[V8440] dual monitor -> mirror

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
ik heb nu 2 monitoren op mijn GF4 V8440 van asus, maar deze verlengd mijn desktop alleen maar, ik wil dat hij op de 2e monitor precies hetzelfde aangeeft als op de standaard, hoe doe ik dit?
(ik herinner me vage plaatjes van een rode brug waarbij je kon kiezen tussen clone, horizontaal rekken en vertikaal rekken. deze stonden bij mijn weten bij beeldscherminstellingen bij de resolutie, maar daar staan nu de 2 monitoren om ingesteld te worden)

Verwijderd

Voor je een topic opent: lees dit eerst even

Dit is echt wel via de search te vinden.

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Instellingen van nvidia kom je bij via instellingen van je beeldscherm. Daar kun je clone aanklikken. Dan moet je het wel vinden.

Vind deze post wel heel lui.

• CU2morO
REDFISH schreef op 11 september 2002 @ 23:41:
Instellingen van nvidia kom je bij via instellingen van je beeldscherm. Daar kun je clone aanklikken. Dan moet je het wel vinden.

Vind deze post wel heel lui.
jij moet niet zeiken betweter... als je me hele post had doorgelezen had je geweten dat daar niet meer die "twinview" tabblad bij staat en daarvoor in de plaatst 2 icoontjes van monitoren met bijbehorende resoluties

dus als er iemand lui is ben jij het wel :r

Verwijderd

Waarschijnlijk kijk je toch echt verkeerd.
Eigenschappen bureaublad
Instellingen(blad met 2 monitoren)
Geavanceerd
NView of Twinview(hangt van driver af)
Kloon kiezen

PS.
Relax ff een beetje met je :r teken

• CU2morO
Ik heb geen tabblad twinview...nview staat aan maar daar zit het ook niet bij (das meer voor multiple virtual desktops en shit) en ik doe niet rustig aan met me :r teken als er van die n00bs komen die mij voor "dom en lui" uitmaken terwijl ze zelf de energie niet op kunnen brengen om het hele topic door te lezen

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 09:08
CU2morO schreef op 11 september 2002 @ 23:57:
Ik heb geen tabblad twinview...nview staat aan maar daar zit het ook niet bij (das meer voor multiple virtual desktops en shit) en ik doe niet rustig aan met me :r teken als er van die n00bs komen die mij voor "dom en lui" uitmaken terwijl ze zelf de energie niet op kunnen brengen om het hele topic door te lezen
Ik probeer het ook nog maar ff voorzichtig.... Proberen de topicstarter niet nog gefrustreerder te krijgen ;)

Welke driver versie gebruik je?
Ik heb dezelfde videokaart als jij....
Als ik via Advanced naar Geforce ti-4400 ga, en klik op nview-display mode, dan kan ik kiezen voor:
Standard, clone, Horizontal- en Vertical span...

Ik gebruik versie 40.41 van Nvidia....

Verwijderd

Installeer de drivers eens opnieuw, ik heb naast het Nvidia tabblad een Nview tabblad waar die rode brug staat met alle modi voor Nview

• CU2morO
ik gebruik de standaard detonators (30.nogwat) en hier het bewijs dat hij er toch echt niet bij staat ;) :
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ziejewel.JPG

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

CU2morO schreef op 12 september 2002 @ 08:18:
ik gebruik de standaard detonators (30.nogwat) en hier het bewijs dat hij er toch echt niet bij staat ;) :
Je gebruikt niet 30.nogwat maar 29.42. Probeer van de NVIDIA-site de 30.82 of eventueel de 40.41 beta.

En zoals gezegd hoef je niet zo overdreven met de :r -smiley te strooien, we proberen jou hier wel vrijwillig te helpen ;). Dus als jij zegt dat je dat allemaal al geprobeerd hebt, maar ondertussen nog niet de moeite hebt genomen om een driverupdate te doen... I think you get my point :).

• CU2morO
ik heb dus ook al die 30.81 gebruikt, nog steeds nix :S

Verwijderd

Is het hele nview tabblad weg of kun je in dit tabblad niets veranderen? Als dit laatste het geval is moet je eerst de optie buraublad naar dit scherm uitbreiden uitvinken. Dan werken de nview opties weer. Waarschijnlijk heb je dit al geprobeerd maar je weet maar nooit.

• CU2morO
het nview tabblad stond er niet, maar ik moest idd eerst mijn 2e monitor uitschakelen.

dit was de juiste oplossing, thx

Verwijderd

Graag gedaan :)
Pagina: 1