[Debian] Apache php parst niet meer!

Pagina: 1
Acties:

• active2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10-2024

active2

Google is your friend

Topicstarter
Ik weet niet wat er precies gebeurd is omdat ik een tijd de tijd niet heb gehad om naar de server te kijken maar php doet het niet meer en da's toch best wel vervelend! :(

Ik heb de config van apache nagekeken of daar een foutje inzat ook niet. De logfiles daar wordt ik ook niet wijzer van.

Ik krijg in windows namelijk mijn php source te zien alsof het gewoon een site en dat wil natuurlijk niet!! :)

Wie weet een oplossing voo dit probleem?

En ja ik heb de module voor php4 ingeladen en de mime.types die staan naar mijn idee ook goed:
application/x-httpd-php4 php php3 phps php3p php4 html phtml

Da's toch goed lijkt mij.

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Uit mijn eigen HOWTO:

http://lethalis.tsd-webse...utorials/Apache.html#0203

Alles wat ik gedaan heb..

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Verwijderd

Hey, dat had ik gisteren ook na een upgrade naar 4.2.3 met Apache 1.3.26. 4.1.2 doet het wel. Ik weet wel dat er iets is veranderd met forms en als ik register_globals aan /uit zet, dan wordt index.php?blabla=blabla gezien als index.php, of bij de andere optie parst hij idd niet meer. Vaag.

• x-force
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-01-2024
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 22:53:
Hey, dat had ik gisteren ook na een upgrade naar 4.2.3 met Apache 1.3.26. 4.1.2 doet het wel. Ik weet wel dat er iets is veranderd met forms en als ik register_globals aan /uit zet, dan wordt index.php?blabla=blabla gezien als index.php, of bij de andere optie parst hij idd niet meer. Vaag.
ja zie ook [rml][ php] iets.php?blaat=blaa werkt niet meer :'([/rml]

VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!