Toon posts:

[kazaa] Banners weg

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Muahahaha, thx to my bro zijn mijn banners weg:
Geqxon
Oplossing: Download Adfree hier.
Open het programma.
Ga naar Options > Server List (CTRL+S)
Zet helemaal onder dit (de tekst tussen de haakje en de haakjes zelf niet!!!)
desktop.kazaa.com (startpagina)
Banners:
www.netdirect.nl
www.altnetp2p.com
alpha.kazaa.com
shop.kazaa.com
www.bonzi.com
www.brilliantdigital.com
www.b3d.com
Ga naar C:\Program Files\Adfree\data.
Download mijn 1x1 pixel bestandje hier.
Zet die in die map onder de naam blaat.gif.
In AdFree, ga naar Options > Picture > Set Picture (CTRL+P)
Selecteer blaat.gif

Open nu kazaa (als hij al aanstond: sluiten en aanzetten.)

é voila, klaar.
Als dit niet mag, sluit dit topic dan maar.
Maar dit is wel zeer gemakkelijk en fun. >:)
Getest op Kazaa 1.7.1

Update voor 888.com reclame komt nog.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kazaalite is makkelijker ;)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Ow :)
Dan ren ik ff naar de winkel.
http://www.cms1.net is die van 888 d8 ik.
www.bethedealer.com kan ook wel.

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-08 08:41
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 22:37:
[...]

Ow :)
Dan ren ik ff naar de winkel.
http://www.cms1.net is die van 888 d8 ik.
Wat ga je in de winkel doen dan? :?

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Verwijderd

Topicstarter
Pacjack schreef op 10 september 2002 @ 22:39:
[...]

Wat ga je in de winkel doen dan? :?
Kazaa Lite kopen.

• Pacjack
Doe dat... >:) :) O-)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Lekker hoopvol, ga je met veel omwegen die banners onzichtbaar maken maar de spyware laat je zitten. :+
Nah, KaZaA-lite is makkelijker. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik dan kazaa lite kopen?

• Pacjack
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 22:42:
:) KaZaA Lite gratis zelfs ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Pacjack op 10-09-2002 22:44 . Reden: ( ;) anders haal je hem van mijn site) ]

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:07

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Kazaa Lite kopen??? Die is toch gratis :X (ja echt..) :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Vorkie
  • Niet online
Of www.kazaalite.nl
www.kazaalite.com
blabla.

beter gezegt, me sig staat ie ook :{ zie ik nu pas heh

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• chromeeh
  • Laatst online: 13:01

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 22:42:
Wat ben je dan?

Probeer eens te zoeken op Google naar 'Kazaa Lite' ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Let wel op dat in de lijst van Kazaa Lite, die je in je hosts file kan zetten, "adserver.tweakers.net" ook staat. Dus die kan je beter weghalen, zodat je t.net niet benadeeld :)

They made me do it.

Verwijderd

Beste mensen, KAZAA-LITE bevat NOG STEEDS SPYWARE!!!

Beter gewoon kazaa (standaard versie te installeren) dan naar:
www.dietkazaa.com te gaan, diet-kazaa downloaden en installeren.

Nu opstarten via het diet-kazaa logo (kazaa start mee op).

Diet-kazaa kent aangepaste instellingen.
-- Spy-ware wordt geblokt, almede alle advertenties
-- Veel meer zoekresultaten worden weergegeven
-- Rotbanners (BONZI-BUDDY >:) >:) >:) ) verdwijnen
-- Meer snelheid
-- Zit een goede accelerator bij (werkt echt verbeterend bij dowloaden)

Geen spyware, meer snelheid!

Suc6!

:*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 22:53:
Beste mensen, KAZAA-LITE bevat NOG STEEDS SPYWARE!!!

Beter gewoon kazaa (standaard versie te installeren) dan naar:
www.dietkazaa.com te gaan, diet-kazaa downloaden en installeren.

Nu opstarten via het diet-kazaa logo (kazaa start mee op).

