<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 15:53 schreef Lindsay het volgende:
Aangezien de processorkracht alsmaar blijft toenemen, denk ik dat T&L zwaar overhyped is.
Volgens mij zijn de nieuwste processors krachtig genoeg om alle taken op zich te nemen.
Vandaar dat ik denk dat T&L maar een kort leven beschoren is.
Heb ik gelijk als ik dit zeg?
Discussieer er maar op los. :)[/quote]gedeeltelijk ben ik het met je eens. als je een snelle pc hebt dan is t&l niet zo belangrijk. Zowiezo zijn in alle fatsoenlijke rezoluties de videokaarten de beperkende factor als je een 700+mhz cpu hebt. Maar niet iedereen heeft een 700+ cpu en als in de toekomst de games meer geoptimaliseerd zijn voor T&L dan krijg je volgens mij games die bepaalde special effects showen die specifiek voor T&L kaarten geschreven zijn. Dus denk ik wel dat T&L een blijvertje is.
Maar momenteel vind ik het amper belangrijk. enerzijds omdat het door slechts een paar spellen ondersteund wordt, anderzijds als de ondersteuning voor T&L er eenmaal is dan zijn de huidige kaarten alweer verouderd.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)