volgens mij 30000 uur dus ongeveer 10 jar als je de tv 8 uur per dag aan laat staan
Verwijderd
de levens duur van een tv is ook 5jaarVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 22:06:
Heb gehoord dat een plasmascherm zijn kleuren gaat verliezen naar ongeveer 5 jaar. Klopt dit?
dus ik snap jouw vraag niet goed?
Verwijderd
Wat is dat voor een TV 5 jaar? Je bent in de war met PC. Een TV gaat 15 tot 20 jaar mee. Over de vervaging van Plasmaschermen is mij niets bekend. Ze zijn er ook nog maar zo kort, net 2 jaar.
Een 106 cm Plasmascherm in je huiskamer is wel een beleving hoor! Vooral bij sportuitzendingen, F1 b.v.
Een 106 cm Plasmascherm in je huiskamer is wel een beleving hoor! Vooral bij sportuitzendingen, F1 b.v.
Verwijderd
ben helemaal met je eens je gaat toch niet om de 5 jaar een nieuwe tv kopen mijn ouders tv die was 22 jaar lang meegegaanVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 23:18:
Wat is dat voor een TV 5 jaar? Je bent in de war met PC. Een TV gaat 15 tot 20 jaar mee. Over de vervaging van Plasmaschermen is mij niets bekend. Ze zijn er ook nog maar zo kort, net 2 jaar.
Verwijderd
jah dat moet jij weten maar het is wel onnodig voor dat geld kan je wat anders besteden toch
Heb ik ook eens gehoord, van iemand die ik ken via het werk, en die is meestal aardig op de hoogte als het gaat om audio/video. Ik kan het me nauwelijks voorstellen (superduur die dingen), maar het schijnt dat de intensiteit en kleur idd afnemen.
gelukkig zijn die dingen niet zo duur dat je ze om de 5 jaar vevangt.
Voor dat geld wil ik minstens 15 jaar plezier. lijkt mij
Voor dat geld wil ik minstens 15 jaar plezier. lijkt mij
kheb zelf pioneer pdp433hde plasma gekocht voor de huiskamer en het is gewoon zo dat de helderheid na verloop van tijd achteruit zou gaan, dus over tig aantal uur komt de helderheid op 50% en dat is het punt dat ze aangeven met het aantal uren dat het ding meegaat, daarna gaat ie nog wel hele tijd mee alleen moet je de brightness hoger gaan zetten, daarna als ie echt goed versleten is gaan sommige pixels het begeven maar tegen die tijd zal een ander onderdeel het eerder begeven hebben en leef ik zelf misschien al niet meer
In God I trust, everyone else pay cash.
Pagina: 1