Diet-kazaa kent aangepaste instellingen.
-- Spy-ware wordt geblokt, almede alle advertenties
-- Veel meer zoekresultaten worden weergegeven
-- Rotbanners (BONZI-BUDDY >:) >:) >:) ) verdwijnen
-- Meer snelheid
-- Zit een goede accelerator bij (werkt echt verbeterend bij dowloaden)

Geen spyware, meer snelheid!

Suc6!

:*)
Beste mensen, KAZAA-LITE bevat GEEN SPYWARE!!!

Sinds jij geen reden geeft waarom je denkt dat dat zo is, kan ik ook niet aangeven waarom er geen SPYWARE in zit.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Op GoT zoeken naar 'kazaa banners' levert ook al heel wat tips op trouwens, maar bedankt voor de tip :)

Je wilt inderdaad na installatie van Kazaa Lite even je hosts file aanpassen zodat ads op GoT en tweakers.net niet worden geblokkeerd, dat waarderen we niet echt; GoT is een gratis service en de boel draaiende houden kost toch wat.

Laat trouwens ook Ad-Aware (zie Google) even de spyware verwijderen die Kazaa achterliet; op het bestandje dat de Kazaa Lite readme aangeeft na natuurlijk.

Solkan559: wat voor spyware zit er dan in KL?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Vorkie
  • Niet online
uhh, als je alle nette aanwijzingen volgt van kazaalite, dan heb je ook geen last van spyware en waar jij bonzobuddy ziet is voor mij ook een vaag verschijnsel... maar het zal wel, iedereen ze eigen keuzes, maar ik vind 2 proggies runnen voor 1 proggie beetje overdreven

verder zijn de mensen allemaal tevreden over kazaalite, dus zal ook niet weten waarom ik zal overstappen...

alleen ik verdenk wmp 9b dus op het crashen van kazaa en kazaalite, maar daar ben ik al onderzoek in aan het doen...
F_J_K schreef op 10 september 2002 @ 22:57:
Op GoT zoeken naar 'kazaa banners' levert ook al heel wat tips op trouwens, maar bedankt voor de tip :)

Je wilt inderdaad na installatie van Kazaa Lite even je hosts file aanpassen zodat ads op GoT en tweakers.net niet worden geblokkeerd, dat waarderen we niet echt; GoT is een gratis service en de boel draaiende houden kost toch wat.

Laat trouwens ook Ad-Aware (zie Google) even de spyware verwijderen die Kazaa achterliet; op het bestandje dat de Kazaa Lite readme aangeeft na natuurlijk.

Solkan559: wat voor spyware zit er dan in KL?
Jullie waarderen het niet, maar vergeet niet dat iedereen zelf bepaalt wat diegene op zijn pc uitvreet, dus als ik banners blokkeer, wat ik niet doe hoor, kunnen jullie er niets over zeggen.
Maar verder geef ik jullie wel gelijk hoor, kazaalite.nl kost ook wel wat en ik moet het ook doen met die bannertje, maarja, ik wist het al van te voren, dus maak ik me er niet echt druk om

Verwijderd

ben even op zoek naar artikel over kazaa-lite, weet zeker dat ik het ergens gelezen heb, maar kan mis. abuis zitten....

in ieder geval is diet-kazaa alternatief....

Verwijderd

Vorkie schreef op 10 september 2002 @ 22:59:
[...]
Jullie waarderen het niet, maar vergeet niet dat iedereen zelf bepaalt wat diegene op zijn pc uitvreet, dus als ik banners blokkeer, wat ik niet doe hoor, kunnen jullie er niets over zeggen.
Maar verder geef ik jullie wel gelijk hoor, kazaalite.nl kost ook wel wat en ik moet het ook doen met die bannertje, maarja, ik wist het al van te voren, dus maak ik me er niet echt druk om
Tja, aan de ene kant tweakers inderdaad geen enkele legale actie tegen een bannerblokker nemen, maar aan de andere kant kan een bannerblokker als gebruiker ook geen nekele eis aan tweakers stellen, een bannerblokker is geen klant, een bannerblokker betaaltd niet voor ene service of een product, dus heeft een bannerblokker ook geen rechten, dus kan tweakers iedereen om elke mogelijke rede weigeren.

