If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
- Ja, ze zijn veilig - ik zou niet weten hoe ze zouden kunnen verdwijnen
(en er is altijd nog een backup)
- In de volgende release van React zal dit automatisch voor je worden gedaan. Al je oude, niet meer zichtbare topics worden dan verwijderd op het moment dat je ze gaat bekijken (de lijst van bookmarks dus)
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik ook niet, maar je weet nooit, ik kijk nergens meer van op hierchem schreef op 10 september 2002 @ 20:29:
Ja, ze zijn veilig - ik zou niet weten hoe ze zouden kunnen verdwijnen(en er is altijd nog een backup)
Ok, weet ik dat ook weer. Wanneer komt de volgende versie ongeveer?In de volgende release van React zal dit automatisch voor je worden gedaan. Al je oude, niet meer zichtbare topics worden dan verwijderd op het moment dat je ze gaat bekijken (de lijst van bookmarks dus)
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Verwijderd
Zijn je bookmarks ook voor modjes te zien?
Zal wel niet, maar ik vraag het me toch af.
Wordt dat een pref, of staat dat vast? Ik heb nl wel een aantal topics in mijn (IE) bookmarks staan als 'naslagwerk' zeg maar, en het zou makkelijk zijn als dat toch in 1 optie kon..chem schreef op 10 september 2002 @ 20:29:
- In de volgende release van React zal dit automatisch voor je worden gedaan. Al je oude, niet meer zichtbare topics worden dan verwijderd op het moment dat je ze gaat bekijken (de lijst van bookmarks dus)
Ik dacht heel listig [list=2] of [list=1,2] te gebruiken, werkt niet
[ Voor 0% gewijzigd door Paul op 10-09-2002 21:41 . Reden: Code-tags binnen een offtopic werkt ook niet :P ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Paul Nieuwkamp schreef op 10 september 2002 @ 21:41:
[...]
Wordt dat een pref, of staat dat vast? Ik heb nl wel een aantal topics in mijn (IE) bookmarks staan als 'naslagwerk' zeg maar, en het zou makkelijk zijn als dat toch in 1 optie kon..
offtopic:
Ik dacht heel listig [list=2] of [list=1,2] te gebruiken, werkt niet![]()
Wel goed lezen, dat gaat alleen over topics waar je eigenlijk niet bij kunt
Tja, dat kan ookVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 21:45:
[...]
Wel goed lezen, dat gaat alleen over topics waar je eigenlijk niet bij kunt
[ Voor 0% gewijzigd door Paul op 10-09-2002 22:29 . Reden: TS :? TC :) ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
gemistinterpeteerd iddPaul Nieuwkamp schreef op 10 september 2002 @ 22:17:
[...]
Tja, dat kan ookIk had 'niet meer zichtbare topics' ge(mis)interpeteerd als 'langer-dan-(forumspecifiek)-niet-gereageerd' ipv --> TC / Crew / SM-maar-niet-jouw-topic
Het gaat in chem zijn verhaal dus alleen over topics die of gemoved of gedelete zijn (of topics waar je sowieso niet bij mag).
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 21:11:
Zijn je bookmarks ook voor modjes te zien?
Zal wel niet, maar ik vraag het me toch af.
Nope, alleen voor database administrators als ze erg veel moeite doen