Telkens als ik opstart moet ik annuleren, omdat er om mijn windows 98 se cd wordt gevraagd en windows een demo wil tonen. Bij de opties van deze cd kan ik wel het filmpje uitzetten maar de vraag om de cd blijft bij het opstarten komen. Weet iemand een oplossing?
beetje meer specs, welke OS enzo
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Stop de CD er eens voor de gein in 
Anders even tussen je opstartbestanden kijken of daar wat tussenstaat.
Anders even tussen je opstartbestanden kijken of daar wat tussenstaat.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Je verhaal blijft vaag, leg het ff een beetje goed uit. Dis is een beetje raar gebrabbel
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Tís ook een wazig verhaal, ik heb gezien dat bij het configuratie scherm bij de software microsoft demo cd 7.0 dacht geinstallerd werd, die heb ik er al eens vanaf gegooid. In kan bij start msconfig niets vinden dat duid om de bedoelde cd. Schijnbaar blijft er iets in de registry staan, maar wat?
[vaag offtopic gebrabbel tussendoor]
Zijn dat niet die Age Of Empires demo's ofzo?
[/vaag offtopic gebrabbel tussendoor]
Zijn dat niet die Age Of Empires demo's ofzo?
[/vaag offtopic gebrabbel tussendoor]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nee, gewoon de windows 98 se cd, ik heb netwerk opties geinstalleerd en nu blijft hij zeuren om de cd en wil een microsoft demo tonen. Het is dezelfde demo die je op kan starten door de cd erin te doen en dan op: "interactieve cd sampler" te klikken.
Denk dat je het 't beste oplost door gewoon ff de CDROM erin te stoppen hoor
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Heb ik al gedaan, maar e.e.a. is niet uit te zetten. Je wil toch niet iedere keer bij het opstarten op annuleren blijven drukken?
Kijk even met msconfig wat er allemaal wordt opgestart bij booten, mischien staat daar wat tussen wat steeds de CD aanroept.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Je moet die demo 1 keer uitvoeren en dan heb je er daarna nooit meer last van.... Had same problem... (maar ik werd er niet gek van
)
Used to be Down Under... Foto gallery
Eindelijk gevonden.
In mijn MSconfig bleef het bestand IMGSTART.exe staan.
Gooi deze eruit en alles werkt weer normaal
In mijn MSconfig bleef het bestand IMGSTART.exe staan.
Gooi deze eruit en alles werkt weer normaal
Pagina: 1