Toon posts:

tekst van een rij in een dropdown menu veranderen ismogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goeden avond ik heb een vraag is het enigsinds mogelijk om 1 rij (dus niet alle tekst) in een drop down menu te veranderen? in bijvoorbeeld rood..
Dit wil ik omdat ik iets wil aanduiden en dat wil ik in een dropdown menu met rood doen.. alvast bedankt voor antwoorden

Verwijderd

In word, Wordperfect, HTML, C++, kladblok? wees eens duidelijker wat en hoe en waar je het wil. Op deze manier kan niemand je helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 21:29:
In word, Wordperfect, HTML, C++, kladblok? wees eens duidelijker wat en hoe en waar je het wil. Op deze manier kan niemand je helpen.
Exuus, HTML.

Verwijderd

vervelend
sorry

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 21:30:
dit kan niet
kleuren op het internet kan zoweizo niet.
behalve als je frontpage gebruikt.
rest is zwart/wit.
:| wat bedoel je? :| kleuren? hoe denk je dat deze site gekleurd is? :| ingekleurd met een stift of wasco :X?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 21:30:
dit kan niet
kleuren op het internet kan zoweizo niet.
behalve als je frontpage gebruikt.
rest is zwart/wit.
:?

@ Godzilla, ik denk dat je dropdownmenus zowiezo met javascript of flash moet verwezenlijken.
Maar hoe wil je het nu precies? Moet een regel tekst zodra je er op klikt veranderen in een drop down menu?
of moet het dropdownmenu al zichtbaar zijn?

Is er een site waar het effect wat je wil hebben al op staat? misschien kan je met een linkje even laten zien wat je bedoeld,

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2002 21:37 . Reden: tralala ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 21:37:
[...]

:?

@ Godzilla, ik denk dat je dropdownmenus zowiezo met javascript of flash moet verwezenlijken.
Maar hoe wil je het nu precies? Moet een regel tekst zodra je er op klikt veranderen in een drop down menu?
of moet het dropdownmenu al zichtbaar zijn?

Is er een site waar het effect wat je wil hebben al op staat? misschien kan je met een linkje even laten zien wat je bedoeld,
Nee helaas hebik het nog niet kunnen vinden.. wat ik wil is dat als je het drop down menu opend de des betreffende regel al rood staat dus bijv je ziet benden deze pagina een dropdown menu selecteer forum als je dan bijvoorbeeld daarop klikt en er is een belangrijk forum bijv LA dat je die de kleur rood kan geven ("de naam")

Verwijderd

<select size="1" name="blaat">
<option value="1">keuze 1</option>
<option value="2" style="background:red">background met kleur</option>
<option value="3">keuze 3</option>
</select>

zoiets?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 22:00:
<select size="1" name="blaat">
<option value="1">keuze 1</option>
<option value="2" style="background:red">background met kleur</option>
<option value="3">keuze 3</option>
</select>

zoiets?
mja werkt wel maar eigenlijk bedoelde ik het font als ik font:red doe doet hij het niet :S

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:05

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

duh :P font-color: ff0000; css that is :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Als we het dan toch gaan voorzeggen, doe het dan tenminste goed.

color: #ff0000;
background-color: inherit;
Pagina: 1