• Brik
  • Laatst online: 27-08 16:13
kazaa lite is schrot, je vind er bijna niks meer, maarja wat is er allemaal te downloaden op kazaa dat freeware is :)

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:35
Dat Dietkazaa heeft ook weinig verschil met KaZaA Lite, of is het onder de motorkap?

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

• chromeeh
  • Laatst online: 13:01

chromeeh

the Gnome

Dat Kazaa Lite minder vind is flauwekul....
De truck is hoe je met Kazaa de kaywords op geeft, en dat Kazaa-Lite nog spyware bevat klopt, maar het is gereduseerd (zo schrijf je dat geloof ik ;)) tot het zich aanmelden op het netwerk dat je dan een broadcast stuurd dat je online bent....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Dies gratis jodokus!

Verwijderd

WEBsel schreef op 11 september 2002 @ 01:53:
Dat Dietkazaa heeft ook weinig verschil met KaZaA Lite, of is het onder de motorkap?
Het verandert de homepage, dus krijg je de dietkazaa page steeds voor je neus als je opstart. Als je cookies waarschuwing ofzo aan hebt staan, valt die je steeds lastig. Bij KazaaLite is het lekker rustig en je krijgt gewoon nieuwtjes van KaZaa te zien.

(Btw: Is er al een oplossing voor de spyware en reclame in OverNet? )

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:41
Brik schreef op 10 september 2002 @ 23:19:
kazaa lite is schrot, je vind er bijna niks meer, maarja wat is er allemaal te downloaden op kazaa dat freeware is :)
Ik weet niet wat voor vage dingen jij zoekt, maar gisteravond waren er 2.2 miljoen mensen online die 3.000.000 GB aan files deelden :)

Staat vast wel iets leuks tussen ;)

• Brik
  • Laatst online: 27-08 16:13
Sir_Killalot schreef op 11 september 2002 @ 11:59:
[...]

Ik weet niet wat voor vage dingen jij zoekt, maar gisteravond waren er 2.2 miljoen mensen online die 3.000.000 GB aan files deelden :)

Staat vast wel iets leuks tussen ;)
Nou heel veel staat er niet op, maar dat is niet alles. Bij kazaa lite vind ie mischien wel evenveel maar t duurt veel langer. Soms zie je na een minuut ofzo ook nog eens extra hits bij je search terwijl dat bij de gewone kazaa al na 10 sec was ofzo. En veel muziek staat nieteens op kazaa, daar heb je dan weer audiogalaxy voor :7

• Sir_Killalot
Brik schreef op 11 september 2002 @ 12:15:
[...]

Nou heel veel staat er niet op, maar dat is niet alles. Bij kazaa lite vind ie mischien wel evenveel maar t duurt veel langer. Soms zie je na een minuut ofzo ook nog eens extra hits bij je search terwijl dat bij de gewone kazaa al na 10 sec was ofzo. En veel muziek staat nieteens op kazaa, daar heb je dan weer audiogalaxy voor :7
Dat over die zoek resultaten is onzin want Kazaa Lite is niks anders dan Kazaa alleen is er wat reclame uigehaald :)

Misschien lag het aan het tijdstip of internet verbinding :)

En audiogalaxy is dood volgens mij :?

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op 11 september 2002 @ 12:56:En audiogalaxy is dood volgens mij :?
Ja en nee. :) Was dood, maar herrijst nu als een verkooppunt voor MP3 files.

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 13:00:
[...]
Ja en nee. :) Was dood, maar herrijst nu als een verkooppunt voor MP3 files.
Verkooppunt en MP3 files... dat gaat niet echt goed samen ;)

lijkt een beetje op Napster enzo :X

Verwijderd

hier http://www.geocities.com/robinmeekes/kazaalitefree.zip (dis kazaa lite ++) gratis en voor niets, zonder reclame! }:O }:O })

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wow Mike.. het is geweldig... overigens zijn die Koe smileys erg toepasselijk hier....

deze koe gaat op slot :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.