Ik ben zo'n beetje alle topics langs gegaan, alle tips en truuks geprobeerd, maar ik blijf een "Connection Refused" krijgen wanneer ik probeer te ftp-en naar mijn server.
Een voorgaande installatie werkte perfect, zonder iets te hoeven instellen. Ik maakte een user aan, en hij kon direct ftp-en.
Maar om de een of andere manier werkt dit niet meer
eth0 = intern 192.168.1.1
eth1 = extern
ik heb hosts.allow al geprobeerd en wanneer ik iptables -L geef dan zie je het volgende:
Wie heeft de oplossing
Ik dank u zeer
Een voorgaande installatie werkte perfect, zonder iets te hoeven instellen. Ik maakte een user aan, en hij kon direct ftp-en.
Maar om de een of andere manier werkt dit niet meer
eth0 = intern 192.168.1.1
eth1 = extern
ik heb hosts.allow al geprobeerd en wanneer ik iptables -L geef dan zie je het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Chain OUTPUT (policy ACCEPT) target prot opt source destination [root@localhost root]# /sbin/iptables -A INPUT -i eth1 -p tcp --destination-port 21 -j ACCEPT [root@localhost root]# /sbin/iptables -A INPUT -i eth1 -p tcp --destination-port 20 -j ACCEPT [root@localhost root]# iptables -L Chain INPUT (policy ACCEPT) target prot opt source destination ACCEPT tcp -- anywhere anywhere tcp dpt:ftp ACCEPT tcp -- anywhere anywhere tcp dpt:ftp-data |
Wie heeft de oplossing
Ik dank u zeer