Ik heb al een tijdje een minidisc en neem zo nu en dan wat liedjes op. Ik heb maar 5 md schijfjes maar die gebruik ik de hele tijd opnnieuw voor nieuwe muziek. Ik heb ze nog nooit allemaal leeg gemaakt maar wel af en toe op 1 wat nieuwe muziek gezet.
Nu wil ik alle MD's leegmaken om er nieuwe muziek opzetten en dat lukt goed met 3 van de 5. BIj de andere 2 zegt mijn MD dat de schijfjes protected zijn. Daar snap ik niets van, want dat pinnetje dat je moet verschuiven om de MD te beschermen tegen schrijven staat gewoon in de goede positie. Ik heb ook al daarmee heen en weer geschoven maar hij wil de md's gewoon niet wissen.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat ik kan doen?
BTW ik heb een Sony G750 en ik gebruik sony MD's van 74 min.
Heb ze opgenomen met lp2 maar ik denk niet dat dat er toe doet.
Nu wil ik alle MD's leegmaken om er nieuwe muziek opzetten en dat lukt goed met 3 van de 5. BIj de andere 2 zegt mijn MD dat de schijfjes protected zijn. Daar snap ik niets van, want dat pinnetje dat je moet verschuiven om de MD te beschermen tegen schrijven staat gewoon in de goede positie. Ik heb ook al daarmee heen en weer geschoven maar hij wil de md's gewoon niet wissen.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat ik kan doen?
BTW ik heb een Sony G750 en ik gebruik sony MD's van 74 min.
Heb ze opgenomen met lp2 maar ik denk niet dat dat er toe doet.