1 Beeldscherm op 2 pc's

Pagina: 1
Acties:

• Gizmo4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 14:16
Is er iemand die weet of het mogelijk is om 1 beeldscherm door 2 pc's te laten gebruiken
bijvoorbeeld door een schakelaartje ofzo ertussen te zetten dat je kan kiezen welke pc er wordt gebruikt voor het beeld.

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Ja. Dit soort apparaten zijn op de markt. Wat ik heb begrepen is dat deze dingetjes nog best prijzig kunnen zijn.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:11

TwoR

Gekleurde stippen

ja die zijn er en als je genoeg geld hebt kan je er een kopen

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat betere monitoren hebben vaak 2 ingangen, en als je monitor dat niet heeft heb je een KVM switch nodig. Das een kastje waarmee je een Keyboard, een Video en een Mouse op 2 of meer PC's aan kunt sluiten. Ik weet niet of ze er ook speciaal voor monitoren zijn.
Zorg wel dat als je een goede beeldkwaliteit wilt dat je dan een ding van goede kwaliteit koopt, anders dan is de beeldkwaliteit bagger.

• Gizmo4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 14:16
hmm... ok, bedankt... is dus duur zo te horen... dan maar 2 beeldschermen naast elkaar zetten in me kamertje :)
thanx

Verwijderd

Gizmo4ever schreef op 10 september 2002 @ 20:08:
hmm... ok, bedankt... is dus duur zo te horen... dan maar 2 beeldschermen naast elkaar zetten in me kamertje :)
thanx
Dat is idd de betere multi-tasking optie ;)

Verwijderd

Valt wel mee hoor :) Voor 69 euro heb je er 1 van SiteCom.
En switchen werkt door 2 keer snel op de Ctrl te tikken :)

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:11

TwoR

Gekleurde stippen

69 euro oke dan had ik dus ongelijk en is zo'n kastje goedkoper als twee monitoren. Maar goed dan moet ik zelf ook maar eens over zo'n oplossing nadenken want ik dacht echt nog dat die krengen heel duur waren.

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
- Je kan op één van de twee pc's ook win2k/TS of winNT4/TS installeren en vanaf de andere pc die ene benaderen. Dan heb je genoeg aan één schermpje, maar ben je wel verplicht die ene pc aan te hebben om toegang te krijgen tot de andere ...

- Switch zoals eerder vermeld

- Iedere keer kabel versteken

- 2 moni's

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 14:01

Geckoo

Good news, everyone!

of anders remote beheren? is dat geen optie?
pc anywhere ofzo

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je kan ook altijd nog een remote desktop gebruiken (neem aan dat pc2 je server o.i.d. is)
edit:

Mmmm, net te laat

Verwijderd

zo duur zijn die dingen niet hoor die van mij koste iets meer dan 30 epo :7 :7

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 10:08:
Das handig bij gamen (NOT)

Verwijderd

Prijzen vallen wel mee hoor als je maar weet waar je moet kopen. Ga naar www.flectiondirect.nl en daar worden verschillende switches verkocht voor hele lage prijs. Je kunt daarmee op een 2 pc's 1 toetsenbord, 1 muis en 1 monitor aansluiten..

• Primator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:43
Bij goedkopere kvm's zijn de beeldgrote en verversingssnelheid maar beperkt ten opzichte van de duurde versies. Wel handig om rekening mee te houden

There is no place like 127.0.0.1

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 10:12:
Prijzen vallen wel mee hoor als je maar weet waar je moet kopen. Ga naar www.flectiondirect.nl en daar worden verschillende switches verkocht voor hele lage prijs. Je kunt daarmee op een 2 pc's 1 toetsenbord, 1 muis en 1 monitor aansluiten..
Das wel bijna allemaal 2e hands, overstock of showmodellen, be ware!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 10:08:
Blijft het feit dat het de multitasking in de weg staat. Daarnaast is het dan ook niet meer mogelijk om met twee mensen tegelijk te werken (/games).

Dit lijken me mooie voorbeelden om gewoon 2 monitortjes erop te zetten.

;)

Verwijderd

Geckoo schreef op 11 september 2002 @ 10:09:
of anders remote beheren? is dat geen optie?
pc anywhere ofzo
Allo? snelheid is neem ik toch aan wel belangrijk...?
Pagina: 1