[CDR] Welke CDwriters kunnen ook DVD lezen ?

Pagina: 1
Acties:

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 10:48
'Lo.
Ik bezit al sinds jaar en dag een 4x scsi cdr-brander maar die wordt nu toch echt te traag en omdat ik wel eens een filmpje wil kijken en dvd games wil kunnen spelen zoek ik een cdr-writer die ook dvds kan lezen alleen kan ik door de bomen het bos niet meer zijn.. Het moet een ide zijn wat die scsi zit in mijn oude pc die ik eigenlijk weg wil doen..
- Wat zijn goede merken ?
- hoe kan ik zien of een cdr-writer ook dvds kan lezen (tenzij er combo bij staat) ?

https://k1600gt.nl

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

www.prijsindex.net

Ga naar CD Writers en vink aan of ze DVD's kunnen lezen :)

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 15:46

ThaDude

Hang Loose

Is er een uit van Samsung, ding kost 139,- bij de dixons (ja kweet het :D) Komt als beste uit een hele hoop testen. Maat van me heeft hem gekocht, bevalt prima!

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• SjoZ
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

SjoZ

SF-powerrrr!

Samsing zou ik niet aan beginnen; ding LEEST DVD's jah... en HOE...

Nou ja; LG heeft ook een combotje; de

LG DVD-COMBO 32x16x16x40 KIT

en kost ook 125 euro... Als je wilt weten waar hij eventueel leverbaar is,
dan mail maar even... Maar is fijn apparaatje

• shades
SjoZ schreef op 11 september 2002 @ 11:43:
Samsing zou ik niet aan beginnen; ding LEEST DVD's jah... en HOE...

Nou ja; LG heeft ook een combotje; de

LG DVD-COMBO 32x16x16x40 KIT

en kost ook 125 euro... Als je wilt weten waar hij eventueel leverbaar is,
dan mail maar even... Maar is fijn apparaatje
Geen samsung nemen en vervolgens zelf een lg aanbieden ?
Samsung lijkt me goed merk hoor...
LG ken ik overigens niet.

Toch bedankt..

EDIT: Heb via prijsindex gekeken (handige site)
Kan kiezen uit een lg, philips en plextor.. De lg is zooo goedkoop dat dat niet veel kan zijn (brandt ook langzaam). Die plextor is 45 piek duurder..
Plextor nemen vanwege de goede naam ??

• SjoZ

SjoZ

SF-powerrrr!

shades schreef op 11 september 2002 @ 11:58:
[...]

De lg is zooo goedkoop dat dat niet veel kan zijn (brandt ook langzaam).
Die LG LANGZAAM ? 32x zie ik staan... Die LG is niet veel ? Ik ervaar met LG een uitvalspercentage van minder dan 1% !!!
Pioneer ong. 50%, LiteOn ong. 25%, Plextor idem aan LG...

Geef een onbekend merk de kans om zichzelf te bewijzen zou ik zeggen... Samsung
is echt niet de beste met opticals... Net zoals met harddisks...

Van merken als Lite-On is inmiddels al bekend dat je toch iets op de kwaliteit inlevert, maar met LG echt niet hoor...

• Turmoil
  • Laatst online: 24-08-2024
Waarom koop je niet gewoon een losse brander en DVD-speler, ben je nog goedkoper uit ook volgens mij.

Verwijderd

Van merken als Lite-On is inmiddels al bekend dat je toch iets op de kwaliteit inlevert

hmmmm waaruit blijkt dat dan ?

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:06

PnD

like in Pinda ^_^

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 12:50:
Van merken als Lite-On is inmiddels al bekend dat je toch iets op de kwaliteit inlevert

hmmmm waaruit blijkt dat dan ?
Inderdaad man, die knakker moet niet fucken met lite-on!!!!

We pakke em })

• shades
Turmoil schreef op 11 september 2002 @ 12:49:
Waarom koop je niet gewoon een losse brander en DVD-speler, ben je nog goedkoper uit ook volgens mij.
Omdat ik die ruimte niet heb in mij nieuwe pc.
PnD schreef op 11 september 2002 @ 12:55:
[...]

Inderdaad man, die knakker moet niet fucken met lite-on!!!!

We pakke em })
Kan je net zogoed niets zeggen..
SjoZ schreef op 11 september 2002 @ 12:45:
[...]

Die LG LANGZAAM ? 32x zie ik staan... Die LG is niet veel ? Ik ervaar met LG een uitvalspercentage van minder dan 1% !!!
Die LG schrijft met 12x terwijl we er al branders zijn die 40x halen.
Lezen is inderdaad 32x

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

[...]

Van merken als Lite-On is inmiddels al bekend dat je toch iets op de kwaliteit inlevert, maar met LG echt niet hoor...
LG een onbekend merk :? 8)7

LG is niets anders dan de nieuwe naam (ondertussen ook 5j oud) van Goldstar, die televisies en platenspelers (die oude dingen met zwarte 8" schijven :+ ) maakte in de dagen dat er maar één computerfabrikant was en een redelijk computertje (zeg maar 0.5MHz en 32KB geheugen op ponskaarten) een hele zaal vulde.

Mag ik dus aub degenen die LG als onbekend bestempelen als ongelofelijk onwetend bestempelen 8)

Oslik blyat! Oslik!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ja, je mag 8)

* BalusC is de trotse eigenaar van een LG CRD-8520D 52xMax CDROM lezertje

• SjoZ

SjoZ

SF-powerrrr!

