Toon posts:

kleuren plasmascherm vervagen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb gehoord dat een plasmascherm zijn kleuren gaat verliezen naar ongeveer 5 jaar. Klopt dit?

Verwijderd

Move VB --> AV

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 09:55
volgens mij 30000 uur dus ongeveer 10 jar als je de tv 8 uur per dag aan laat staan

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 22:06:
Heb gehoord dat een plasmascherm zijn kleuren gaat verliezen naar ongeveer 5 jaar. Klopt dit?
de levens duur van een tv is ook 5jaar

dus ik snap jouw vraag niet goed?

Verwijderd

Wat is dat voor een TV 5 jaar? Je bent in de war met PC. Een TV gaat 15 tot 20 jaar mee. Over de vervaging van Plasmaschermen is mij niets bekend. Ze zijn er ook nog maar zo kort, net 2 jaar.
Een 106 cm Plasmascherm in je huiskamer is wel een beleving hoor! Vooral bij sportuitzendingen, F1 b.v.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 23:18:
Wat is dat voor een TV 5 jaar? Je bent in de war met PC. Een TV gaat 15 tot 20 jaar mee. Over de vervaging van Plasmaschermen is mij niets bekend. Ze zijn er ook nog maar zo kort, net 2 jaar.
Een 106 cm Plasmascherm in je huiskamer is wel een beleving hoor! Vooral bij sportuitzendingen, F1 b.v.
ben helemaal met je eens je gaat toch niet om de 5 jaar een nieuwe tv kopen mijn ouders tv die was 22 jaar lang meegegaan ;)

Verwijderd

tja ik weet dat ik gek ben maar ik vervang al mijn spullen om de 3jaar

Verwijderd

jah dat moet jij weten maar het is wel onnodig voor dat geld kan je wat anders besteden toch :Y)

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb ik ook eens gehoord, van iemand die ik ken via het werk, en die is meestal aardig op de hoogte als het gaat om audio/video. Ik kan het me nauwelijks voorstellen (superduur die dingen), maar het schijnt dat de intensiteit en kleur idd afnemen.

Verwijderd

Topicstarter
gelukkig zijn die dingen niet zo duur dat je ze om de 5 jaar vevangt.
Voor dat geld wil ik minstens 15 jaar plezier. lijkt mij

Verwijderd

Wij hebben beneden een TV staan die al bijna 40 jaar oud is....denk ik :P

• cyble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 23:43
kheb zelf pioneer pdp433hde plasma gekocht voor de huiskamer en het is gewoon zo dat de helderheid na verloop van tijd achteruit zou gaan, dus over tig aantal uur komt de helderheid op 50% en dat is het punt dat ze aangeven met het aantal uren dat het ding meegaat, daarna gaat ie nog wel hele tijd mee alleen moet je de brightness hoger gaan zetten, daarna als ie echt goed versleten is gaan sommige pixels het begeven maar tegen die tijd zal een ander onderdeel het eerder begeven hebben en leef ik zelf misschien al niet meer :)

In God I trust, everyone else pay cash.

Pagina: 1