorgen,
en zo ja waarom komt de rest van de mail dan wel door?

• Bertus-nl
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:29
mischien blijft de mail in de que (ofzoiets) hangen

http://www.designyourgoogle.com

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

ja ik zou ff hulp inroepen van je hosting-bedrijf. Blijkbaar loopt daar iets mis met de mailserver. Ik kan me niet voorstellen dat vorige registrars voor probs zorgen... want anders zou mail helemaal niet doorkomen.

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:28

Crazy D

I think we should take a look.

Misschien is de server traag? Naja ik bedoel, de mailserver van mijn domein, als ik vanaf mijn thuis-server daar naartoe mailde, kreeg ik m vaak terug. Blijkt dat er een vertraging in zit (mail versturen via die server, dan blijft de "bezig met versturen" een aardige tijd staan), timeout verhogen in mn mailserver naar 45 sec was de oplossing. Misschien is het zo iets?

Exact expert nodig?

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
euh, hoe alng is dit probleem al?
Aangezien als het kort is, het kan zijn dat de DNS servers nog niet geupdate zijn...

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Misschien is de mailserver van hun ISP wel geblocked bij jou ISP ivm open relay (spam)

I'm not as think as you stoned I am

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01-2025
hmm. nee het is al een poosje over gegaan naar andere isp , maar mischien ligt het probleem wel bij wat Wook opmerkte, en is de mailserver van de versturende partij gewoon geblockt ik zal wel navraag doen.
Pagina: 1