SHADES, luister nou eens even... Die LG waar IK het over heb SCHRIJFT EN LEEST
op 32... dus zeg nou niet dattie langzaam is

eigenwijze kneup... 8)7

En LG onbekend... Hou dan stil a.u.b.... Zo onbekend dat jij denkt dattie op 12x schrijft... KOOP dan aub die samsung of zo... Of Pak een LiteOn, is ook goei spul...
Alleen niet zo goed als LG, tenminste, niet met zo veel overtuiging...

• SjoZ

SjoZ

SF-powerrrr!

ow ja DION_B

je hoeft MIJ niet als onwetend te bestempelen, SHADES noemde het een onbekend merk... :)

Waarom denk je anders dat ik LG promoot ? omdat ik het een onbekend merk vindt ? :) Thnk U

Verwijderd

ik heb had een accer branderin een jaar en maar 35 cd ding naar de knopen dus goedkope merken zij niet altijd goed maar lite on schijnt heel goed te zijn

IK ga er zelf 1 halen.

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

SjoZ, check eens de werking van dit knopje:

maw: niet in een korte tijd meerdere posts achter elkaar posten ajb

Back ontopic please :)

• shades
SjoZ schreef op 11 september 2002 @ 15:25:
SHADES, luister nou eens even... Die LG waar IK het over heb SCHRIJFT EN LEEST
op 32... dus zeg nou niet dattie langzaam is

eigenwijze kneup... 8)7

En LG onbekend... Hou dan stil a.u.b.... Zo onbekend dat jij denkt dattie op 12x schrijft... KOOP dan aub die samsung of zo... Of Pak een LiteOn, is ook goei spul...
Alleen niet zo goed als LG, tenminste, niet met zo veel overtuiging...
Sorry dude.. (ben wel een beetje eigenwijs.... las ook alleen maar op wat ik zag) Ik heb even verder gekeken maar die dingen zijn best duur... Waar zou ik die combo van LG kunnen vinden ?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Persoonlijk zou ik niet voor de Samsung gaan. De DVD spelers zijn nl. niet echt geweldig van Samsung (veel herrie, traag, hoge error-rate).
LG maakt meestal ook wel wat herrie.

Testen van PC bladen moet je eigenlijk niet vanuit gaan , je ziet zelf dat bij elke test van dezelfde apparaten een andere weer de winnaar is. Dus helemaal eerlijk kan dat nooit gegaan zijn.

Als je geld hebt en je wilt op zeker spelen dan koop je de Plextor, anders zou ik voor de LG gaan simpelweg omdat Samsung me helemaal niks lijkt.

Sjoz, ik vraag me af waar jij die uitvalspercentages vandaan hebt, Plextor heeft namelijk helemaal geen uitvalspercentage van 1%. Dat zou betekenen dat er 1 op de 100 branders terugkomt, ik kan je met zekerheid vertellen dat dat er meer zijn (veelal DOA's).
Van LiteON komen er niet veel meer terug als van Plextor.

Plextor wordt op dit forum altijd een beetje aanbeden als het om branders gaat, terwijl de meeste users nog nooit eens een Plextor gezien laat staan gebruikt hebben.

Duur != goed
Goedkoop != slecht

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• shades
dreeke schreef op 14 september 2002 @ 13:32:
Persoonlijk zou ik niet voor de Samsung gaan. De DVD spelers zijn nl. niet echt geweldig van Samsung (veel herrie, traag, hoge error-rate).
LG maakt meestal ook wel wat herrie.

Als je geld hebt en je wilt op zeker spelen dan koop je de Plextor, anders zou ik voor de LG gaan simpelweg omdat Samsung me helemaal niks lijkt.

Plextor wordt op dit forum altijd een beetje aanbeden als het om branders gaat, terwijl de meeste users nog nooit eens een Plextor gezien laat staan gebruikt hebben.

Duur != goed
Goedkoop != slecht
Herrie is iets wat je niet wilt..
Lg of plextor dan.. de combo van plextor is 222,-- euro.. beetje duur vind ik zelf.

Verwijderd

[...]

LG roolz

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Misschien lees ik er wel overheen, maar ik mis de onderbouwing van deze kreet.. :?

/overbodig :/

• -=bas=-
  • Laatst online: 22-04-2025
LiteOn is wel een van de grootste OEM producenten ter wereld dus zo slecht zal het nu ook weer niet zijn.
De CDR drives die ze leveren zijn voor CloneCD de beste. Ze lezen en branden alles 1:1 dus mijn volgende drive wordt zeer zeker een LiteOn.

Senile! Senile Oekaki

• SjoZ

SjoZ

SF-powerrrr!

Ik denk niet dat ik hier direct een bedrijfsnaam mag noemen waar die LG leverbaar is, dus SHADES als je dat wilt weten moet je maar even mailen.

En aan alle Lite-On fans: ik heb nooit gezegd dat Lite-On slecht is, alleen ik weet uit ervaring dat je bij Lite-On een beetje inlevert, of dat nou qua design of prestatie is, is niet altijd duidelijk maar het is wel zo.

Maar op zich heb met Lite-On ook degelijk spul in handen.
Pagina: 1