Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Nee volgens mij heeft de GA 7vRXP geen ledjes bij de lan poort........ Maar die kabel kan t gewoon niet zijn omdat ie in hetzelfde mobo op mijn oudere 10 mbit pci kaartje wel gewoon werkt......
ik zie gewoon geen probleem en toch is t er wel.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Heb ik gedaan, zelfs verschillende. Maar ik kan maar geen connectie krijgen. Alles staat aan in bios wat lan betreft en in windows keurig alles geinstalleerd en geen conflicten.
Ik begin er weinig van te snappen op t moment.
Als de chip of het poortje kapot is dan moet dat toch in windows naar voren komen en als de kabel stuk zou zijn dan moet ie het ook niet doen met mijn pci kaartje.......
misschien iemand nog iets van een mogelijke oplossing..........?
Ik begin er weinig van te snappen op t moment.
Als de chip of het poortje kapot is dan moet dat toch in windows naar voren komen en als de kabel stuk zou zijn dan moet ie het ook niet doen met mijn pci kaartje.......
misschien iemand nog iets van een mogelijke oplossing..........?
Verwijderd
het kan wel degelijk je kabel zijn. Heb het zelf meegemaakt.martincm schreef op 10 september 2002 @ 21:11:
Nee volgens mij heeft de GA 7vRXP geen ledjes bij de lan poort........ Maar die kabel kan t gewoon niet zijn omdat ie in hetzelfde mobo op mijn oudere 10 mbit pci kaartje wel gewoon werkt......
niet alle kabels passen in alle netwerkkaarten. het kan zijn dat die kabel net geen goed contact maakt in de poort van je laptop/andere computer. Het plastic van de connectortjes is niet altijd even groot enzo.
tip: pak eens een andere crosslink kabel, probeer die eens.
tip II: draai de kabel die je nu hebt eens om.
er zitten wel lampjes bij de netwerkkaart van de GigaByte GA7VRXP
weetje dat ook weer
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, en ik heb een asus a7n8x ( non deluxe).
Hij vermeld gewoon dat er geen netwerkkabel is aangesloten...
Ik wil een netwerkje tussen 2 pc's aanleggen, en ik heb een nieuwe crossed kabel daarvoor gekocht, maar nog steeds hetzelfde bericht.
Het gekke is dat adsl wel werkt met een "gewone" kabel, maar zodra ik de modem eraf haal, zegt ie dat de netwerkkabel niet is aangesloten...
In win xp is er een oplossing: Kijk eens bij je LAN- verbinding. Daar heb je de optie om een thuisnetwerk te configureren. Maar als je een andere OS hebt is het idd een btje gekloot met die instellingen...
Hij vermeld gewoon dat er geen netwerkkabel is aangesloten...
Ik wil een netwerkje tussen 2 pc's aanleggen, en ik heb een nieuwe crossed kabel daarvoor gekocht, maar nog steeds hetzelfde bericht.
Het gekke is dat adsl wel werkt met een "gewone" kabel, maar zodra ik de modem eraf haal, zegt ie dat de netwerkkabel niet is aangesloten...
In win xp is er een oplossing: Kijk eens bij je LAN- verbinding. Daar heb je de optie om een thuisnetwerk te configureren. Maar als je een andere OS hebt is het idd een btje gekloot met die instellingen...
Verwijderd schreef op 11 September 2002 @ 07:48:
[...]
het kan wel degelijk je kabel zijn. Heb het zelf meegemaakt.
niet alle kabels passen in alle netwerkkaarten. het kan zijn dat die kabel net geen goed contact maakt in de poort van je laptop/andere computer. Het plastic van de connectortjes is niet altijd even groot enzo.
een rj45 is een rj45
TS: wat heb je ingesteld kwa protocol settings?
Deze gaat een verhuizing meemaken
PMG -> NT
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1