• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wordt de Nokia 6310 standaard nou met een gouden bovenkant geleverd of met een zilveren bovenkant? Ik heb 2 plaatjes gevonden en op de nokia site staat ie met een gouden boven kant, maar kan iemand dat bevestigen?

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/6310/pics/6310_index_main.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/phones/6310/pics/popup_big.jpg

Internationale versie is zilver en de nederlandse goud? Of is het wat anders? Het gaat mij om de beige, op de onderste de rechtse, versie :)

Ik ben d'r uit welke kleur ik wil, dat is de vraag niet dus!

[ Voor 0% gewijzigd door J0YR1D3R op 11-09-2002 21:18 . Reden: rechtse natuurlijk :+ ]

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
Ik zal je ff uit de brand helpen.

Ten eerste is dit plaatje van de Nokia 6310, die helaas bijna nergens meer te verkrijgen is (werd in Nederland uitgebracht met het zilveren plaatje aan de bovenkant)

De Nokia 6310 is inmiddels al een paar maanden vervangen voor de 6310I.
Deze word geleverd net al op de foto in zwart en zilver.
De oranje kleurige is vervangen voor een goud kleurige

Succes
_/-\o_

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb de meest linker van het plaatje ( maar dan 6310i). De 6310i kan veel meer dan de 6310. Ik dacht dat hij standaard in de kleur zwart/goud geleverd werd. Alhoewel de 6310 nog wel geleverd kan worden ( belcompany)

Verwijderd

ze worden echt steeds lelijker he die nokia dingen :)

• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
handiger en met veel meer mogelijkheden. Jammer dat dat ten koste moet gaan van de kleur :r

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Geen van alle. Ik heb de 6310i en zoals je kan lezen in een andere threat komt er na een tijdje stof tussen je lcd en je 'cover', nokia doet er niets aan en vind het allemaal wel best.
Klote nokia, ondanks dat de telefoon op zich wel ok is met leuke opties etc. :(

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 24-02 10:43
erwinversteeg schreef op 10 september 2002 @ 23:10:

Ten eerste is dit plaatje van de Nokia 6310, die helaas bijna nergens meer te verkrijgen is (werd in Nederland uitgebracht met het zilveren plaatje aan de bovenkant)

Succes
_/-\o_
Hoe komt het dan dat ik er een hier in NL heb gekocht met een gouden bovenkant?

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:48
Het bovenste plaatje zijn 6310 die niet in nl. leverbaar zijn maar het 2e plaatje die zijn allemaal in nl. leverbaar hoor. Die eerste heet is van Jetblacvk ofzo en die laatste Mistreal beige (die heb ik)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Thnx voor alle replies ten eerste :) Het gaat om die Mistral beige uitvoering, ik kan hem tweedehands krijgen maar ik ben ff met info verzamelen over deze phone bezig. Dat van dat stof tussen de cover enzo, is dat ook bij de 6310 niet-i :? Lijkt me dat het dezelfde is als de 6310i, voor zover ik gesearcht heb is dat bij bijna alle gevallen zo. Ik heb nu een M35 en daar komt dus 0,0 stof in en eigenlijk wil ik dat bij me nieuwe phone zo houden. Ik zal diegene van wie ik hem kan kopen ff vragen :)

Verwijderd

Eenvoudige keuze... Leg je je gsm altijd in de watten, neem dan degene die je het mooist vindt.... Flikkert het ding om de haverklap op de grond, zoals de mijne, neem dan de zwarte, omdat je daar de minste beschadigingen op ziet.

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik heb niet voor niets natuurlijk een m35 :P Maarja, dat ding kan er meer tegen dan die 6310 dat snap ik ook wel. Ik ben dus niet van plan om met een duurder toestel als deze te gaan gooien whatever, dat doe ik ook niet met die die ik nu heb, maar stel hij valt, dan ja, dan denk ik dat deze er ook tegen kan. Als ik hem koop zal ik er echt wel voorzichtiger mee zijn dan met die ik nu heb :) Enige keuze is moet ik hem kopen of niet :P Iemand die echt voordelen op te noemen heeft die mij over de streep heen kunnen trekken?

• wout-hugo
  • Laatst online: 14-09-2023
Super fijne mobiel, ik heb zelf de 6310i in het Lightning Silver (uiteraard de mooiste kleur :P )
echt veel opties... alleen een nadeel van de zilveren kleur is, als je 'm laat vallen, dan gaat de lak eraf en krijg je zwart plastic te zien :'( (wat mij dus ook is overkomen)

btw: een nieuw frontje bij een Nokia Service Point kost 30 euro excl. 10 euro arbeidsloon

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Verwijderd

Voor 10 euro wil ik ook wel 4 torx schroefjes los en weer vast draaien....

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-02 15:19
ik heb de gouden, ik had een 7110 en die vond ik mooier

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• J0YR1D3R
  • Niet online
Heb zelf eventueel ook de beschikking over die torx dingen, dus openmaken etc moet geen prob zijn. Alleen is het niet echt nodig om me m35 weg te doen en ik moet dus wel een aantal dingen hebben om te zeggen van nou, ik ga er een stuk op vooruit. Ik heb meer dingen die ik kan gebruiken, meer namen opslaan enzo, langere standby tijd [die doet het hem denk ik...] en een groter scherm, betere tril enzo. Alleen ik weet het niet cker :P, zal wel aan mezelf liggen ;)

Als er nog mensen zijn met echte topervaringen of negatieve laat dit dan weten! :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:33
Het forum wordt de laatste tijd overspoeld door Nokia 6310(i) topics...

Vandaar dat deze op slot gaat, plaats je vraag aub hier: Het grote Nokia 6310(i) topic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.