Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Xoxide

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yeps,

Onlangs heb ik een caseke besteld bij de door sommigen misschien bekende site xoxide. Ik vroeg mij gewoon af wat de ervaringen zijn met die bepaalde site bij de bezoekers van dit forum. Na een tijdje op het net rondgesnuffeld te hebben ben ik gebeten geraakt door de casemodding scene en wil me daar nu volledig in verdiepen. Daardoor ook op zoek naar een goede online store omgeving België (Brugge - jaja die schoane :) ) Kan er mij iemand een kwalitatief goede store aanbevelen met deftige service, thx

Greetz

Verwijderd

de enige die ik ken zijn van leuven of mechelen en ik ben ook van west-vlaanderen.
Voor de rest kan je in veel 'gewone' computerzaken wel iets kopen, maar dit is heel beperkt. Vooral dus rounded cables en wat speciale fannetjes, maar meer hoef je dan niet te verwachten.

Dit zijn ze:
www.loveno.be
www.wallabie.com
www.tones.be

mochten er toch in west-vlaanderen bestaan wil ik ze ook wel leren kennen :*)

In elektroshops kan je ook al veel vinden voor casemods (LED's ed) Die zul je zelf moeten zoeken in je omgeving. www.goudengids.be

Verwijderd

Topicstarter
Thx mate,

'k Zal zeker iets laten weten... ;)