Ik draai hier een servertje met daarop Windows 2000 Server waarop ik het internet en de printer deel. Het betreft een HP Deskjet 840c die het lokaal (dus vanaf de server) perfect doet, ik heb'm gedeeld en natuurlijk het guest account geactiveerd. Nu heb ik aan het netwerk oa een PC hangen met daarop Win98, ook vanaf die computer werkt printen (over het netwerk dus) perfect en er komt keer op keer een mooie gekleurde pagina uit rollen 
Nu komt het probleem -> Windows eXtra Problems in de bocht
Als ik vanaf mijn eigen pc (XP Pro) of laptop (XP Home) probeer te printen, dan komt het document in de queue te staan (alsof'ie aant spoolen is) en vrijwel direct daarna verdwijnt het document volledig uit de queue. Geen foutmelding, niks
Ik kan vanaf beide apparaten gewoon de queue bekijken, de printing preferences aanpassen etc. maar printen wil dus echt niet.
Weet iemand hoe dit komt en wat ik er dus aan kan doen???
Nu komt het probleem -> Windows eXtra Problems in de bocht
Als ik vanaf mijn eigen pc (XP Pro) of laptop (XP Home) probeer te printen, dan komt het document in de queue te staan (alsof'ie aant spoolen is) en vrijwel direct daarna verdwijnt het document volledig uit de queue. Geen foutmelding, niks
Ik kan vanaf beide apparaten gewoon de queue bekijken, de printing preferences aanpassen etc. maar printen wil dus echt niet.
Weet iemand hoe dit komt en wat ik er dus aan kan doen???
Rookworst zonder R is ook worst.