(oude) cpu cooler of crystal orb

Pagina: 1
Acties:

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik vroeg mezelf af:
Als ik mijn geforcesje wil ocen, kan je dan met een cou cooler heel veel meer ocen dan een crystal orb, of scheelt dit eigenlijk niet zo heel veel.

One World Concepts

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:11

Chop2000

Vroem

ouwe cpu cooler ( golden orbje ofzo of een coolermastertje..)

niks

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 07:45
cpu koeler, dat blok is veel groter dan zo'n orbje, maar die orb is wel 1 van de beste orbs, maar toch zou ik voor de cpu koeler gaan...die goed vastmaken op je core met wat artic erbij...en dan nog goeie ramsinks hebben/maken van andere oude cpu koeler die je verrot hebt gezaagd en ocen die hap :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• B_FORCE
  • Niet online
dat laatste heb ik al gedaan :) (helaas zijn er bij een sinkje de koelvinen kromgegaan :( , na ja, jammer dan),

Maar ik wou dit dus ff weten;
Dus ik ga denk ik mijn oude cpu koeler gebruiken (ga een nieuwe koeler kopen),
Zijn er dan nog convertertjes van zeg maar mobo plug (dus van je koler van je heatsink) (hoe heet zo'n ding ook alweer, kom er niet op)
Naar de plug voor een video kaart, of is solderen ok goed.

One World Concepts

• justifire
  • Laatst online: 02:59

justifire

Shut up and squat !!

Ik heb gewoon gaatjes geboord op de plaatsen waar normaal je gpu koeler vastzit en daar schroeven ingedraaid.
Vast als een muur en scheelde mij 10mhz overclock in vegelijking met crystal orb.
Bovewndien is hij veel stiller omdat ik een grote fan op lage toeren laat lopen.
Scheelde hier 12 graden :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