JVC breedbeeld brom in geluid

Pagina: 1
Acties:

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 09:00
Wij hebben vorig jaar een Breedbeeld van JVC gekocht.
Nu hebben we deze vorig jaar al een keer in reparatie gehad wegens een brom in het geluid die erg storend was bij een laag geluidsstand.
Dit geluid is zeer duidelijk te horen wanneer het geluid in de laagste 5 standen staan. Als het geluid op 0 staat dan is de brom nog te horen totdat er op een andere knop wordt gedrukt (zoals een kanaal of zender omhoog oid)
Men zei toen dat ze niets hoorden en ik kreeg hem weer.
Nu is het probleem er weer, alleen is de garatie van een jaar verlopen.
Als ik hem nu heen breng moet ik dan gaan betalen?

Toen ik de winkel erover belde zeiden ze dat het een bekend probleem was bij JVC en dat er mogelijkerwijs een software updat was en dat het verholpen kon worden. (Dit was enkele weken geleden)

Verwijderd

ik heb ook een keer een klant gehad die hierover klaagde. Het is een bekend probleem met JVC toestellen. Het schijnt dat er niks aan te doen is. Deze klant had een JVC-monteur thuis gehad en die nam het probleem waar en zei erbij dat het niet te verhelpen is.
Bij sommige JVC toestellen is het net ietsie erger dan bij de andere.

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:08

charrel

Cortisol4life..

kan 2 dingen zijn, als het een 100hertz tv is kan het zijn dat de beeldbuis mee gaat resoneren, heb ik ook gehad, werd onder garantie verholpen. Het 2e is dat de spoel van de voeding gaat brommen wat je vervolgens door je luidsprekers hoort. Het zijn allebei bekende problemen bij jvc. Maar aangezien je garantie verlopen is kan je alleen maar bellen en mischien mazzl hebben. Jvc is wel lastig met de reparatie, ze hebben maar 1 bedrijf waar ze zaken mee doen en daar moe je de tv zelf heen krijgen :(

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
gewoon terug brengen en zeggen dat de vorige reparatie weer problemen opleveren dan zijn ze volgens mij verplicht om hem onder de oude garantie te maken.
Het is een terug kerend probleem en omdat ze te lui waren om het vorige keer te verhelpen moeten ze het nu doen.
tevens zou ik een klachten brief naar jvc schrijven over dit alles ook dat de vorige keer niks aan gedaan is vaak help dat.

yep it's me