Kom chatruimtes niet meer in (MSn & Explorer)

Pagina: 1
Acties:

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 13:09
Tot gister kon ik gewoon gebruik maken van msn-chat, gewoon via me Explorer. Toen werd ik een box uitgekickt en kan ik heel chat gewoon niet meer in, dus niet alleen die box niet.
:(
Als ik in het chat hoofdscherm op aanmelden klik, gaat ie gelijk weer terug naar het hoofdscherm. Druk ik op de naam van een box, dan doet ie dat ook... zucht...
Chatten via MSN Messenger gaat wel.
Iemand een idee?

Verwijderd

Misschien ben je gebanned...? wat is reden dat gekickt bent...? als het Serieus is kan je Ban hebben grekegen...

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 07:39
Gebanned op msn.... lomp :D

Verwijderd

als een een goede reden is...NIET MEER DAN TERECHT!!!

• Dancing_Animal
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 23:38:
als een een goede reden is...NIET MEER DAN TERECHT!!!
Mwa, 't was gewoon zo'n gesprekleider die me de chatruimte uitgooide, zo gek veel macht hebben die gasten toch ook weer niet? Of kan ie een of ander gemeen scriptje gestuurd hebben?

Als ik nu ergens probeer te komen of aan te loggen, zie je onderin, in de statusbalk, heel even snel een regel met 'passport' erin verschijnen, dus hij wil me gaan aanloggen, maar dan springt ie weer terug naar de homepage van chat :(.

Chatten via de messenger lukt dus wel, maar ja, ik wil die ruimtes in he, en het maakt verder ook niet uit of ik de messenger aktief heb staan of niet....

Verwijderd

yep je bent gebanned ik weet niet door wat je gekickt ben ligt aan status ik kan met me Superuser status wel kicken maar niet bannen... op MSN weet ik niet welke staus wat kan doen...

• Dancing_Animal
't Was me Norton internet security. Opzich heb ik daar niks aan veranderd, gister is er wel weer een update overheen gegaan, misschien dat het daardoor komt. Als ik de security uitzet kom ik er wel gewoon in :s Naja.... hij doet t weer, bedankt mensen.

P.S. : natuurlijk was ik geheel ten onrechte die chatruimte uitgezet O-)
Pagina: 1