GoT smiley's voor Trillian 0.7x

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:10
gemaakt onder de standaard skin:

http://members.lycos.nl/ouwetroep/goticons.zip

probeer eens uit zou ik zeggen
alleen de GoT codes worden gebruikt,
3 van die codes heb ik helaas 1 karakter in moeten korten wegens dezelfde volgordes.

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Bestaat dit al niet? Iig leuk dat ook JIJ het hebt gemaakt... ;)

• spacy
SiHiDa schreef op 11 september 2002 @ 08:55:
Bestaat dit al niet? Iig leuk dat ook JIJ het hebt gemaakt... ;)
niet dat ik wist,
wel was Llewella er ook net mee bezig,
en zelf wil ik nog verder kijken om het grotendeels compatibel te gaan maken met de door andere msn/icq gebruikers gebruikte karakter series.
en ik ben op zoek naar een complete GoT skin voor trillian, als ie er niet is ga ik hier dus mee verder.

• SiHiDa
  • Laatst online: 01-03-2023
spacy_ schreef op 11 september 2002 @ 13:37:
[...]

niet dat ik wist,
wel was Llewella er ook net mee bezig,
en zelf wil ik nog verder kijken om het grotendeels compatibel te gaan maken met de door andere msn/icq gebruikers gebruikte karakter series.
en ik ben op zoek naar een complete GoT skin voor trillian, als ie er niet is ga ik hier dus mee verder.
Wat zijn dit dan? [rml][ Trillian] Nieuwe GoT/MSN smiley-pack[/rml]

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Maar dit pack heeft oo kde nieuwe msileys! Goed werk! :) Alleen, ik moet got_icons toch renamen naar emoticons? Of nie?

Heb de XML bekeken en zie dat 't got_icons moet blijven, maar hij werkt niet :'(

- laat maar, ik zit in m'n backup dir te klooien 8)7

Heel mooi werk trouwens :) Maar je openings post mocht wel wat, euhm, prfesioneler ;)

[edit 503]
Die 8)7 verander in een 8)[plain]7[/] :)

• spacy
Shock3r schreef op 11 september 2002 @ 14:31:
Maar dit pack heeft oo kde nieuwe msileys! Goed werk! :) Alleen, ik moet got_icons toch renamen naar emoticons? Of nie?

Heb de XML bekeken en zie dat 't got_icons moet blijven, maar hij werkt niet :'(

- laat maar, ik zit in m'n backup dir te klooien 8)7

Heel mooi werk trouwens :) Maar je openings post mocht wel wat, euhm, prfesioneler ;)

[edit 503]
Die 8)7 verander in een 8)[plain]7[/] :)
ach dat staat wel in het readme bestandje dacht ik ;)
voor tweakers verwacht ik een bepaald nivo, dat weinig instructie hoeft te krijgen hoe de bestandjes te vervangen.
ik kwam er ook achter hoe onlogisch eigenlijk de karakters gekozen zijn, ivm met sommige overeenkomsten in volgordes op het GoT forum voor de smileys.

ik zal dat foutje er idd nog uithalen, en zal proberen een paar ook gebruikte standaarden ook mee te nemen in die update zoals =) en ;-)

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Ik vind het jammer dat er steeds van de standaard skin wordt uit gegaan. Die skin heeft namelijk een mapindeling voor de smilies die een hoop andere skins helemaal niet hebben. Met als gevolg dat dan de smilies niet werken. Zou mooi zijn als jullie smiley makers daar eens naar zouden kijken :)
Pagina: 1