Bookmark-vragen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Topicstarter
Ik heb 2 vraagjes aangaande de bookmarks.

- Het is inmiddels welbekend dat je topics kan bookmarken op GoT. Aangezien ik nogal gesteld ben op mijn bookmarks, vroeg ik me af of deze een beetje veilig staan. Het zou natuurlijk vervelend zijn als door een of ander ongelukje de bookmarks gewist zouden worden. Daarom mijn vraag, is het verstandig om de topics zelf ook te bookmarken op je eigen pc, als een soort backup?

- Andere vraag, hoe verwijder ik een topic waar ik eigenlijk niet bij kan uit mijn bookmarks? Het betreft een of ander SM-topic ;)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:38

chem

Reist de wereld rond

1. Ja, ze zijn veilig - ik zou niet weten hoe ze zouden kunnen verdwijnen :) (en er is altijd nog een backup)
  2. In de volgende release van React zal dit automatisch voor je worden gedaan. Al je oude, niet meer zichtbare topics worden dan verwijderd op het moment dat je ze gaat bekijken (de lijst van bookmarks dus)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Topicstarter
chem schreef op 10 september 2002 @ 20:29:
Ja, ze zijn veilig - ik zou niet weten hoe ze zouden kunnen verdwijnen :) (en er is altijd nog een backup)
Ik ook niet, maar je weet nooit, ik kijk nergens meer van op hier :)
In de volgende release van React zal dit automatisch voor je worden gedaan. Al je oude, niet meer zichtbare topics worden dan verwijderd op het moment dat je ze gaat bekijken (de lijst van bookmarks dus)
Ok, weet ik dat ook weer. Wanneer komt de volgende versie ongeveer? :P

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een vraagje.

Zijn je bookmarks ook voor modjes te zien?

Zal wel niet, maar ik vraag het me toch af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
chem schreef op 10 september 2002 @ 20:29:
  1. In de volgende release van React zal dit automatisch voor je worden gedaan. Al je oude, niet meer zichtbare topics worden dan verwijderd op het moment dat je ze gaat bekijken (de lijst van bookmarks dus)
Wordt dat een pref, of staat dat vast? Ik heb nl wel een aantal topics in mijn (IE) bookmarks staan als 'naslagwerk' zeg maar, en het zou makkelijk zijn als dat toch in 1 optie kon..

offtopic:
Ik dacht heel listig [list=2] of [list=1,2] te gebruiken, werkt niet :'( :P

[ Voor 0% gewijzigd door Paul op 10-09-2002 21:41 . Reden: Code-tags binnen een offtopic werkt ook niet :P ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Nieuwkamp schreef op 10 september 2002 @ 21:41:
[...]

Wordt dat een pref, of staat dat vast? Ik heb nl wel een aantal topics in mijn (IE) bookmarks staan als 'naslagwerk' zeg maar, en het zou makkelijk zijn als dat toch in 1 optie kon..

offtopic:
Ik dacht heel listig [list=2] of [list=1,2] te gebruiken, werkt niet :'( :P

Wel goed lezen, dat gaat alleen over topics waar je eigenlijk niet bij kunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 21:45:

[...]

Wel goed lezen, dat gaat alleen over topics waar je eigenlijk niet bij kunt ;)
Tja, dat kan ook :) Ik had 'niet meer zichtbare topics' ge(mis)interpeteerd als 'langer-dan-(forumspecifiek)-niet-gereageerd' ipv --> TC / Crew / SM-maar-niet-jouw-topic

[ Voor 0% gewijzigd door Paul op 10-09-2002 22:29 . Reden: TS :? TC :) ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-10 20:20
Paul Nieuwkamp schreef op 10 september 2002 @ 22:17:
[...]

Tja, dat kan ook :) Ik had 'niet meer zichtbare topics' ge(mis)interpeteerd als 'langer-dan-(forumspecifiek)-niet-gereageerd' ipv --> TC / Crew / SM-maar-niet-jouw-topic
gemistinterpeteerd idd :)

Het gaat in chem zijn verhaal dus alleen over topics die of gemoved of gedelete zijn (of topics waar je sowieso niet bij mag).

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 21:11:
Zijn je bookmarks ook voor modjes te zien?

Zal wel niet, maar ik vraag het me toch af. :)

Nope, alleen voor database administrators als ze erg veel moeite doen :)
Pagina: 1