Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Wel een leuk spelertje.
Vind deze flash speler ook wel ok, en hij staat al in de pricewatch:
Beatman Flash MP3/WMA-speler 64MB
- 64MB
- Uitbreidbaar met smartmedia
- Voice recording
- MP3/WMA
- Sennheiser MX300
- 4 line lcd

Meer info: http://www.freecom.nl/ecC...p?ID=8009&type=DRIVE%5FIN
Vind deze flash speler ook wel ok, en hij staat al in de pricewatch:
Beatman Flash MP3/WMA-speler 64MB
- 64MB
- Uitbreidbaar met smartmedia
- Voice recording
- MP3/WMA
- Sennheiser MX300
- 4 line lcd

Meer info: http://www.freecom.nl/ecC...p?ID=8009&type=DRIVE%5FIN
Die beatman ga ik mischien nog kopen ook 
Speler en specs ervan zien er goed uit !
Prijs is ook nog gunstig (€140) , en met een extra flashkaartje heb je dus voor 200 euro een 192 MB flash speler met een kewle "look" , mp3/WMA afspelen en heerlijk klein en etc...
Speler en specs ervan zien er goed uit !
Prijs is ook nog gunstig (€140) , en met een extra flashkaartje heb je dus voor 200 euro een 192 MB flash speler met een kewle "look" , mp3/WMA afspelen en heerlijk klein en etc...
ik vind ze allebei wel erg mooi
Ik ben alleen bang dat die iriver wel eens erg duur kan worden: 128 mb, fm, voice, iriver......
Ik ben alleen bang dat die iriver wel eens erg duur kan worden: 128 mb, fm, voice, iriver......
For those about to rock, we salute you!
Daarbij komt ook nog dat je het geheugen van de iriver niet kunt expanden.Xplosive15 schreef op 11 september 2002 @ 21:02:
ik vind ze allebei wel erg mooi
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
ff kleine kick, ik ben eigelijk best geinteresseerd in deze mp player.
Alleen de freecom heeft geen fm tuner en de iriver heeft geen expandable memory.
Eigelijk beide een vereiste.
Alleen de freecom heeft geen fm tuner en de iriver heeft geen expandable memory.
Eigelijk beide een vereiste.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Jammer dat hij USB 1.1 is niet 2.0, ik zag het maar ff...
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Ja had ik ook eigenlijk wel verw8 met Freecom.Wallie schreef op 13 september 2002 @ 11:56:
Jammer dat hij USB 1.1 is niet 2.0, ik zag het maar ff...
Maar 1.1 is ook te doen hoor.
dan w8 je maar ff paar minuten
Ik ga hem volgende week bestellen denk ik.
Zit al zolang te twijfelen over de Diva, Mpio Dmg, en nu deze erbij
Verwijderd
Ik heb deze speler al meer dan anderhalf jaar en deed het al altyd perfect, maar sinds vorige week heb ik serieus probleem.... er is telkens een delete error..ik kan niet meer deleten vanaf de player en zelfs niet vanaf de pc...ik kan er ook geen liedjes meer bijzetten en kan ook niet firmware upgraden 
Mijn Iriver Manager detecteerd hem...
Ik heb nieuwste manager versie maar ik zie dat er geen optie bijzit om de speler te kunnen formatten..... ik dacht er een oudere versie was die dat wel had, weten jullie nog welke?
ALs ik m'n player niet kan formatten heb ik groot probleem hoor
Mijn Iriver Manager detecteerd hem...
Ik heb nieuwste manager versie maar ik zie dat er geen optie bijzit om de speler te kunnen formatten..... ik dacht er een oudere versie was die dat wel had, weten jullie nog welke?
ALs ik m'n player niet kan formatten heb ik groot probleem hoor
Geheugen kapot denk ik, is bij mij ook gebeurd (en bij meer mensen), gewoon RMA doen dus
Pagina: 1