Toon posts:

Ff over het sluiten van topics. :)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom kan/kon het niet mogelijk zijn om je (lees:) eigen topic te sluiten? :?

Bijvoorbeeld: Ik zou willen weten of je gba schermpie als lcd kan gebruiken voor de pc.
Dan verwijst een vriendelijke medetweaker op de faq.
Einde discussie.
Dan kan de topicstarter het topic dichtgooien.
En hoeven de moderators dat niet te doen.
(het licht eraan wie sneller is >:))

Dat scheelt moderators weer werk. :)
Of zijn jullie sterk gemotiveerde werkers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
check dit topic, en gooi je frustraties eruit :D

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

dit heb ik eens voorgesteld maar bleek technisch gezien onhaalbaar..... (dat ging over Schop een Modje), voor heel GoT lijkt het me dat de mods het sowieso niet een goed idee vinden (hoewel ik wel voor ben) maar goed.. onrealiseerbaar voor SeM is ook onrealiseerbaar voor de rest van GoT... zal dus nooit gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jammer, want het is zeer zeker een goed punt,

maar... sommige topics die dicht konden hebben voor heleboel extra info enzo gezorgd...

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Lijkt me geen goed idee :). Je ziet bijvoorbeeld vaak mensen zeggen "ik heb mijn antwoord, gooi er maar een slotje op". Je begrijpt dat dat niet de bedoeling is, omdat het niet alleen om de vraag van de betreffende persoon gaat maar ook om andere discussies. Bovendien hebben we een goed botmodpark rondlopen hier :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
m-m schreef op 10 september 2002 @ 20:47:
dit heb ik eens voorgesteld maar bleek technisch gezien onhaalbaar..... (dat ging over Schop een Modje), voor heel GoT lijkt het me dat de mods het sowieso niet een goed idee vinden (hoewel ik wel voor ben) maar goed.. onrealiseerbaar voor SeM is ook onrealiseerbaar voor de rest van GoT... zal dus nooit gebeuren
[Geen reclame modus:]
Het forum van nukezone (online teskt based game) Kan je wel je eigen topics en posts sluiten.
Ik snap dus niet waarom het hier dan niet kan.
[/Geen reclame modus:]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
m-m schreef op 10 september 2002 @ 20:47:
Met Topix was het idd niet mogenlijk, maar sinds React eris kunnen er zelf wel extra features in worden gebouwd, dus dit ook :)

Maar goed, ik denk dat het erg onhandig is. Het kan dan maar zo gebeuren dat een topic wordt gesloten als er gewoon nog een discussie gaande is.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

DataBeest schreef op 10 september 2002 @ 20:55:
[...]

Met Topix was het idd niet mogenlijk, maar sinds React eris kunnen er zelf wel extra features in worden gebouwd, dus dit ook :)

Maar goed, ik denk dat het erg onhandig is. Het kan dan maar zo gebeuren dat een topic wordt gesloten als er gewoon nog een discussie gaande is.
nope... ik heb hierom gevraagd in het BUG-forum en de Parse-mensen zeiden dat het teveel werk vereiste en daarom niet mogelijk was.
Ik blijf het erg jammer vinden, want je eigen SeM topic sluiten als je ziet dat het topic dat je wilde melden door een mod gesloten is, of als er een dubbelmelding is, is gewoon erg handig. Topictitel ook nog es kunnen wijzigen zou helemaal top zijn.... Maar goed, gebeurt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DataBeest schreef op 10 september 2002 @ 20:55:
[...]

De gemmiddlede tweaker lijkt me slim genoeg om te zien of de discussie nog bezig is.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 19:19
m-m schreef op 10 september 2002 @ 21:02:
[...]

nope... ik heb hierom gevraagd in het BUG-forum en de Parse-mensen zeiden dat het teveel werk vereiste en daarom niet mogelijk was.
Ik blijf het erg jammer vinden, want je eigen SeM topic sluiten als je ziet dat het topic dat je wilde melden door een mod gesloten is, of als er een dubbelmelding is, is gewoon erg handig. Topictitel ook nog es kunnen wijzigen zou helemaal top zijn.... Maar goed, gebeurt dus niet.
Dat is te begrijpen, ik had daar zelf ook een keer een topic over geopend en toen zag ik in dat het zeer nutteloos en zelfs averechts kan werken.

Een voorbeeld:

ik open topic: wie is gek op sex?
allemaal antwoorden: ikke ikke ikke ikke
ik verander topictitel naar: wie is er homo?

damn.. daar zou ik lol mee kunnen hebben
Pagina: 1