Kheb een edimax cardbus kaartje gekocht (pcmcia) en ik probeer um te installeren onder win95a, maar er branden geen ledjes op de kaart en als ik um installeer dan doet hij het niet. iemand?
Verwijderd
Je windows versie klinkt oud, dus heb ik een vermoeden dat de laptop ook niet meer zo jong is. Welk type is het, en heeft die wel cardbusondersteuning?
zoiezo vraag ik me af of dat kaartje uberhaupt wel geschikt is voor je "antieke" laptop...
maar goed, ik zou zoiezo MS Dailup Networking 1.3 installeren.. dan is je TCP/IP stack iig een klein beetje werkbaar...
maar goed, ik zou zoiezo MS Dailup Networking 1.3 installeren.. dan is je TCP/IP stack iig een klein beetje werkbaar...
als je geen cardbus hebt past die er niet inVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 21:44:
Je windows versie klinkt oud, dus heb ik een vermoeden dat de laptop ook niet meer zo jong is. Welk type is het, en heeft die wel cardbusondersteuning?
en maakt het btw uit dat zo'n notebook oud is
hij wil het zo werkend hebben...
welk merk danAAC schreef op 11 september 2002 @ 17:28:
laptop is ook zo rond 96/97 ofzo... geen idee maar wat is het verschil? en welke soorten zijn er??
heb je wel een kabel aangesloten?
werkt die kaart wel in een andere notebook?
werkt er wel een andere kaart in die notebook?
etc etc.
kortom geef eens iets meer info
edit:
net ook gepost in een ander topic (alleen nu ff aangepast):
wat zegt pcmcia in control panel precies in windows 95? die moet 32bit zijn, niet 16 bit
net ook gepost in een ander topic (alleen nu ff aangepast):
wat zegt pcmcia in control panel precies in windows 95? die moet 32bit zijn, niet 16 bit
[ Voor 0% gewijzigd door Erkens op 11-09-2002 19:48 . Reden: toevoeging ]