TFT scherm in auto

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Diz-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-05 05:42
Ik ben weer eens met een van me wazige 8)7 projectjes bezig. De bedoeling is om een oud TFT scherm in de auto te krijgen. Enige problemen die ik nu nog heb is:

Kan nergens een DFP videokaart vinden, 2de probleem is de powersupply voor in de auto. Ik kan namelijk nergens een schema vinden voor me oude TFT scherm die ik hier heb liggen. Laten we zo zeggen ik heb zelfs niet eens meer de 220v power supply.

Dus waar ben ik naar op zoek, een pinlayout voor mijn oude TFT scherm ( Siemens MCF3501T )
En een manier om van DFP naar DVI-D of zelfs gewoon analoog naar digitaal video signaal.

Power supply van computer werkt al, met hulp van een goede vriend van mij

Verwijderd

Lijp project, maar is het niet makkelijker om een low voltage TFT te kopen? bij Halfords of zoiets

• Diz-X
Wat voor prijs klasse denk je dan? en wat voor aansluitingen?

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
kijkshop

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS87716g.gif

Marquant DVD scherm MTS-2
Artikelnr. 87716
14 cm. Kleurenscherm. NTSC/PAL automatische schakeling. Incl. afstandsbediening. RCA video input. RCA audio input. Draaibare voet. Incl. aansluitkabels.
€ 179,00

• Diz-X
wooww dat ziet er veth uit!!
Zit die arm er bij? voor aan je dashboard? en ik neem aan dat hij gewoon op de TV-OUT van je videokaart kan, zoals ik nu even snel kan lezen.

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ja de voet/arm zit erbij het is zeker een mooi schermpje heb hem zelf wel eens zien staan bij de kijkshop ze hebben er 2 de 2e kan ik helaas niet vinden op hun website
en ja je sluit hem gewoon aan op je tv out van je videokaart

afstandsbediening zat er ook bij :P

• Diz-X
Woow Dat maakt je leven wel een stuk gemakkelijker, je betaald ongeveer bijna het zelfde voor zo'n "Matrix Orbital" schermpje! en dat is alleen maar simple LCD :|

Kijkshop maakt het je weer gemakkelijk! :P
Pagina: 1